1200x1200bb-60.jpg

終於把deluxe version的歌都翻譯完啦!

希望這是真正的the end了不要再出一個什麼deluxe version II之類的拜託了ArianaXD

這首歌曲就是Ari向自己的愛人宣示他在她心目中的重要性

也就是用main thing來做比喻 是一首很可愛的歌曲喔♡

-

[Verse 1]
You on your way, it's a Friday night 這是週五狂歡夜 而你還在半路上
Hear the rain outside, yeah 聽見窗外下雨的聲音
It's rosé on ice 若朵朵玫瑰墜落冰面上
Candlelight and I'm feeling nice 燭光點明 心情愉悅
Anything you like, boy, you know it's on me 任何你喜愛的事物 你知道我都會為你兌現
Been a minute since I tasted something so sweet 久未品嘗過如此甜美的滋味

[Pre-Chorus]
Always pull up when I call you, call you 當我尋找呼叫你時 你總為我停留
Yeah, you never keep me waitin', waitin' 從不會讓我苦等苦候
Got me trippin', I adore you 讓我深陷其中 如此欣賞眷戀你
I adore you, boy (Boy) 永遠珍視欣賞你
Oh baby 我最親愛的寶貝

[Chorus]
You, oh you're really different, baby (Different, baby) 寶貝你是如此獨一無二
You, you might be the main thing, baby (Main thing, baby) 對我而言 你就是那最重要之物

[Verse 2]
It's time to go, take it nice and slow 是時候離去 請步調輕快待之良善
Tiptoe to the bedroom, lookin' at me like when it's cold 躡手躡腳悄進房間 感到寒冷時請望著我
You gon' keep me warm 我知道你會讓我保持溫暖
All I wanna do is spend my time with you 我想做的就只是和你共度美好時光
Even when the learning's done and nothing's new 即便已學至盡頭 沒有新市物可體驗

[Pre-Chorus]
Always pull up when I call you, call you 當我尋找呼叫你時 你總為我停留
Yeah, you never keep me waitin', waitin' 從不會讓我苦等苦候
Got me trippin', I adore you 讓我深陷其中 如此欣賞眷戀你
I adore you, boy (Boy) 永遠珍視欣賞你
Oh baby 我最親愛的寶貝

[Chorus]
You, oh you're really different, baby (Different, baby) 寶貝你是如此獨一無二
You, you might be the main thing, baby (Main thing, baby) 對我而言 你就是那最重要之物
You, oh you're really different, baby (Different, baby) 寶貝你是如此無可取代
You, you might be the main thing, baby (Main thing, baby) 至高無上 心中最無價的珍寶

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()