Billboard ranked all the songs on Positions, so you agree or disagree with  them? : ariheads

Just Like Magic是Ariana寫來歌頌自己事業蓬勃的一首celebration歌曲

有別於在Sweetener那首超級Upbeat的Successful這次Ari的慶祝方式似乎比較...優柔一點?

(但其實她好像整張都是這個風格XD)

我現在caption都會寫比較短喔

因為我要趕著翻全專:)

-

[Intro]
Oh, yeah

[Verse 1]
Wake up in my bed, I just wanna have a good day (Mmm, ah) 從睡夢中醒來 只願能有美好的一天
Think it in my head, then it happens how it should, ayy 腦中構思發想 一切總照著計劃進行
Twelve o'clock, I got a team meeting, then a meditation at like 1:30 日正當午來場會面 下午給點時間冥想
Then I ride to the studio listening to some shit I wrote (Oh) 接著便到錄音室看看我都創作了什麼傑作

[Pre-Chorus]
Good karma, my aesthetic (Aesthetic) 怎麼努力得多少 搭配上我的美學 (天生美感)
Keep my conscience clear, that's why I'm so magnetic 保持意識清醒 這也是為何我如此迷人
Manifest it (Yeah), I finessed it (I finessed it) 展現給世人 精巧呈現 
Take my pen and write some love letters to Heaven 拾起筆 向世人訴說我的愛意

[Chorus]
Just like magic (Baby), just like magic (Oh yeah) 一切皆似魔幻般 如此虛幻不真實 
Middle finger to my thumb and then I snap it 中指連上拇指 隨即我彈手
Just like magic (Yeah), I'm attractive (Oh yeah) 似魔幻般的奇妙 那樣的無法想像 
I get everything I want 'cause I attract it (Oh) 得到想要的一切 只因我欲得手

[Verse 2]
Looking at my phone, but I'm tryna disconnect it (Oh yeah) 低頭望著手機 但我試著將我自己抽離 (沒錯)
Read a fuckin' book, I be tryna stay connected (Yeah) 靜下心讀本書 飾著讓自己保持在線
Say it's tricky at the top, gotta keep a slim ego for a thick wallet 一開始或許有些挑戰 得保住一部分的自我
Losing friends left and right, but I just send 'em love and light (Oh) 失去朋友為常態 但我以愛和希望留住他們

[Pre-Chorus]
Good karma, my aesthetic (Aesthetic) 怎麼努力得多少 搭配上我的美學 (天生美感)
Keep my conscience clear, that's why I'm so magnetic 保持意識清醒 這也是為何我如此迷人
Manifest it (Oooh), I finessed it (Oooh) 展現給世人 精巧呈現 
Take my pen and write some love letters to Heaven 拾起筆 向世人訴說我的愛意

[Chorus]
Just like magic, just like magic 一切皆似魔幻般 如此虛幻不真實 
Middle finger to my thumb and then I snap it (Ayy) 中指連上拇指 隨即我彈手
Just like magic, I'm attractive 似魔幻般的奇妙 那樣的無法想像 
I get everything I want 'cause I attract it 得到想要的一切 只因我欲得手

[Bridge]
I don't wanna waste your time on some dumb shit 不想浪費你的時間在一些愚蠢的事物上
Password to your phone, you can miss me with that shit 遞上手機密碼 你可以花時間好好想我
Redesign your brain, we gon' make some new habits 請重新建構你的腦袋 培養一些新嗜好習慣
Just like magic (Just like magic), just like magic 這一切如夢似幻 似魔幻般美好

[Chorus]
Just like magic (Baby), just like magic (Oh) 一切皆似魔幻般 如此虛幻不真實 
Middle finger to my thumb and then I snap it 中指連上拇指 隨即我彈手
Just like magic (Oh), I'm attractive (Ah yeah) 似魔幻般的奇妙 那樣的無法想像 
I get everything I want 'cause I attract it ('Cause I attract it babe) 得到想要的一切 只因我欲得手

[Outro]
Mmm, mmm (Oh)
Mmm-oh, yeah
Mmm, yeah, mmm

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()