AURORA, 2021. Credit: Isak Okkenhaug

這次的visual真的太完美了我要瘋了

AURORA終於帶著新歌Cure For Me回歸了

這次的預告就讓我先發瘋了三天不眠不休

節奏是真的很瘋狂很動感很好聽

昨天音源釋出後聽完更讓我開心了

原本聽完預告是有點不太確定 因為節奏是很POP很強烈的

跟大部分的AURORA歌曲是有些出入的

但歌曲出來後我是覺得還是很match的

很期待之後的MV 感覺visual會很漂亮!

-

[Verse 1]
I run from the liars, the fuel on the fire 逃離那些騙子 只會對我火上加油的人
I know I created myself 自己作自己的主宰
I know I can't fight the sad days and bad nights 知道我無法對抗那些傷心日子痛苦夜晚
But I never asked for your help 但我也從不需要你的幫助

[Pre-Chorus 1]
You got hurt 你受了傷
No, we don't belong together 你我並沒有守候一起
So you took the love from my arms 將我的愛橫刀奪去
Into the arms of yours 全部占為己有

[Chorus]
But I don't need a cure for me 我可不需要自我改善
I don't need it 壓根不在乎 什麼也不要 
No, I don't need a cure for me 不需要做什麼自我修正
I don't need it 什麼都不需要
No, I don't need a cure for me 不需要改善療癒自己

[Verse 2]
I don't like the tension, the misapprehensions 不喜歡緊迫壓力 不需要意見曲解
About our nature in love 關於對愛的自然天性
The glorious teachers are no use for creatures 再厲害的智者也無法違抗自然
Who knows how to play with the gods 誰能知道天神們的遊戲規則

[Pre-Chorus 2]
You got nеrves, but they nevеr show 你也會感到緊張 但你從不會展露出來
Unless they hurt, so you blamed it all 除非一切開始疼痛 但你只會甩態怪罪他人
On my love, the moving 我的愛是那樣真摯感人
Heart I got 擁有一顆最真誠的心

[Chorus]
But I don't need a cure for me 我可不需要自我改善
I don't need it 壓根不在乎 什麼也不要 
No, I don't need a cure for me 不需要做什麼自我修正
I don't need it 什麼都不需要
No, I don't need a cure for me 不需要改善療癒自己
I don't need it 說了我什麼也不需要
I don't need it 不需要改變自己

[Bridge]
Hmm, please, no cure for me 請別指點干涉我的人生
Please, no cure for me, cure for me 別擅自要我改變修正自己
Cure for me, please, no cure for me, cure for me 我主宰自己 你無權干涉
Cure for me, please, no cure for me, cure for me, cure for me 不需要任何自我改善

[Chorus]
(And you need to know I don't need it) (你必須知道我什麼也不需要)
I don't need it 我什麼也不需要
(And you should know) (你應該要知道的)
I don't need a cure for me 我可不需要自我改善
(And you need to know I don't need it) (你真該了解我什麼也不需要)
I don't need it 什麼都不需要
(And you should know) (你是應該要知道)
No, I don't need a cure for me 不需要改善療癒自己
(And you need to know I don't need it) (你必須知道我什麼也不需要)
I don't need it 說了我什麼也不需要
(And you should know) (你早該心知肚明)
No, I don't need a cure for me 不需要做什麼自我修正
(And you need to know I don't need it) (你真該了解我什麼也不需要)
I don't need it 我什麼也不需要
(And you should know) (你應該要清楚明白)
No, I don't need a cure for me 我可不需要自我改善

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()