Rock Cellar Magazine

Imagine Dragons終於回來啦!

他們這次是一次釋出兩首歌曲 Follow You & Cutthroat

兩首歌的背後都有非常深刻的涵義跟故事

Follow You講的是Dan跟他老婆離婚又復合的心路歷程

兩人破鏡重圓 教會了彼此許多真理

也重新立下誓言 將會永遠追隨彼此

嗚嗚我覺得是一首很美麗的好歌啊

159923850_286589476157150_5152061791352185016_o.jpg

-

[Verse 1]
You know I got your number, number all night 這一路上我還不夠了解你嗎
I'm always on your team, I got your back, all right 一直伴妳身旁永遠支持作你港灣
Taking those, taking those losses if it treats you right 接受這些挫折吧 終究會成為妳成長的養分
I wanna put you into the spotlight 想成為妳閃耀的那股推進

[Pre-Chorus]
If the world would only know what you've been holding back 但願這世界能體諒你為何最後選擇了退卻
Heart attacks every night 夜夜心悸輾轉無法入眠
Oh, you know it's not right 妳也明白這樣絕非正確之舉

[Chorus]
I will follow you way down wherever you may go 立下誓言會永遠相隨妳 追隨妳的每一步
I'll follow you way down to your deepest low 再怎麼樣的困境我都甘願陪妳闖
I'll always be around wherever life takes you 無論生命有何安排 我都會在妳左右
You know I'll follow you 妳心知也明瞭我一直都會在

[Verse 2]
Call you up, you've been crying, crying all night 撥電話給妳 電話那頭的妳無法停止哭泣
You're only disappointed in yourself, alright 對自己那麼失望又毫無自信
Taking those, taking those losses if it treats you right 接受這些挫折吧 終究會成為妳成長的養分
I wanna take you into the sunlight 想要帶妳到那陽光之處享受溫暖

[Pre-Chorus]
If the world would only know what you've been holding back 但願這世界能體諒你為何最後選擇了退卻
Heart attacks every night 夜夜心悸輾轉無法入眠
Oh, you know it's not right 妳也明白這樣絕非正確之舉

[Chorus]
I will follow you way down wherever you may go 立下誓言會永遠相隨妳 追隨妳的每一步
I'll follow you way down to your deepest low 再怎麼樣的困境我都甘願陪妳闖
I'll always be around wherever life takes you 無論生命有何安排 我都會在妳左右
You know I'll follow you 妳心知也明瞭我一直都會在

[Post-Chorus]
La-da-da-da-da-da, la-da-da-da-da-da
La-da-da-da-da-da, you know I'll follow you 妳知道我會永遠追隨妳
La-da-da-da-da-da, wherever life takes you 無論生命對妳有什麼安排規劃
You know I'll follow you 妳心知也明瞭我一直都會在

[Bridge]
You're not the type to give yourself enough love 妳還是不夠愛自己 給的愛還不夠
She live her life, hand in a tight glove 過的生活總是那樣壓迫無喘息空間
I wish that I could fix it, I could fix it for you 但願我能修補一切 改變一切困境
But instead I be right here comin' through 此時此刻我就在這守候著妳
Right here coming through 寸步不離 永遠待妳差遣

[Chorus]
I will follow you way down wherever you may go (I'll follow you) 立下誓言會永遠相隨妳 追隨妳的每一步
I'll follow you way down to your deepest low 再怎麼樣的困境我都甘願陪妳闖
I'll always be around wherever life takes you (I'll follow you) 無論生命有何安排 我都會在妳左右
You know I'll follow you 妳心知也明瞭我一直都會在

[Post-Chorus]
La-da-da-da-da-da, la-da-da-da-da-da
La-da-da-da-da-da, you know I'll follow you 妳知道我會永遠追隨妳
La-da-da-da-da-da, wherever life takes you 無論生命對妳有什麼安排規劃
You know I'll follow you 妳心知也明瞭我一直都會在

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()