HU.png

緊接著介紹的這首 Take Care Of You 

Ryan 上次在直播裡就有說過這首大概是他專輯裡最推薦的一首歌

在跟ICRT的訪問他也提到這首歌是他非常推薦大家去聽的一首

也很希望這首歌可以成為下一支單曲

我也覺得這首歌無論是編曲跟歌詞真的都是無懈可擊

下一支單曲打什麼我真的都可以哇都可以哇

-

[Verse 1]
Some days you're alone, yeah 有些日子你也感到寂寞
Some days this don't feel like home, mm 這些日子 到哪都找不到歸屬
It's not just how we planned it, hey, yeah 這並非我們人生計劃一環
I'm so happy they're throwing stones, no 感謝人們如此抨擊我們

[Pre-Chorus]
And I know that you 對你太過了解
Need someone to make it through 需要身邊有人伴你共甘苦
Yeah, yeah, yeah, you know that, ooh 相信你也心知肚明
Days like this I needed too, ooh 這樣的日子我也需要一個伴

[Chorus]
So I'll take care of you (Take care of you) 我會好好照顧你 無微不至守護你 
And honey, you'll take care of me too (Take care of you) 親愛的希望你也會好好悉心愛護我
It's magic when we do (Magic you do) 當我們如此時魔法便會發生
So if you ever feel like falling through (Take care of you) 倘若你有一絲感覺失落
Yeah, I'll take care of you 我會永遠守候照護你

[Post-Chorus]
Woo, you'll take care of me too, oh, yeah 你也會貼心照料我
I'll take care of you 我會回以無微不至的關心
Woo, you'll take care of me too, oh, yeah 而你也會同等愛護我

[Verse 2]
Some days I don't care (Oh) 有些傷心日我也不在乎
There are some days I just take it there (Oh, oh) 選擇放下往前邁進
I swear that nothing's wrong 發誓一切都會安然無恙
And I'll pray that you just go along, yeah 祈禱你也能跟我一起前行


[Pre-Chorus]
And I know that you 對你太過了解
Need someone to make it through 需要有人伴你度過難關
Yeah, yeah, yeah, you know that, ooh 相信你也清楚明白
Days like this I needed too, I do 這樣的日子我也很需要

[Chorus] 
So I'll take care of you (Take care of you) 我會好好照顧你 無微不至守護你 
And honey, you'll take care of me too (Take care of you) 親愛的希望你也會好好悉心愛護我
It's magic when we do (Magic you do) 當我們如此時魔法便會發生
So if you ever feel like falling through (Take care of you) 倘若你有一絲感覺失落
Yeah, I'll take care of you 我會永遠守候照護你

[Post-Chorus]
Woo, you'll take care of me too, oh, yeah 你也會貼心照料我
I'll take care of you 我會回以無微不至的關心
Woo, you'll take care of me too, oh, yeah 而你也會同等愛護我

[Pre-Chorus]
And I know that you 對你太過了解
Need someone to make it through 需要有人伴你度過難關
Yeah, yeah, yeah, you know that, ooh 相信你也清楚明白
Days like this I needed too, I do 這樣的日子我也很需要

[Chorus]
So I'll take care of you (Take care of you, oh) 我會好好照顧你 無微不至守護你 
And honey, you'll take care of me too (Take care of you, hey) 親愛的希望你也會好好悉心愛護我
It's magic when we do (Magic you do) 當我們如此時魔法便會發生
So if you ever feel like falling through (Take care of you) 倘若你有一絲感覺失落
Yeah, I'll take care of you 我會永遠守候照護你


[Outro]
Woo, you'll take care of me too (Yeah, yeah, yeah) 你也會貼心照料我
I'll take care of you 我會回以無微不至的關心
Woo, you'll take care of me too, oh, yeah 而你也會同等愛護我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()