Little Mix on Twitter: "Confetti with @Saweetie Out 30.04 🖤  https://t.co/EyFB5eZJ8U… "

Liitle Mix以全新的三人之姿正式回歸!
今年年初的時候Little Mix面臨了一個重大變故
就是Jesy因為自身健康考量決定先退團
但這樣是不會擊垮LM的
他們覺得自己的女團之路還得繼續下去 並決定以三人之姿繼續Little Mix的輝煌
這次推出新remix Confetti找來最近的插花新女皇Saweetie給予這首歌曲一個新的風味
而且這次的version是全部重新錄製的喔!

-

 

[Intro: Saweetie & Jade]

Little Mix (Oh)

Saweetie, hmm (Oh)

Let's go

 

[Verse 1: Perrie, Jade]

We wanna celebrate 讓我們一同慶祝

Like we in the club every day 宛若每天在派對狂歡

Got all my friends here with me 所有朋友一起共樂

And I don't need ya, I don't need ya 根本不需要你 請你離開

Got this dress up on me 身穿漂亮美麗洋裝

So I don't need your stress up on me 不需要你對我施壓

Baby, we're done, c'est la vie 親愛的 這才叫人生

Now I don't need ya, I don't need ya 不需要你的攪和 閃邊涼快去

 

[Pre-Chorus: Leigh-Anne]

Shoulda left your ass from time ago 早就該把你拋得遠遠的

Didn't love me then, but now I do 曾經不夠愛自己 但現在可有自信了

I used to sit at home and cry for you 曾經天天為了你哭成天

Diamonds on my neck, I shine for you 鑽石首飾戴好 為你閃耀

Ain't blockin' my blessings anymore 再也不會斷送我的幸福快樂

Never be the girl I was before 早已不再是以前那個女孩

I'ma let the good things in my life rain down 我要這麼讓一切快樂如此淋下

 

[Chorus: Jade]

From the sky, drop like confetti 從天而降 如派對煙花般

All eyes on me 全場注視的焦點

So VIP 如此尊榮的享受

All of my dreams 所有我承載的夢想

From the sky, drop like confetti (Drop it down) 從天灑落 如派對花紙般

You're missin' me 你永遠也忘不了我

But I'm finally free 但我終於重獲自由

I got what I need 得到我一切所需

So let it rain down like confetti 讓一切如五彩紙屑般灑落

 

[Verse 2: Jade, Perrie]

Flashin' lights 聚光燈閃耀

I ain't got a worry on my mind 腦中沒有太多的顧慮

Know that you're mad I realised 知道你很不悅了解到

That I don't need ya, I don't need ya 我根本不需要你 沒需要你的必要

So, DJ, say my name DJ請喊出我的名

Like it's my birthday 如今天是我的生日般

You're just a memory 你對我而言僅是回憶

And, boy, I don't need ya, I don't need ya 男孩我不需要你 請你離開我視線

 

[Pre-Chorus: Leigh-Anne, Jade]

Shoulda left your ass from time ago (Time ago) 早就該把你拋得遠遠的

Didn't love me then, but now I do (Now I do) 曾經不夠愛自己 但現在可有自信了

I'ma let the good things in my life rain down 我要這麼讓一切快樂如此淋下

 

[Chorus: Perrie, Leigh-Anne, Jade]

From the sky, drop like confetti 從天而降 如派對煙花般

All eyes on me (On me, yeah) 全場注視的焦點

So VIP 如此尊榮的享受

All of my dreams 所有我承載的夢想

From the sky, drop like confetti (Woah, drop it down) 從天灑落 如派對花紙般

You're missin' me (You're missin' me) 你永遠也忘不了我

But I'm finally free (Finally free) 但我終於重獲自由

I got what I need 得到我一切所需

So let it rain down (Rain like confetti) 讓一切如五彩紙屑般灑落

 

[Post-Chorus: Perrie, Leigh-Anne, Jade]

Oh, la-la-la, let it rain down (Rain down) 讓一切如雨般落下

Oh, la-la-la, let it rain down (Let it, let it rain down) 如雨般沐浴而下

Oh, la-la-la, let it rain down (Let it rain down) 讓一切如雨般落下

Oh, la-la-la, let it rain 如雨般沐浴而下

 

[Verse 3: Saweetie & Perrie]

So my girl hit me up about a fuckboy dude 我的女孩朋友跑來向我抱怨一個渣男

I said, "Hold on, hold on, what he say he did to you?" 說稍等一會 他到底到對妳做了些什麼

Caught him sendin' dick pics and a couple of nudes 逮到他到處傳下體還有自己的裸照

Shit, we can chop it off and I'ma Bobbitt in stew 該死趕快毀屍滅跡 把那些照片給我燒了

I don't play that shit (No, no), beat his ass on (Slow-mo) 不玩這種低級把戲 給我徹底擊垮他

Ride or die on go-go, nigga, I'm a Yoko Ono (Ono) 不逃跑就給我死 我是我是那小野洋子

I'm an artsy bitch, you're gonna miss these lips 我是富含藝術感的女強人 你必會想念我嘴唇的觸感

Now I'ma have to slap yours with my Swavorski tips (That's right) 拿我施華洛世奇甩你巴掌

I'm a Cancer baby, but I got Scorpio ways 巨蟹寶寶有著天蠍作風

Credit high on all my cards, top one is my face 信用卡額度高的驚人 上頭全是我的臉

Get a pedi in my Tessie, yeah, there's plenty of space 在我的特斯拉上騎腳踏車 是的車上空間可多

New it-girl on the block, they all copy and paste 時尚前鋒新女孩 那些人全都想抄襲仿冒我

Face on Halle, body on Chloe, yeah 哈雷般美麗臉龐 克羅伊姣好身材

Giving you a chance, I might give it to your homie 與其給你機會 不如把機會給你身邊好友

Mood on petty, so promiscuous, you ain't gettin' this (Oh) 複雜的心情 如此混亂 你可什麼也不了解

 

[Chorus: Leigh-Anne with Jade, Perrie]

From the sky, drop like confetti 從天而降 如派對煙花般

All eyes on me 全場注視的焦點

So VIP 如此尊榮的享受

All of my dreams 所有我承載的夢想

From the sky, drop like confetti (All of my dreams, woah) 從天灑落 如派對花紙般

You're missin' me (You're missin' me) 你永遠也忘不了我

I'm finally free (But I'm finally free) 但我終於重獲自由

I got what I need (I got what I need) 得到我一切所需

So let it rain down like confetti 讓一切如五彩紙屑般灑落

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()