Cover art for ​the boy is mine by Ariana Grande

前陣子有觀眾留言 加上最近剛好在做一個跟 eternal sunshine 相關的大案子

我這才發現我根本少翻到這首歌 我的天啊 我也太失職了 QQQQQ

抱歉各位我這就來補上 一開始看到這首歌的名字我就滿有興趣的

因為這首歌的歌名大家應該都會不自覺得聯想到 Brandy & Monica 的經典同名作

Ari 表示這首歌是她重新演繹過的 Fantasize

如果大家不知道 fantasize 的話 這是一首 Ari 很紅的棄曲

甚至曾經在各大平台掀起熱潮到 Ari 要出來喊話

這首歌在氛圍上很明顯是扮演專輯的 bad girl anthem 角色 接在 true story 之後真的是再適合不過

-

[Verse 1]
How can it be? You and me 你和我怎麼現在才搭上線
Might be meant to be, can't unsee it 一切或許是天注定 無法忽視
But I don't wanna cause no scene 但我可不想做白工
I'm usually so unproblematic 我一向是個自我中心的人
So independent, tell me why 如此獨立 告訴我原因為何
'Cause the boy is mine, mine 因為這男孩是屬於我的

[Pre-Chorus]
Somethin' about him is made for somebody like me 他某些特質就是適合像我這樣的人
Baby, come over, come over (Over) 寶貝趕快過來我身邊吧
And God knows I'm tryin', but there's just no use in denying 老天也知道我努力過 但抗拒早已失去意義

[Chorus]
The boy is mine 這男孩是我的了
I can't wait to try him 迫不及待想品嚐他
Le-let's get intertwined 讓我們彼此身體交纏
The stars, they aligned 彼此愛火升到最高點
Thе boy is mine 這男孩我占為己有
Watch me take my timе 看我如何慢慢享用這一切
I can't believe my mind 無法相信我都在想些什麼
The boy is divine 這男孩是如此聖潔
Boy is mine 這男孩屬於我

[Verse 2]
Please know this ain't what I planned for 請明白這一切並非在我計畫中
Probably wouldn't bet a dime or my life on 沒打算為此賭上生命任何事物
There's gotta be a reason why 事出必有原因
My girls, they always come through in a sticky situation 女孩們 這些男人總會將我們置於麻煩關係
Say, "It's fine" (It's fine) 再佯裝沒事說一切都很好
Happens all the time 每次都這樣 屢試不爽

[Pre-Chorus]
Somethin' about him is made for somebody like me 他某些特質就是適合像我這樣的人
Baby, come over, come over (Over) 寶貝趕快過來我身邊吧
And God knows I'm tryin', but there's just no use in denying 老天也知道我努力過 但抗拒早已失去意義

[Chorus]
The boy is mine 這男孩是我的了
I can't wait to try him 迫不及待想品嚐他
Le-let's get intertwined 讓我們彼此身體交纏
The stars, they aligned 彼此愛火升到最高點
Thе boy is mine 這男孩我占為己有
Watch me take my timе 看我如何慢慢享用這一切
I can't believe my mind 無法相信我都在想些什麼
The boy is divine 這男孩是如此聖潔
Boy is— 這男孩屬於我

[Bridge]
And I know it's simply meant to be 我知道這一切純粹是天注定
And I, I take full accountability for all these tears 每滴流過的淚責任我來承擔
Promise you I'm not usually 我發誓我平常不是這鳥樣
Like this, shit, it's like news to me, to me 對我來說這也是新發現
But I can't ignore my heart, boy 但我無法忽視我的真心

[Chorus]
The boy is mine 這男孩是我的了
I can't wait to try him (Oh) 迫不及待想品嚐他
Le-let's get intertwined 讓我們彼此身體交纏
The stars, they aligned 彼此愛火升到最高點
Thе boy is mine 這男孩我占為己有
Watch me take my timе 看我如何慢慢享用這一切
I can't believe my mind 無法相信我都在想些什麼
The boy is divine 這男孩是如此聖潔
Boy is mine 這男孩屬於我

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()