Boys World - Girlfriends 專輯- KKBOX

今天要介紹的 Boy World 是 2019 年由 KYN 娛樂公司組成的新女團

這個女團一直被當作秘密細心呵護直到 2020 年正式公開其出道的消息 並發行了首支單曲 Girlfriends

雖然說後知後覺如我一直到最近才正式認識他們

但是有認識比沒認識好 我這不是來了嗎

一開始看到他們的 MV 還真的以為是美國娛樂跟 KPOP 簽什麼合作條款之類的 整個很 KPOP style

不過聽久了 看久了 會發現他們還是很有自己的特色的

總之希望大家多多支持啦 畢竟現在歐美樂壇有能立足的女(男也一樣)團真的是相當可貴之事

希望還能看到男女團鼎立的時代阿(哭)出道曲 Girlfriends 個人覺得相當抓耳

另外幾首歌曲例如 Something In The Water 也很讚 大家可以去多多收聽喔!

-

[Intro: All, Queenie & Makhyli]
You know girls stan girlfriends over boyfriends 女孩挺女孩 男孩只能站一邊
This is Boys World (hey yo) 這裡是 Boys World 
So, I know you better know what it is 相信你應該多少也有聽過這個名

[Verse 1: Olivia & Lillian]
When we started out we both were so obsessive 剛開始這段感情時兩人都對對方著迷不已
All over me, I was all over you 深深被我所吸引 我也同你一般沉醉
But lately baby, you've been getting too possessive 但最近你總佔有慾表現的過份強烈
All over me, when I'm not with you 當我不在我身邊時 依舊想要掌握我
Every time I'm hanging with my girls 每一次我只是和我閨蜜共處享受時光
You're acting like I'm hanging with the boys, oh yeah 卻要被你說的像是跟男孩亂處似的
We didn't have a problem in the world 兩人世界原本如此美好
Until you started making noise 在你開始胡搞瞎搞前本是如此

[Pre-Chorus: All]
I roll with my best 總是拿出最好表現
And you already know 你自己也心知肚明
That if they ain't impressed 若還不願意買我單
You'rе gonna have to go (Yeah, yeah) 那抱歉還請你離開
So, if you'rе gonna press me 倘若你要這樣對我施壓
And treat me like a – (Uh) 完全不珍惜我的美好
Exit to the left 抱歉出口左手邊請
And they'll show you the door (Yeah, yeah, yeah) 離開大門為你展示 請滾出我人生

[Chorus: All & Olivia]
Baby, I could love you or love you not 愛你與否 全由我自己作主
Hope you're down with the friends I got (Yeah, yeah) 愛我就要能接受我身邊這些美麗朋友
But if you're not, gotta cut you off 倘若無法 那看來我也只得割捨你
'Cause you know girls stan girlfriends over boyfriends 因為你也知道 閨蜜至上男人只能排第二
(Girlfriends over boyfriends)(閨蜜知己永遠順位第一)
You know girls stan girlfriends over boyfriends 閨蜜知己永遠順位第一 男人只能排候補
You know girls stan girlfriends over boyfriends 閨蜜至上男人只能排第二


[Verse 2: Queenie]
(Listen)(聽清楚)
Here's for any other guy who's gonna try me 以下說給下個想嘗試與我發展關係的男孩
Never gonna leave my girls, they're sticking by me 不可能拋棄我閨蜜 她們與我形影不離
Want this, new and shiny 想要這個嶄新閃耀的女孩
Boy, best treat them kindly 那最好待我閨蜜善良如己出

[Interlude: Makhyli]
If you wanna be part of my deal 倘若你想成為我生命裡一部分
You gotta know that they part of the deal 那麼你也該接受她們永遠是我生命一部分

[Pre-Chorus: All & Elana]
I roll with my best 總是拿出最好表現
And you already know 你自己也心知肚明
That if they ain't impressed 若還不願意買我單
You'rе gonna have to go (Yeah, yeah) 那抱歉還請你離開
So, if you'rе gonna press me 倘若你要這樣對我施壓
And treat me like a – (Uh) 完全不珍惜我的美好
Exit to the left 抱歉出口左手邊請
And they'll show you the door (Yeah, yeah, yeah) 離開大門為你展示 請滾出我人生

[Chorus: All]
Baby, I could love you or love you not (I can love you not) 愛你與否 全由我自己作主
Hope you're down with the friends I got (Hope you're down) 愛我就要能接受我身邊這些美麗朋友
But if you're not, gotta cut you off (Gotta cut you off) 倘若無法 那看來我也只得割捨你
'Cause you know girls stan girlfriends over boyfriends 因為你也知道 閨蜜至上男人只能排第二
Baby, I could love you or love you not (I could love ya) 愛你與否 全由我自己作主
Hope you're down with the friends I got 愛我就要能接受我身邊這些美麗朋友
(I really hope that you're down)(真心希望你能愛屋及烏)
But if you're not, gotta cut you off (Boy you know it) 倘若無法 那看來我也只得割捨你
'Cause you know girls stan girlfriends over boyfriends (Yeah) 因為你也知道 閨蜜至上男人只能排第二
You know, you know, you know 你也心知肚明 再了解不過
You know girls stan girlfriends over boyfriends 閨蜜知己永遠順位第一 男人只能排候補
You know girls stan girlfriends over boyfriends 閨蜜至上男人只能排第二


[Outro: All & Olivia]
(Yeah) Say you wanna be (Uh huh), say you wanna be (Okay) 說你想要 真心非常想要
Say you wanna be my boyfriend (My boyfriend) 想要成為我的男朋友
Boy, you gotta know how it's gonna be (I know you know it) 那麼男孩基本規則你也應該要清楚
'Cause you know girls stan girlfriends over boyfriends 閨蜜知己至上男人只能排第二

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()