INDUSTRY BABY (feat. Jack Harlow) - Single by Lil Nas X, Jack Harlow |  Spotify

Lil Nas X 自從公開自己的性向後 可以說是自信滿滿的在這行展現自我

這首新歌 INDUSTRY BABY 找來了去年因為 WHATS POPPIN 爆紅的 Jack Harlow一起合作

講述自己天生就是做音樂這塊的料

此外這首歌也講述了很多他上一首主打 Montero 引發的爭議

這首歌我自己覺得算是目前丟出來的新歌中我覺得最動感 最好聽的

MV更不用說 繽紛五彩 充滿 Nas 味 自己也是很尬意 

-

[Intro: Lil Nas X]
(D-D-Daytrip took it to ten, hey)
Baby back, ayy, couple racks, ayy 正式回歸 看看架上放了什麼
Couple Grammys on him, couple plaques, ayy 葛萊美獎盃滿滿 白金唱片一堆
That's a fact, ayy, throw it back, ayy 鐵證事實 還不快展現誠意
Throw it back, ayy 對我扭腰擺臀 好讓我寵愛

[Pre-Chorus: Lil Nas X]
And this one is for the champions 這是屬於冠軍的殊榮
I ain't lost since I began, yeah 起跑點開始就從未輸過
Funny how you said it was the end, yeah 有趣的事人們都以為我玩完了
Then I went did it again, yeah 最後又啪啪打臉他們

[Chorus: Lil Nas X]
I told you long ago on the road 早在久久以前就對你說過
I got what they waiting for 早已得到人們渴望企求的
I don't run from nothing, dog 從不做白活 努力就要有收穫 
Get your soldiers, tell 'em I ain't layin' low 告訴你的部下 我可從不偷懶的
You was never really rooting for me anyway 反正自始終你也沒支持過我
When I'm back up at the top, I wanna hear you say 當我重攀上頂端 我想要聽到你說
He don't run from nothin', dog 他的努力並非白費
Get your soldiers, tell 'em that the break is over 召集你的士兵 告訴他們休息時間結束了

[Verse 1: Lil Nas X]
Uh, need to, uh 這必須做
Need to get this album done 必須把這張專輯完成
Need a couple number onеs 需要幾首第一單曲
Need a plaque on every song 每首歌都要奪得白金
Need mе like one with Nicki now 需要我和妮姬攜手稱霸樂壇
Tell a rap nigga I don't see ya, hah 告訴那些饒舌仔 我從未把你們放眼裡
I'm a pop nigga like Bieber, hah 老子現在跟小賈一樣玩流行
I don't fuck bitches, I'm queer, hah 不上女孩 我是驕傲同性戀
But these niggas bitches like Madea, yeah, yeah, yeah, ayy (Yeah) 但這些女孩跟梅迪亞一樣
Oh, let's do it 讓我們來做吧
I ain't fall off, I just ain't release my new shit 誰說我過氣 我只是尚未釋出我的新熱單
I blew up, now everybody tryna sue me 紅遍世界 現在全球都想控告我 
You call me Nas, but the hood call me Doobie, yeah 人稱我納斯 但家裡人都叫我杜比

[Pre-Chorus: Lil Nas X]
And this one is for the champions 這是屬於冠軍的殊榮
I ain't lost since I began, yeah 起跑點開始就從未輸過
Funny how you said it was the end, yeah 有趣的事人們都以為我玩完了
Then I went did it again, yeah 最後又啪啪打臉他們

[Chorus: Lil Nas X]
I told you long ago on the road 早在久久以前就對你說過
I got what they waiting for (I got what they're waiting for) 早已得到人們渴望企求的
I don't run from nothing, dog 從不做白活 努力就要有收穫 
Get your soldiers, tell 'em I ain't layin' low (Bitch, I ain't runnin' from nowhere) 告訴你的部下 我可從不偷懶的
You was never really rooting for me anyway (Ooh, ooh) 反正自始終你也沒支持過我
When I'm back up at the top, I wanna hear you say (Ooh, ooh) 當我重攀上頂端 我想要聽到你說
He don't run from nothin', dog 他的努力並非白費
Get your soldiers, tell 'em that the break is over (Yeah) 召集你的士兵 告訴他們休息時間結束了

[Verse 2: Jack Harlow]
My track record so clean, they couldn't wait to just bash me 我的歌太優秀 人人迫不及待想找漏洞打
I must be gettin' too flashy, y'all shouldn't have let the world gas me (Woo) 或許是我太過浮華 但或許你們本該就擋下一些稱讚
It's too late 'cause I'm here to stay and these girls know that I'm nasty (Mmm) 但來不及了 這裡的女孩都知道我真實本性
I sent her back to her boyfriend with my handprint on her ass cheek 讓她臀上帶著我的掌印回去找她男友
City talkin', we takin' notes 現在流行什麼 就要認真做筆記
Tell 'em all to keep makin' posts 叫他們繼續做我文章 
Wish he could, but he can't get close 但願真能摸透我 但還真沒可能
OG so proud of me that he chokin' up while he makin' toasts OG為我驕傲到連敬酒時都被噎著
I'm the type that you can't control, said I would, then I made it so 我是你無法掌握的類型 說到就一定會做到
I don't clear up rumors (Ayy), where's y'all sense of humor? (Ayy) 不需要出來澄清流言 你們的幽默感都去哪了
I'm done makin' jokes 'cause they got old like baby boomers 受夠那些玩笑 因為這些老古板根本跟不上  
Turned my haters to consumers, I make vets feel like they juniors (Juniors) 讓我的酸民變成消費者 讓那些老兵返老還童
Say your time is comin' soon, but just like Oklahoma (Mmm) 你的時代即將邁向終結 就像俄克拉荷馬州遭襲擊那般
Mine is comin' sooner (Mmm), I'm just a late bloomer (Mmm) 成就遲早會來臨 反正我是大器晚成
I didn't peak in high school, I'm still out here gettin' cuter (Woo) 高中時期尚未達到巔峰 現在依舊是世人焦點
All these social networks and computers 所有這些社交網路電腦設備
Got these pussies walkin' 'round like they ain't losers 這些無腦女孩到處亂走 以為自己不是輸家一樣


[Chorus: Lil Nas X]
I told you long ago on the road 早在久久以前就對你說過
I got what they waiting for (I got what they waiting for) 早已得到人們渴望企求的
I don't run from nothing, dog 從不做白活 努力就要有收穫 
Get your soldiers, tell 'em I ain't layin' low (Bitch, I ain't runnin' from nowhere) 告訴你的部下 我可從不偷懶的
You was never really rooting for me anyway 反正自始終你也沒支持過我
When I'm back up at the top, I wanna hear you say 當我重攀上頂端 我想要聽到你說
He don't run from nothin', dog 他的努力並非白費
Get your soldiers, tell 'em that the break is over 召集你的士兵 告訴他們休息時間結束了

[Outro: Lil Nas X]
Yeah
I'm the industry baby, mmm 我就是那天生明星 樂壇寵兒
I'm the industry baby 天生就該做音樂 天註定明星的料
Yeah

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 階梯 JT 的頭像
    階梯 JT

    JT 的翻譯小窩

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()