1200x1200bb-60.jpg

笑死 這首又是一首小黃歌

這首歌曲Ari在3月多的時候就給聽過snippet了

意外的這首我覺得在專輯裡算普通的

結果莫名在榜單上表現不錯(?)

-

[Intro]
This bitch gon' make me... 這真是太瘋狂了

[Verse 1]
You got me all up in my feels, in all kind of ways 觸動我所有快感感受 從各個方面探索
I be tryna wait, but, lately, I just wanna keep it real (Real) 嘗試過等待 但我只想保持最初真實
No more playin' safe, let's take it all the way 別再打安全牌 直接開始還乾脆些
I'm just sayin' 僅說說而已

[Pre-Chorus]
I just wanna make time for ya (Yeah) 試著為你保留些時間
Swear it's just right for ya 保證對你而言是最佳安排
Like this pussy designed for ya (Yeah) 我的身體根本是為你量身打造
Ten outta five on ya 滿分五顆星給你個爆錶十顆
Know I would sign on the line for ya (Yeah) 知道我會為你付出我所有一切
Bet I look nice on you (Yeah) 我想我在你眼裡一定是美若天仙
Open my mind for ya (Yeah) 為你我拋下一切身段包袱

[Chorus]
Don't wanna wait on it 不想為此苦等
Tonight, I wanna get nasty (Yeah, yeah) 今晚今夜就想與你來場愉歡之夜
What you waitin' for? (What you waitin' for?) 有什麼好等待的
What you waitin' for? 有什麼好猶豫的
Don't wanna wait on it 不想再為此浪費時間等待
Tonight, I wanna get nasty (Yeah, yeah) 今晚我就想和你徹夜瘋狂
What you waitin' for? (Waitin' for?) 有什麼好等待的
What you waitin' for? (Waitin' for?) 有什麼好猶豫的
Don't wanna wait on it 不想再等待守候
Tonight, I wanna get (Nasty) 今晚是你我間的瘋狂夜晚
Tonight, I wanna get (Nasty) 今夜是彼此間的愉歡之夜

 

[Verse 2]
Promise I'ma give it to you like you never had it 保證我會給你從未感受過的瘋狂享受
I do it so good, it's gon' be hard to break the habit 爐火純青的技術 看來很難讓你保持舊樣
You're like a whole constellation (Yeah) 你對我來說宛若一整個星座那般重要
Swimming like you on vacation (Yeah) 悠哉涉泳 就像在度假那樣
Promise I'm still gonna love you when you wake up in the AM 保證我會永遠愛著你 從早到晚深刻不變

[Pre-Chorus]
I just wanna make time for ya 試著為你保留些時間
Swear it's just right for ya 保證對你而言是最佳安排
Like this pussy designed for ya 我的身體根本是為你量身打造
Ten outta five on ya 滿分五顆星給你個爆錶十顆
Know I would sign on the line for ya 知道我會為你付出我所有一切
Bet I look nice on you (Yeah) 我想我在你眼裡一定是美若天仙
Open my mind for ya (My mind) 為你我拋下一切身段包袱

[Chorus]
Don't wanna wait on it 不想為此苦等
Tonight, I wanna get nasty (Oh hey) 今晚今夜就想與你來場愉歡之夜
What you waitin' for? (What you waitin' for? Mmm) 有什麼好等待的
What you waitin' for? (Yeah) 有什麼好猶豫的
Don't wanna wait on it 不想再為此浪費時間等待
Tonight, I wanna get nasty 今晚我就想和你徹夜瘋狂
What you waitin' for? (What you waitin' for?) 有什麼好等待的
What you waitin' for? (What you waitin' for?) 有什麼好猶豫的
Don't wanna wait on it 不想再等待守候
Tonight, I wanna get nasty (Nasty, nasty, mmm, ah) 今晚是你我間的瘋狂夜晚
Tonight, I wanna get nasty (Oh woah, boy) 今夜是彼此間的愉歡之夜


[Bridge]
Boy, you know the vibes, I don't waste no time 男孩這種氛圍難得 不想再為此浪費時間
Take what's on your mind, make it real life 實用你腦中所構思幻想的 將以運用於生活
Get all the homies to bounce 讓所有朋友都為之大吃一驚
Switch from the bed to the couch 從床纏歡到沙發上不休
And get to know how I'm feelin' inside 知道我內心的真實感受
So much conversation, words so sweet 如此多交心談話 如此的甜言蜜語
Been so well-behaved, but, boy, I'm weak 表現如此優良 但男孩我體弱嬌羞
Yeah, my body's gotta say something to you 我的身體有些話想對你說
That's one way to tell I speak the truth 這便是一種對你誠實的方法

[Chorus]
Don't wanna wait on it (Don't wanna wait on it) 不想為此苦等
Tonight, I wanna get nasty (Oh hey) 今晚今夜就想與你來場愉歡之夜
What you waitin' for? (What you waitin' for? Mmm) 有什麼好等待的
What you waitin' for? (Yeah) 有什麼好猶豫的
Don't wanna wait on it 不想再為此浪費時間等待
Tonight, I wanna get nasty 今晚我就想和你徹夜瘋狂
What you waitin' for? (What you waitin' for?) 有什麼好等待的
What you waitin' for? (What you waitin' for?) 有什麼好猶豫的
Don't wanna wait on it 不想再等待守候
Tonight, I wanna get nasty (Tonight, I wanna get, mmm) 今晚是你我間的瘋狂夜晚
(Tonight, baby) (就是今晚寶貝)
Tonight, I wanna get nasty (Oh) 今夜是彼此間的愉歡之夜
Yeah

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()