rKHKiKI.jpeg

大家敲碗已久的Save Your Tears Remix終於釋出了!
Ariana前幾日在自己的IG發布了一段錄音
有耳尖的粉絲馬上發現這是The Weeknd收錄在After Hours的歌曲
Save Your Tears高音bridge的段落
馬上就推敲出兩人要再進行一次合作
也就在幾天後 兩人相繼公開了這則好消息
兩人繼Love Me Harder, Off The Table後的第三次合作♡
身為兩人鐵粉的我當時可以說是哭倒在螢幕前
一來是因為Save Your Tears是我After Hours裡非常愛的一首歌
再者是因為Ari發的那段錄音根本是可以重播五百萬遍有夠好聽有夠仙!
終於盼到今天音源跟MV同時釋出~
MV的那顆動畫Ari頭有點驚悚我就沒放到我的影片了大家自行去觀看XD
歌曲部分比我想的氣勢再薄弱一點 但Ari的聲音疊加在威肯的
合起來根本就是天籟
縱使這個remix說實在沒有太多的新意 但我覺得也算是賦予了原曲一個新的風格

-

 

[Intro: The Weeknd & Ariana Grande]

Ooh (Ooh)

Na na, yeah

 

[Verse 1: The Weeknd]

I saw you dancing in a crowded room 看見你在人群擁擠處漫舞

You look so happy when I'm not with you 少了我你看來是那樣快樂

But then you saw me, caught you by surprise 但終究你還是看見了我 神色是那樣驚訝

A single teardrop falling from your eye 一滴淚從你眼中滑落

 

[Refrain: The Weeknd & Ariana Grande]

I don't know why I run away (Oh, oh, oh, oh, oh) 不知道為何我要落荒而逃

I'll make you cry when I run away (Oh, oh, oh, oh, oh) 當我倉皇逃離時總會惹你哭

 

[Chorus: The Weeknd & Ariana Grande]

Take me back 'cause I wanna stay 請帶我回去 因為我想留下來

Save your tears for another 保存你的眼淚

Save your tears for another day (Oh, oh, oh, oh, oh) 我不值得你為之掉淚

Save your tears for another day 將你的眼淚留給來日某天

 

[Verse 2: Ariana Grande]

Met you once under a Pisces moon  在一浪漫月色下遇見你

I kept my distance 'cause I know that you 與你保持距離因為我心知肚明 

Don't like when I'm with nobody else 除了我你誰也不想要

I couldn't help it, I put you through hell無法克制自我 如此折磨殘害你

 

[Refrain: Ariana Grande]

I don't know why I run away (Oh, oh, oh, oh, oh) 不知道為何我要落荒而逃

Oh boy, I'll make you cry when I run away (Oh, oh, oh, oh, oh) 男孩 每次我離去總使你落淚

 

[Chorus: Ariana Grande]

Boy, take me back 'cause I wanna stay 男孩 請帶我回去 因為我想留下來

Save your tears for another 保存你的眼淚

I realize that it's much too late 這才明白一切為時已晚

And you deserve someone better 你值得一個更好的人

Save your tears for another day (Oh, oh, oh, oh, oh) 我不值得你為之掉淚

Save your tears for another day 將你的眼淚留給來日某天

 

[Refrain: The Weeknd & Ariana Grande, Ariana Grande]

I don't know why I run away (Bum, bum, bum, bum, bum) 不知道為何我要落荒而逃

I'll make you cry when I run away (Save) 當我倉皇逃離時總會惹你哭

 

[Chorus: The Weeknd & Ariana Grande, Ariana Grande & The Weeknd]

Save your tears for another day (Ooh), ooh, girl (Oh, oh, oh, oh, oh, okay) 女孩 拜託妳好好保存自己的眼淚

I said save your tears for another day (Oh, oh, oh, oh, oh) 將眼淚留給未來 別為了我傷心難過

 

[Outro: The Weeknd & Ariana Grande, Ariana Grande & The Weeknd]

Save your tears for another day (Ah) 我不值得你為之掉淚

Save your tears for another day (Ah) 將你的眼淚留給來日某天

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()