Cover art for Special (Remix) by Lizzo

Lizzo 終於推出這首預告已久與 SZA 合作的 Special 新版本

這首早在之前的演唱會就有小小偷唱一下 個人聽到之後就非常期待兩人的新版本

我們麗珠也是非常寵粉 馬上在前幾天一場直播中非常無預警地就宣布 Remix 將於週五釋出

正式聽完後真的是更加喜歡這首歌了 起出這首收錄在新專輯時我還沒特別有感

但看了 MV 更加分(MV 真的很讚推薦大家)聽了新版本直接愛上

SZA 的魔幻歌喉一接觸真的會把任何歌變成 R&B 模樣 讓整首歌更有韻味跟情感

總言之這首真的是倒吃甘蔗的一直帶給我新驚喜 非常喜歡新版本 ><

-

[Intro: Lizzo]
(Ba-ba-ba, ba-ba-ba)
(Ba-ba-ba, ba-ba-ba)
Special

[Verse 1: SZA]
Woke up this mornin' to somebody judgin' me 一早醒來就發現有人對我議論紛紛
No surprise they judgin' me, don't know who I'm 'posed to be 對這些評論不感意外 他們又不知我真實為人
I'm just actin' up, I'm crass as fuck, and never sayin' sorry 檯面上不過在演戲 實際上我可粗魯了 但我又何必為此道歉
Found out in the end that I can only do it for me 最終總會發現人都應該為自己而活
You call it sensitive and I call it superpower 你可以稱我太敏感 但我可將其視為我的超能力
You just lack empathy 'cause you think it gives you power 不過是缺乏同理心 以為能評論就高高在上了 
All I know is only God can judge me 這世上只有上帝有資格批判我
I don't hide my heart, I wear it on me 我從不隱藏自己內心 我將其大方穿披身上

[Pre-Chorus: Lizzo, SZA]
I'm used to feelin' alone, oh (Feelin' alone) 過去的我習慣了空守寂寞
So I thought that I'd let you know 我想是時候該讓你知道了

[Chorus: Lizzo, SZA]
In case nobody told you today 怕今天沒有人提點你
You're special 要記住 你可是獨一無二的
In case nobody made you believe (Nobody, no, no) 以防沒人呼籲你要相信
You're special 自己可是最獨特的
Well, I will always love you the same 我會永遠愛你不變
You're special 因為你是那樣獨一無二
I'm so glad that you're still with us (So glad, so glad, so glad) 很開心能看見你留在這相伴我們
Broken, but damn, you're still perfect (You're perfect) 雖然支離破碎 但天啊你仍是如此完美

[Interlude: Lizzo, SZA]
Special (Ba-ba-ba, ba-ba-ba) 如此獨一無二的存在
(Ba-ba-ba, ba-ba-ba)

[Verse 2: Lizzo]
Could you imagine a world where everybody's the same 可否想像一個人人都一模一樣的世界
And you could cancel a girl 'cause she just wanted to change? 隨便就能「取消」一個女孩 只因她追求新改變
How could you throw fuckin' stones if you ain't been through her pain? 從未經歷她的傷痛 又豈有資格抨擊傷害她
That's why we feel so alone, that's why we feel so much shame, hm 這就是為何現今人都這麼寂寞 為何都該以自己為恥

[Pre-Chorus: Lizzo, SZA]
I'm used to feelin' alone, oh 過去的我習慣了空守寂寞
So I thought that I'd let you know (Oh) 我想是時候該讓你知道了

[Chorus: Lizzo, SZA]
In case nobody told you today 怕今天沒有人提點你
You're special 要記住 你可是獨一無二的
In case nobody made you believe (Nobody made you believe) 以防沒人呼籲你要相信
You're special 自己可是最獨特的
Well, I will always love you the same (I'll always love you) 我會永遠愛你不變
You're special 因為你是那樣獨一無二
I'm so glad that you're still with us 很開心能看見你留在這相伴我們
Broken, but damn, you're still perfect 雖然支離破碎 但天啊你仍是如此完美

[Bridge: Lizzo, SZA]
I know that I'm not alone, oh (No, you're not alone) 知道自己不再是獨自一人
So I thought that I'd let you know 所以我希望能讓你知道
Uh, yeah, yeah (No, oh, woo)

[Chorus: Lizzo, SZA, Both]
In case nobody told you today (Nobody told you, nobody) 怕今天沒有人提點你
You're special (Yeah) 要記住 你可是獨一無二的
In case nobody made you believe (Oh-oh) 以防沒人呼籲你要相信
You're special (Yeah) 自己可是最獨特的
Well, I will always love you the same (I'll always love you, I'll always love you) 我會永遠愛你不變
You're special 因為你是那樣獨一無二
I'm so glad that you're still with us (I'm so glad, so glad, so glad) 很開心能看見你留在這相伴我們
Broken, but damn, you're still perfect (I'm so glad, so glad, so glad) 雖然支離破碎 但天啊你仍是如此完美

[Outro: Lizzo, Both, SZA]
Special 獨一無二
You are, you are, you are so 看看你 你可真是
Special 如此特別的啊
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah (Mm-mm)
Yeah, yeah, yeah, yeah, hey

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()