Cover art for Surprise by Chlöe

Chlöe 於幾天前推出了他新專輯的第三支單曲 Surprise

這次的歌曲依舊非常煽情又迷人

在一 場直播中 Chlöe 一共預告了三支單曲 包括這首還有 For The Night & Cheat Back 

並且問粉絲們比較希望下一首單曲是誰 

即使 Surprise 並沒有獲得最高票 但最後 Chlöe 還是選了 Surprise 作為單曲

他表示:「碧昂絲女王都欽點這首了,不打這首實在是過不去阿。

沒錯 所以說我們腿碧真的是到哪都是神力滿滿阿 XD

這次的歌節奏感跟律動感沒有前兩首強烈 但 Chlöe 即使是較為柔性的曲風一樣是可以完美呈現 

個人認為是屬於那種會愈聽愈喜歡的類型

-

[Chorus]
If you be good to me then I'ma be great to you 若你善待我我也會賞賜你些福利
If you stay down for me then I'll stay awake for you 願意為我而留下 我也會為你而清醒
Surprise, slip my panties to the side 賜予你這驚喜 將我的內褲褪下到底
Give me your money, baby, I'll make it rain for you 所有錢財全給我 我會鈔票全灑你身上
Feel like you cheatin' the positions I play for you 那些為你呈現的姿勢 總感你沒給予真實回饋
Surprise (—prise), tonight you get my freaky side (Side) 今晚讓你見識我不為人知的面目

[Verse 1]
You like the way that I ride (Yeah) 你愛我騎乘時的方式模樣
Give you a piece of the pie (Yeah) 餽贈你我的美好甜派
You say that you could just stay up 說你能為了享受而醒整夜
And eat it all mornin' and into the night (Yeah, yeah) 從早到晚只為與我纏綿
You know I never get tired (Yeah, yeah) 你知道我從不會喊累
Teasin' you just how I like (Yeah) 總愛玩弄你 因為我喜歡這樣
Yeah, we both winnin', I give you the business 這市場雙贏關係 給你最佳的性愛體驗
But you're the one wearin' the tie (Ooh) 但你才是主宰一切的領導


[Pre-Chorus]
Work that like how you should 照你喜愛的方式扭動
Build me up, baby, give me that wood 為我挺拔讓我感受你巨物的美好
Make it gangsta 'cause I like it real hood 別溫柔 我就愛被這麼狠狠對待
Knock it down low, this how it go, oh-oh 深入我體內 就該這樣被寵愛

[Chorus]
If you be good to me then I'ma be great to you 若你善待我我也會賞賜你些福利
If you stay down for me then I'll stay awake for you (Oh) 願意為我而留下 我也會為你而清醒
Surprise (Surprise), slip my panties to the side (Side, side, side) 賜予你這驚喜 將我的內褲褪下到底
Give me your money, baby, I'll make it rain for you (Oh-oh) 所有錢財全給我 我會鈔票全灑你身上
Feel like you cheatin' the positions I play for you 那些為你呈現的姿勢 總感你沒給予真實回饋
Surprise (—prise), tonight you get my freaky side (Side, yeah) 今晚讓你見識我不為人知的面目

[Verse 2]
I get all dressed up for you 為了你我總盛裝打扮
So you could take me down (Yeah) 好讓你能好好蹂躪我
My lipstick on your zipper 我的唇勾上你褲襠拉鍊
I like the way that sounds (Yeah) 我就愛這般聲響
You do it different with me (Yeah) 你總是給我這特別待遇
We got that kind of bounce 兩人身體那樣的契合
Turn it up, we get so loud 聲音別藏 爽快就該大聲喊
I'ma make my neighbors proud 讓左鄰右舍都為我們驕傲

[Pre-Chorus]
Work that like how you should (Should) 照你喜愛的方式扭動
Build me up, baby, give me that wood 為我挺拔讓我感受你巨物的美好
Make it gangsta 'cause I like it real hood (Hood) 別溫柔 我就愛被這麼狠狠對待
Knock it down low (Oh-oh), this how it go, oh-oh 深入我體內 就該這樣被寵愛


[Chorus]
If you be good to me then I'ma be great to you (Oh-oh) 若你善待我我也會賞賜你些福利
If you stay down for me then I'll stay awake for you 願意為我而留下 我也會為你而清醒
Surprise (Surprise), slip my panties to the side (Side, side, side) 賜予你這驚喜 將我的內褲褪下到底
Give me your money, baby, I'll make it rain for you 所有錢財全給我 我會鈔票全灑你身上
Feel like you cheatin' the positions I play for you (Oh) 那些為你呈現的姿勢 總感你沒給予真實回饋
Surprise (Surprise), tonight you get my freaky (You get my freaky) side (Freaky, freaky, freaky, freaky) 今晚讓你見識我不為人知的面目

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 階梯 JT 的頭像
    階梯 JT

    JT 的翻譯小窩

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()