「Machine Gun Kelly At My Best」的圖片搜尋結果

【以下廢話】

好啦我回來啦

話說要段考了只能閃現了XD

最近好歌不斷阿

段考後在來好好翻一下吧

不過我覺得我最近文章觸及率下降很多欸

(是不是因為我都在混XD)

我覺得會不會是因為我改了部落格樣式所以你們不認得我了阿

我還是那個紅點兒阿 只是我的背景是白的罷了

-

【以下正文】

很多網友都說MGK的Rap很爛

可能因為我不是行家(? 我覺得很棒欸

他的Rap裡面 髒話明顯很少阿 這是第一點

而且 我覺得意義都深遠的

而且它真的很會找人合作

上次找卡蜜拉

這次換海莉

都是我的愛阿♥

這首歌我也是一聽就被洗腦 而且我很喜歡歌詞

只是我個人認為沒有BT那麼耐聽就是了

-

I wrote this song as a message for help 寫了這首歌做為求救的訊號
On behalf of anybody finding theyself 代表一個人找尋自己的過程
I wrote this letter to numb your pain 寫了這信條來麻木你的疼痛
Cause everyday I wake up I'm feeling the same 因為每天起床 感覺周而復始
I got issues just like you got issues 我遇到一些問題 就如同你也遇到瓶頸
I been hurt I seen scar tissue 我曾被傷害過 全身都是傷疤
If I show you would you run away 讓你瞧瞧妳是否就會還我清靜

Do I gotta hide 'em for you to wanna stay 是否需要躲避他們 好讓你留下
Do I even need you, should I leave you 是否真的需要你 我是否應該離開你
Do I gotta be you, just to please you 是否快成為你 只是想好好求你
Do I say I'm all good, when I bleed you 我是否 在傷害妳時 不斷誇耀自己
Do my heart, quit tearing mine apart 我的心 是否停止淚泣而碎裂

I shout, I swear, I get angry, I get scared 我尖叫 我發誓 我會發脾氣 我會感到害怕
I fall, I break, promise I'mma make for mistakes 我會摔倒 我會破碎 我發誓我也會犯錯
But if you can't take me at my worst 但你若無法接受最不完美的我
You don't deserve me at my best 你並不值得 擁有最好的我


Got to keep it going, got to keep my head up, uh... 日子還是要繼續過 依然要抬頭挺胸
Got to keep it going, got to keep my head up, uh... 不能放棄過日子 不能向命運低頭
Got to keep it going, got to keep my head up cause life is about, aight check this out 日子還是要繼續過 依然要昂首闊步 讓我們繼續下去

Life is about making mistakes 生命就是不斷的犯下錯誤
It's also about trying to be great 也是訓練你越來越好的過程
Do not let failure scare you away 不要讓幾次失敗把你嚇跑
I know you fed up, you fuck it up 我知道你受夠了 你搞砸了
It's all in us, I can speak about 'cause I did it (true) 這攸關我們 我可以談 因為我也是過來人
Ladies and gentlemen here's the exhibit 先生女士 這就是我的展覽
It's my life look a little closer you could see the highlight 這就是我的人生 請再湊近看一些 你會看見那些亮光
Gold ain't always golden but I told 'em 金光閃耀 或許不是永久 但我努力維持它們
Look at all the years I've been waiting for a moment 努力那麼久 等的就只是這一時刻
Shed a lot of tears just to smile in the morning 灑落那嚜多的淚水 只是為了在每天的早晨展露笑顏
Tell me could you love me, tell me could you love me 告訴我你是否能愛我 你是否能真正愛我
Tell me could you love me if I told you why 告訴我你是否能愛我 如果我告訴你為什麼

This song's for anybody, yeah 這首歌是獻給所有人的
Who feels like I did 給那些和我有相同感受的人
Never the cool kid 不是給那些酷小孩
This song's for anybody 這首歌是獻給所有人的
Who fought their way through 那些為了闖出自己人生而奮鬥的
Always remain true 永遠保持真實的人
This song's for anybody 這首歌是獻給所有人的
The one's who trying to get it 那些努力嘗試 努力朝向目標
The one's who dreaming and live it  那些擁有夢想 而活在夢想中的人
This song's for anybody 這首歌是獻給所有人的 
This song, this song, this song, this song 這首歌 這首歌 這首歌 這首歌

I shout, I swear, I get angry, I get scared 我尖叫 我發誓 我會發脾氣 我會感到害怕
I fall, I break, promise I'mma make for mistakes 我會摔倒 我會破碎 我發誓我也會犯錯
But if you can't take me at my worst 但你若無法接受最不完美的我
You don't deserve me at my best 你並不值得 擁有最好的我


Got to keep it going, got to keep my head up, uh... 日子還是要繼續過 依然要抬頭挺胸
Got to keep it going, got to keep my head up, uh... 不能放棄過日子 不能向命運低頭
Got to keep it going, got to keep my head up cause life is about... 日子還是要繼續過 依然要昂首闊步

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()