Cover art for Rockstar by BoyWithUke

BoyWithUke 推出新歌 Rockstar

這首歌講述的理念非常直截了當

人的一生想要的東西很多 想要家財萬貫 買名車買潮鞋 

想要過著大明星的生活 拿獎過著無拘無束的生活

但最終我再怎麼有名都沒關係 因為我想要的只有你一人

目前在專輯後 BoyWithUke 已經推出了兩首歌 

不知道 2023 會不會有什麼新大計畫!

-

[Verse 1]
I just wanna be an all-star 夢想成為一個大明星
Run five hundred yards 想要名下坐擁滿滿財產
Rockstar life, buying luxury cars 過著搖滾巨星生活 名牌車買到爽
I want a Bentley, want a nice Porsche 左手一台賓利 右手再一台保時捷
I want a whip with butterfly doors 想要豪車安裝蝴蝶門
Grammy and a billion views 想要得葛萊美 支支 MV 億萬點閱
Enough money to afford nice shoes 賺夠多錢好買得起潮鞋 
Girlfriends and a golden goose and a golden tooth 想要坐擁後宮 養隻金鵝裝顆金牙
Man, what about you? 那你呢 你的夢想是什麼

[Chorus]
I just wanna go back to my room 只想跑回我的房間裡
I don't want the fame, I just want you 這些名氣我不要 我只想要你

[Verse 2]
I wish I was famous, nobody knows me 但願自己別那麼有名 做個沒沒無聞的人
I do the same shit, do what they tell me 總是做著一樣的差事 說什麼做什麼
I had dreams that I'm livin' in the hills 總希望自己能與世隔絕
I'm chillin' with my homie Rick Ross, payin' bills 和我的兄弟 Rick Ross 放鬆玩樂 遠離塵囂
They call me faceless, I need a facelift 他們說我沒個性 說我該去整形
Radio stations hate on my playlist 電台總是討厭播我的音樂
One day, I'ma shoot a shot at Mars 總有一天我會逃到火星去
Fall into its orbit, let me fall into your arms 隨著軌道周旋 好讓我投入你懷裡

[Chorus]
I just wanna go back to my room 只想跑回我的房間裡
I don't want the fame, I just want you 這些名氣我不要 我只想要你
I just wanna go back to my room, my room 只想跑回我的房間裡
I don't want the fame, I just want you, want you 這些名氣我不要 我只想要你

[Verse 3]
And I've tried doin' all that I can 能做的事都試過了
I'll walk to Japan 我會遠走到日本去
If it means that I won't fall off 只要能不讓我崩潰都好
Bite my own tongue 再怎麼忍耐我也要
Just to save for thе numbers I made 努力積攢自己賺的錢
I feed it like an animal 存的像在餵動物一樣

[Bridge]
Pumped up, full of all this love (All I wanna) 興奮無比 心中全裝滿了愛意
Go, go, though it won't take much (All I wanna) 勇往直前吧 又不需花多少時間
Change clothes since we're so damn close (I just wanna) 都這麼親密了 一起更衣也無妨
Go home, baby, fuck this show 回家吧寶貝 誰還管這些作秀

[Chorus]
I just wanna go back to my room 只想跑回我的房間裡
I don't want the fame, I just want you 這些名氣我不要 我只想要你
I just wanna go back to my room, my room 只想跑回我的房間裡
I don't want the fame, I just want you, want you 這些名氣我不要 我只想要你

[Outro]
Forget everything I ever wanted 忘掉吧 我什麼都可以不想要
All I want is to see your eyes 因為我只想要一直看見你
Feel the weight of the stones in my pockets 感受到自己口袋盛裝的滿滿壓力
I just want you to know I'm fine 只想讓你知道我安然無恙

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()