Get Into It (Yuh)-歌詞-Doja Cat-KKBOX

Get Into (Yuh) 終於出 MV 了!

這真的無庸置疑是我 Planet Her 裡面最愛沒有之一的一首歌曲

其實當初聽完這首歌一開始我只是覺得它很動感但沒有什麼太多的感覺

但真的是之後開始瘋狂重播整張專輯後就瘋狂被這首歌洗腦了

其實這段期間也一直有想要翻這首 但我看完歌詞真的是對這首歌充滿了各種問號

Doja 自己在拆解解釋這首歌的段落跟歌詞也說這整首歌大部分的段落她都在亂寫(是真的XD)

她說這首歌有很多 sh*t verse 很多段落都是為了旋律拼湊出來的 她也沒想到大家會很愛XDDDDDD

歌曲主要是參考 Doja 這一路上的啟蒙 Nicki 的風格 融合了 Pop 跟嘻哈的元素

Nicki 後來也證實原本這首歌有找她合作 但她後來覺得自己沒辦法幫這首歌加太多酚所以拒絕了

總言之是一首莫名其妙可是人氣評價都相當高的歌曲XD

-

[Intro]
Yeah, ayy
Ha, ayy, yeah

[Chorus]
They say I just got a buck, uh 老娘剛賺了不少錢
Get into it, yuh 全裝進我口袋
Pop out with a truck, ha 頂著傲人雙臀走出場
Get into it, yuh (Yuh) 給我好好享受這景觀
If you go to church 來點傳教士體位
I said get into it, yuh 快點讓我感受快感
If she ain't got a butt 上翹蜜臀若她無
Nah, fuck it, get into it, yuh 管她的 給我上就對了
And I say I just got a buck 老娘剛賺了不少錢
Get into it, yuh 全裝進我口袋
Pop out with a truck 頂著傲人雙臀走出場
Get into it, yuh 給我好好享受這景觀
If you go to church 來點傳教士體位
Get into it, yuh 快點讓我感受快感
If she ain't got a butt 上翹蜜臀若她無
Fuck it, get into it, yuh 管她的 給我上就對了

[Verse 1]
Yeah, you just wanna party, you just wanna lap dance 想要狂歡派對 性感脫衣舞必備
You just wanna pop up on these clowns like you're the Batman 想像蝙蝠俠一樣擊倒這些小丑
You just wanna ball out in designer with your best friends 和閨蜜一起花大把錢找頂級設計師
You don't wanna talk no more about it in the past tense 受夠疫情限制了我們出遊的安排
Get me out my zone, I'm just talkin' comfort, shawty 拽我離開這 我需要待在我的舒適圈裡
I ain't give you nothin' you could come for, shawty 身上沒有任何夠能吸引你的地方 
I got plenty things you make a run for, shawty 倒是有不少讓你追求嚮往的地方
Call him Ed Sheeran, he in love with my body 說他紅髮艾德 熱烈追求我的美麗身形

[Chorus]
They say I just got a buck, uh 老娘剛賺了不少錢
Get into it, yuh 全裝進我口袋
Pop out with a truck, ha 頂著傲人雙臀走出場
Get into it, yuh (Yuh) 給我好好享受這景觀
If you go to church 來點傳教士體位
I said get into it, yuh 快點讓我感受快感
If she ain't got a butt 上翹蜜臀若她無
Nah, fuck it, get into it, yuh 管她的 給我上就對了
And I say I just got a buck 老娘剛賺了不少錢
Get into it, yuh 全裝進我口袋
Pop out with a truck 頂著傲人雙臀走出場
Get into it, yuh 給我好好享受這景觀
If you go to church 來點傳教士體位
Get into it, yuh 快點讓我感受快感
If she ain't got a butt 上翹蜜臀若她無
Fuck it, get into it, yuh 管她的 給我上就對了

[Verse 2]
Y'all need to get into the drip like a piranha 要想我高潮 最好像個食人魚來爭取
Y'all need to get into my drip like y'all need water 最好是帶著爭口水喝的決心
I mean, it's only head to toe Balenciaga 畢竟我可是從頭到腳的高貴極品
I mean, y'all bitches better "yuh" like Ariana 最好是能像亞莉安娜yuh的那麼厲害 
If they ever tryna knock her, put my foot up in your caca 想說她壞話 那還得先過我這關
Call your mama and your papa like I'm finna take your daughter 爸爸媽媽先叫上 弄得像要帶走你女兒那樣 
Turn that bitch into a soccer ball and rocka, rocka, rocka (Brrr) 婊子全變成足球 一顆顆踢到遠方
Get into it like a suit and fuck a stock up like a broker 西裝套上 股市也掌控我們手裡


[Chorus]
They say I just got a buck (Yuh) 老娘剛賺了不少錢
Get into it, yuh (Ayy) 全裝進我口袋
Pop out with a truck, ha 頂著傲人雙臀走出場
Get into it, yuh (Pop out, pop out) 給我好好享受這景觀
If you go to church 來點傳教士體位
I said get into it, yuh 快點讓我感受快感
If she ain't got a butt 上翹蜜臀若她無
Nah, fuck it, get into it, yuh 管他的 給我上就對了
And I say I just got a buck (Ayy) 老娘剛賺了不少錢
Get into it, yuh 全裝進我口袋
Pop out with a truck 頂著傲人雙臀走出場
Get into it, yuh (Yeah) 給我好好享受這景觀
If you go to church 來點傳教士體位
Get into it, yuh (Go to church) 快點讓我感受快感
If she ain't got a butt 上翹蜜臀若她無
Fuck it, get into it, yuh 管他的 給我上就對了
(Yeah, yeah, yeah, yeah) 

[Outro]
Thank you, Nicki, I love you 妮姬女王感謝妳 我愛妳
Got that big rocket launcher! 巨大推進器 現在發射

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()