Cover art for ​supernatural (Remix) by Ariana Grande & Troye Sivan

我覺得安娜看到我上一部在偷懶
結果為了報復我一口氣把 slightly deluxe 上串流ㄌ
(可能還有看到我昨天偷臭ㄅ)
正在翻 supernatural 原版的我真的是有淚無處流啊 QQ
公告一下影片的話原版跟 remix 版都會有
但部落格就統一放跟戳戳的版本ㄛ
-
supernatural 是我專輯裡很喜歡的一首歌
編曲很 dreamy 好聽 而且淡淡的漸層也是讓人欲罷不能
當初看到有人說這首可以找威肯十度合作(誇飾法我知道沒那麼多次)
我真的是舉雙手贊成ㄟ 結果沒想到過陣子
戳戳就發動態說自己很高興能參與 eternal sunshine
我整個大!驚!去看了發現兩人合作的是 superantural
我直接以淚洗面 原版已經夠好聽ㄌ 但加上戳戳的點綴
這首歌真的是錦上添一大朵美麗ㄉ鮮花啊
這兩位真的好適合這種 chill chill 風格的歌
宛若 Dance To This 2.0 一樣再次給各位聽覺饗宴
剛剛才在跟艾小姐該說這兩位美巡我真的會衝:)
甚至是拼盤只有這兩個人唱我也衝!!!!!!
只能說崩潰歸崩潰還是很感謝安娜可以讓我如願聽到這首
不用讓我要花 9 美金還只能買 digital 版本的才能聽到這完美ㄉ合作
(你最終還是偷臭ㄌ XD)

-

[Intro: Ariana Grande, Troye Sivan]
(This love's possessin' me, but I don't mind at all) Troye, baby 這份愛在控制我 但我一點也不在乎
Ayy, yeah
(This love's possessin' me, but I don't mind at all) Yeah 這份愛讓我像是被附了身 但我一點也不在意

[Verse 1: Ariana Grande, Troye Sivan, Both]
Don't want nobody else around me 身邊不需要任何人
Just need you right here (Just need you right here) 只需要你的陪伴
You're like the only thing that I see (Mmm) 你是我唯一能看清的事物
It's crystal-clear, and I 我看的是那樣晶瑩透徹

[Pre-Chorus: Ariana Grande]
I want you to come claim it, I do 想要你對我宣示主權
What are you waiting for? 你到底在等什麼
Yeah, I want you to name it, I do 我想要你給我個名份
Want you to make it yours 想要讓我屬於你

[Chorus: Ariana Grande, Troye Sivan, Both]
It's like supernatural 一切是如此超自然
This love's possessin' me, but I don't mind at all 這份愛在控制我 但我一點也不在乎
It's like supernatural 像是超自然現象似的
It's takin' over me, don't wanna fight the fall 佔據了我的思想 不想抗拒沉淪其中
It's like supernatural 一切是如此超自然
(This love's possessin' me, but I don't mind at all) Mm 這份愛讓我像是被附了身 但我一點也不在意
It's like supernatural (Oh) 像是超自然現象似的
(This lovе's possessin' me, but I don't mind at all) Mm, ayy, yeah 這份愛在控制我 但我一點也不在乎

[Verse 2: Troye Sivan]
Gotta bе rooms up in this party 派對你我共享兩人世界
We can take our time 我們可以慢慢來
You said you want it in and on me 說你想要和我交合心靈
Boy, you read my mind 男孩 你彷彿會讀我的心

[Pre-Chorus: Troye Sivan, Ariana Grande, Both]
I want you to come claim it, I do 想要你對我宣示主權
What are you waiting for? (Ooh) 你到底在等什麼
Show you that I can take it, I do 讓我證明我能夠接受一切
Want you to make it yours 想要你永遠佔有我

[Chorus: Ariana Grande, Ariana Grande & Troye Sivan]
It's like supernatural 一切是如此超自然
This love's possessin' me, but I don't mind at all 這份愛在控制我 但我一點也不在乎
It's like supernatural 像是超自然現象似的
It's takin' over me, don't wanna fight the fall 佔據了我的思想 不想抗拒沉淪其中
It's like supernatural 一切是如此超自然
(This love's possessin' me, but I don't mind at all) No, I don't even mind at all, mm 這份愛讓我像是被附了身 但我一點也不在意
It's like supernatural 像是超自然現象似的
(This love's possessin' me, but I don't mind at all) No, I don't even mind at all 這份愛在控制我 但我一點也不在乎

[Bridge: Ariana Grande, Troye Sivan, Both]
Yeah (Yeah), oh, oh-oh
I want you to come claim it, I do (Do) 我想要你對我宣示主權
I do, I do, do 我真心願意
You to come name it, I do (Do) 希望你能將我佔有

[Chorus: Ariana Grande, Ariana Grande & Troye Sivan]
This love's possessin' me, but I don't mind at all (Don't mind at all)  這份愛在控制我 但我一點也不在乎
It's like supernatural 一切是如此超自然
It's takin' over me, don't wanna fight the fall (Don't wanna fight the fall) 佔據了我的思想 不想抗拒沉淪其中
It's like supernatural 像是超自然現象似的
(This love's possessin' me, but I don't mind at all) No, I don't even mind at all, mm 這份愛讓我像是被附了身 但我一點也不在意
It's like supernatural 像是超自然現象似的
(This love's possessin' me, but I don't mind at all) No, I don't even mind at all, mm 這份愛在控制我 但我一點也不在乎
It's like supernatural 一切是如此不可思議

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()