1200x1200bb-60.jpg

接下來接著的就是這次釋出的新歌裡面我最喜歡的一首test drive了

Ariana曾經在一個直播提到自己如果要把一首歌曲換掉

他應該會選擇把My Hair換掉 因為他覺得不是My Hair不好只是說這首歌可能跟專輯的理念比較不一樣

畢竟是走一個復古風

除此之外呢 他還有提及當初在選擇收錄歌曲的時候就是在這首test drive跟love language中做了很大的猶豫才選擇把後者放入專輯的

結果我們粉絲可以兩首都聽到根本超幸福♥

-

[Intro]
Ayy

[Verse 1]
Pull up, pull up on me, ayy-ayy 停下別動 快來我身邊
Might just recline the seat when I want it 渴望想要時 我會橫臥著等你
Give you a set of keys 'cause you own it 給你一串專屬你的鑰匙 因為你佔有我
Pull up, pull up on me, ayy-ayy 別再分神 專注在我身上
No second guessing, checking the rearview 別在有懷疑 檢查你的後照鏡
Ain't looking back unless it's right at you 決不走回頭路 除非是迎向你

[Pre-Chorus]
Make me wanna stay through the night 讓我想要與你共度美好夜晚
I will never leave from by your side 發誓絕對與你寸步不分離
Don't you know you got a ride or die 難道你不知我們注定長相廝守
Mmm-mmm, mmm-mmm
Even when I miss you on the road 即便路程上與你擦身而過
You should know I'm always in control 你也該知道我從未失去控制
'Cause the one thing I already know 因為我唯一知道的事便是

[Chorus]
No, I don't feel the need to test drive nothing 對你總覺得不需要做任何試駕測試
Test drive nothing 對你不需要任何測試估量
Baby, I'm sold on you, so I don't ever gotta 寶貝我已全身奉你 因此我不需要
Tеst drive nothing (Oh, oh-oh) 對你測量估試任何事物
Test drive nothing (My baby) 不用做任何駕駛測試
It's in thе way you do it, I don't ever gotta baby 一切按照你的步調走 根本不需要我管事

[Verse 2]
I drop the top on that body 褪下上衣 全落在你身上
That's candy paint on my body 身上塗沾的是如糖果般甜美的滋味
I'm thinkin' 'bout the way I feel on you 思考著對你的真實感受
If you want, say, "I do" (I do) 若你對我說你願意
I'll floor it (I'll floor it) 我必是替你差遣服務
Just say the word, you know I'm yours (I'm yours) 一聲令下 便成為你的人 
Just drop a pin and don't reverse (Oh) 給我個信號暗示 別再回頭了

[Pre-Chorus]
Make me wanna stay through the night (Ooh-ooh) 讓我想要與你共度美好夜晚
I will never leave from by your side (Leave from by your side) 發誓絕對與你寸步不分離
Don't you know you got a ride or die 難道你不知我們注定長相廝守
Mmm-mmm, mmm-mmm
Even when I miss you on the road 即便路程上與你擦身而過
You should know I'm always in control 你也該知道我從未失去控制
'Cause the one thing I already know 因為我唯一知道的事便是

[Chorus]
No, I don't feel the need to test drive nothing (No baby) 對你總覺得不需要做任何試駕測試
Test drive nothing 對你不需要任何測試估量
Baby, I'm sold on you, so I don't ever gotta 寶貝我已全身奉你 因此我不需要
Tеst drive nothing 對你測量估試任何事物
Test drive nothing 不用做任何駕駛測試
It's in thе way you do it, I don't ever gotta baby 一切按照你的步調走 根本不需要我管事

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()