Cover art for Falling for You by BoyWithUke

在我們烏克麗麗男孩釋出新專輯之前再來翻幾首他的舊歌好了

畢竟也滿久沒有翻他的歌了XD

這次翻的歌曲是 BoyWithUke 第一張 EP Trovalline 的第一首歌曲

我自己覺得整首透露出的憂鬱氣息真的非常迷人 我很尬意

但整首有一個超大敗筆 就是後面那段的效果

他把它修的像音檔 lag 一樣 這點讓我聽到後面真的覺得超出戲

我一開始還以為是我耳機壞掉 結果經過多方查證 這位先生真的給我這樣搞欸

確實對這首歌的喜好程度有因為這個效果搞的扣分拉 但整體來說這首我還是滿喜歡的

給大家懷念一下年輕青澀的 BoyWithUke(根本沒差多久XD)

-

[Intro]
If you want me to, I'll go 倘若你要我離開 那我會自己走 
And sit next to you 但最後依舊會回到你身邊
All my thoughts, but I am alone 思緒混亂 忍受這股寂寞

[Chorus]
I'm falling for you, oh, oh 看來我已徹底情陷於你
I'm falling for you, oh, oh 深深愛上你 我無法自拔
I'm falling for you 被你徹底吸引 我無法抽離自我

[Verse 1]
I close my eyes but I'm too slow 試著閉上眼遺忘但以為時已晚
I can't travel on this winding road 無法自己一人在這風阻路上前行
Oh, baby, save me, take me home 拜託你憐憫拯救我 帶我回家好好照護

[Chorus]
I'm falling for you, oh, oh 看來我已徹底情陷於你
I'm falling for you, oh, oh 深深愛上你 我無法自拔
I'm falling for you 被你徹底吸引 我無法抽離自我
I said I'm falling for you 看來我已徹底情陷於你
I said I'm falling for you 深深愛上你 我無法自拔
I said I'm falling for you 被你徹底吸引 我無法抽離自我


[Verse 2]
I'll hold my breaths which should too strecht 試著對未來抱著期待 這些日子過得太過緊繃
Foot steps, first tune 你是我的初戀 一見鍾情
Never thought that I would ever fall in love with you 從未想過會對你如此著迷
Black out on the bad thoughts of you 將對你的負面想法全部拋除
Falling out of forfeit, I lose 在你之下我選擇臣服投降
My bad, 'til I catch a glimpse of your shoes 一直以來默默承受直到
And knew that you were broken too 我看見你內心也和我一樣破碎
So I'll lock you up before I circle too 在一切無法收拾之前我會好好守護著你
Never thought that I could ever fall for you 從未想過自己會對你如此傾心
Broken love, but paper hearth, I'll juke 'cause then you'll love 破碎心搭配弱身子 假裝沒事好讓你徹底愛上
But I'm— 但我早已經

[Chorus]
I'm falling for you, oh, oh 看來我已徹底情陷於你
I'm falling for you, oh, oh 深深愛上你 我無法自拔
I'm falling for you 被你徹底吸引 我無法抽離自我
I said I'm falling for you 看來我已徹底情陷於你
I said I'm falling for you 深深愛上你 我無法自拔
I said I'm falling for you 被你徹底吸引 我無法抽離自我
I said I'm falling for you 看來我已徹底情陷於你
I said I'm falling for you 深深愛上你 我無法自拔
I said I'm falling for you 被你徹底吸引 我無法抽離自我

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()