Cover art for ​golden hour (Ruel Remix) by JVKE


這首歌最近真的滿紅的 感覺到處都聽得到的感覺

我第一次聽的時候對這首歌沒什麼感覺

但最近莫名又因緣際會被推薦到聽完之後直接

SHINEEEEEEEEEEEEEE

我很喜歡原版但跟 Ruel 的版本我也很喜歡

加上大家都翻了原版的我就來翻這個新版本的

總之這首整體編曲真的讓人感受到滿滿的光輝

尤其副歌那段真的太深入人心了💖

-

[Verse 1: JVKE]
It was just two lovers 一對相愛的愛人
Sittin' in the car, listening to Blonde, fallin' for each other 坐在車裡 聽著〈Blonde〉深深為彼此著迷
Pink and orange skies, feelin' super childish, no Donald Glover 浪漫粉橘天 似夢回童年 不是唐納・葛洛弗那種
Missed call from my mother 沒接到媽媽的來電
Like, "Where you at tonight?" Got no alibi 過問我今晚在哪 沒藉口能推託

[Pre-Chorus: JVKE] 
I was all alone with the love of my life 和我一生摯愛兩人獨處
She's got glitter for skin 她的肌膚閃耀奪目
My radiant beam in the night 是夜空中最燦爛的那盞光
I don't need no light to see you 不需照明也能清楚看見

[Chorus: JVKE]
Shine 閃耀奪目
It's your golden hour (Oh-oh-oh) 這是專屬你的黃金時刻
You slow down time 妳讓時間都緩了下來
In your golden hour (Oh-oh-oh) 在這專屬你的黃金時刻裡

[Verse 2: Ruel]
We were only getting better (Only getting better) 只要有妳什麼都會更美好
Driving in a circle, a whirlpool, going 'round forever (Going 'round forever) 四處繞轉 無止盡的踏上這漫漫路程
How could I be so lucky? Nobody has loved me without all the pressure (Without all the pressure) 我怎會如此幸運 從沒獲得過這般寵愛
Of making tiny errands (Of making tiny errands) 和我在一起總是得面臨各種挑戰
'Cause we just laugh it off, still having a ball 兩人談笑風生 恣意享受人生
I don't wanna go home 'til the rest ('Til the rest) of my life (Of my life) 一生只想和妳相依 連家都不想回
You know nothing compares to the shattering feeling I get 沒什麼比得上我那破碎心靈
Oh, when you're not right there, no 只因發現妳不在我身邊

[Pre-Chorus: Ruel]
I was all alone with the love (With the love) of my life (Of my life) 和我一生摯愛兩人獨處
She's got glitter for skin 她的肌膚閃耀奪目
My radiant beam in the night (Oh, oh, oh), no 是夜空中最燦爛的那盞光
I don't need no light to see you 不需照明也能清楚看見

[Chorus: JVKE & Ruel]
Shine 閃耀奪目
It's your golden hour (Oh-oh-oh) 這是專屬你的黃金時刻
You slow down time 妳讓時間都緩了下來
In your golden hour (Oh-oh-oh) 在這專屬你的黃金時刻裡

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()