The Weeknd Shares New Single “Take My Breath”: Listen

The Weeknd 回歸了!這次的歌曲在預告時他就說了一句 "The Dawn Is Coming"

象徵了新的時代要來了

這次的歌曲跟東京奧運也有合作關係

歌曲一出我初聽就覺得依舊是高級質感威肯風

但這個MV是要致敬3D龍事件嗎XDDDD

-

[Verse 1]
I saw the fire in your eyes 看見你眼中的熊熊烈火
I saw the fire when I look into your eyes 直視你眼裡看見其中的熱情之火
You tell me things you wanna try (Uh) 告訴我一切你想嘗試的事物
I know temptation is the devil in disguise 太了解誘惑即是惡魔的偽裝
You risk it all to feel alive, oh yeah 冒現一切去讓自己感受活著
You're offering yourself to me like sacrifice 向我奉獻一切如供品那般
You said you do this all the time 說了你總是如此行事
Tell me you love me if I bring you to the light 當我將你希望點燃還請你好好愛我

[Pre-Chorus]
It's like a dream what she feels with me 她對我的感受如夢似幻
She loves to be on the edge 她總喜歡那刺激快感
Her fantasy is okay with me 她的幻想總能與我相稱
Then suddenly, baby says 那一剎間 彷彿聽見她說

[Chorus]
Take my breath away 讓我驚羨不已 迷的我神魂顛倒
And make it last forever, babe 讓這一切亙古永恆
Do it now or never, babe (Ah) 現在不做更待何時
Take my breath away 讓我徹底被迷倒 成為你的俘虜
Nobody does it better, babe 無人能比你更加優秀
Bring me close to— 讓我更加靠近你

[Verse 2]
Want me to hold on to you tight 想要我緊緊擁住你
You pull me closer, feel the heat between your thighs (Uh, say) 使你我距離靠近 感受你大腿間的火熱 
You're way too young to end your life (Huh) 太過年輕 不該浪費一生
Girl, I don't wanna be the one who pays the price 女孩我不想成為那付出代價的人

[Pre-Chorus]
It's like a dream what she feels with me 她對我的感受如夢似幻
She loves to be on the edge 她總喜歡那刺激快感
Her fantasy is okay with me 她的幻想總能與我相稱
Then suddenly, baby says 那一剎間 彷彿聽見她說

[Chorus]
Take my breath away 讓我驚羨不已 迷的我神魂顛倒
And make it last forever, babe 讓這一切亙古永恆
Do it now or never, babe (Ah) 現在不做更待何時
Take my breath away 讓我徹底被迷倒 成為你的俘虜
Nobody does it better, babe 無人能比你更加優秀
Bring me close to heaven, babe (Uh) 帶我更近天堂一步
Take my breath 請讓我徹底臣服

[Bridge]
Oh, oh-ooh
And they'll see me 他們會看見我
Oh-ooh, ooh (Yeah, say)
Oh-oh, oh-oh
Oh-oh, oh-oh
Oh-oh, oh-oh
Oh-oh

[Chorus]
Take my breath away (Take my breath away) 讓我驚羨不已 迷的我神魂顛倒
And make it last forever, babe 讓這一切亙古永恆
Do it now or never, babe (Ah) 現在不做更待何時
Take my breath away (Take my breath away) 讓我徹底被迷倒 成為你的俘虜
Nobody does it better, babe 無人能比你更加優秀
Bring me close to heaven, babe (Take my breath) 帶我更近天堂一步
Take my breath (Take my breath a—, breath away) 請讓我徹底臣服
(Nobody)
Take my breath (Take my breath a—, breath away) 驚羨我 讓我徹底成為你的
Nobody does it better, babe 無人能比你更加征服我
Bring me close to heaven, babe (Uh) 帶我更往天堂一步
Take my breath 征服我的每個吐息

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()