「cardi b up」的圖片搜尋結果

今天要來翻譯的歌曲是我們去年靠一首威ㄟ鋪溪AKA濕濕小可愛紅遍全球的Cardi B的全新單曲Up

Yup 以後小朋友要搜尋天外奇蹟相關的東西都會找到這首XDD

(想到就覺得很好笑)

*天外奇蹟電影英文名叫Up

這首歌一出來我就先被視覺驚艷到了

非常之fancy Cardi在Visual部分是從不手軟的

歌詞就一如既往的18禁^^

歌曲部分我自己是覺得整個很tik tok取向

感覺就事之後會有一堆twerking challenge xDDD

(好了我無話可說了我們趕快來看翻譯)

-

[Intro]
Up, up, up (Ayy), up (Uh), up, look (This is fire) 紅透天際 人氣直衝天際 看這有多火
Once upon a time, man, I heard that I was ugly 很久很久以前 聽說自己被說長的醜
Came from a bitch who nigga wanna fuck on me 那些男人全想上我 完全不當我一回事

[Refrain]
I said my face bomb, ass tight 面容姣好 臀部頂翹
Racks stack up Shaq height 賺的錢堆起來比俠客歐尼爾還高
Jewelry on me, flashlight 珠光寶氣 我穿金戴銀
I been lit since last night 昨晚呼麻呼到現在在嗨
Hit him with that good good 所有男人都臣服於我
Make a nigga act right 待我好 對我百依百順
Broke boys don't deserve no pussy 窮男孩就別想把到女孩
(I know that's right) (我知道這絕是天理)

[Pre-Chorus]
Big bag bussin' out the Bentley Bentayga 開著賓利跑車 車裡載滿鈔票
Man, Balenciaga Bardi back and all these bitches fucked 所有婊子請注意 這是卡蒂重回戰場
It's big bags bussin' out the Bentley Bentayga, man 開著我的賓利 鈔票一袋一袋
Birkin bag, Bardi back and all you bitches fucked 拎著我的柏金包 回歸輾壓全場

[Chorus]
If it's up, then it's up, then it's up, then it's stuck 功成名就 火紅天際 一飛沖天衝破雲端
If it's up, then it's up, then it's up, then it's stuck, huh (Ayy) 紅到翻天 名氣不停攀升 直至世界的盡頭
Up, then it's up, if it's up, then it's stuck (Huh) 揚名國際 享譽全球 這熱度永不滅
If it's up, then it's up, then it's up, then it's stuck, huh (Woo) 火紅天際 名流遠佈 一飛沖天無極限

[Verse 1]
I could make the party hot, I could make your body rock 我能把這派對給炒熱 讓你身體硬梆梆
Bitches say they fuckin' with me, chances are they probably not 那些婊子放話說要給我好看 但他們根本沒招放
If I had a dick, you'd probably lick it like a lollipop 若我有屌 那你一定像舔棒棒糖一樣愛
Hoes speakin' cap-enese, hit 'em with karate chop 輕輕鬆鬆揍爆這些滿口胡言的混蛋
I'm forever poppin' shit, pullin' up and droppin' shit 嗑藥喝酒發鳥歌 這就是我的人生
Gotta argue with him 'cause a nigga love a toxic bitch 絕對要爭論到底 因為男人都愛這種瘋婆子
Niggas out here playin', gotta make 'em understand 到處遊走物色新歡 我會讓他們理解
If ain't no ring on my finger, you ain't goin' on my 'Gram 沒有娶我的打算 就別想接近搭理我

[Refrain]
I said my face bomb, ass tight 面容姣好 臀部頂翹
Racks stack up Shaq height (Yeah) 賺的錢堆起來比俠客歐尼爾還高
Jewelry on me, flashlight (Huh) 珠光寶氣 我穿金戴銀
I been lit since last night (Woo) 昨晚呼麻呼到現在在嗨
Hit him with that good good 所有男人都臣服於我
Make a nigga act right (Ah) 待我好 對我百依百順
Broke boys don't deserve no pussy 窮男孩就別想把到女孩
(I know that's right) (我知道這絕是天理)

[Pre-Chorus]
Big bag bussin' out the Bentley Bentayga 開著賓利跑車 車裡載滿鈔票
Man, Balenciaga Bardi back and all these bitches fucked (Woo) 所有婊子請注意 這是卡蒂重回戰場
It's big bags bussin' out the Bentley Bentayga, man 開著我的賓利 鈔票一袋一袋
Birkin bag, Bardi back and all you bitches fucked 拎著我的柏金包 回歸輾壓全場

[Chorus]
If it's up, then it's up, then it's up, then it's stuck 功成名就 火紅天際 一飛沖天衝破雲端
If it's up, then it's up, then it's up, then it's stuck, huh (Ayy) 紅到翻天 名氣不停攀升 直至世界的盡頭
Up, then it's up, if it's up, then it's stuck  揚名國際 享譽全球 這熱度永不滅
If it's up, then it's up, then it's up, then it's stuck, huh (Ayy) 火紅天際 名流遠佈 一飛沖天無極限

[Verse 2]
Bitches ain't fuckin' with me now and I can see why 那些婊子不敢惹我 我想理由也夠明顯
Dirty-ass, dusty-ass bitch, you got pink eye 那些低俗貨長的也夠低級質素
Bitches want smoke until I bring it to they doorstep 要想惹我 信不信我直接殺去你家給你好看
Tell that bitch back back, breath smell like horse sex (Ha) 叫他給我後退 他聞起來真夠腥臭
Put it on him now, he will never be the same (He won't) 試著搞上你的男人 一試就回不去了 
Tatted on my ass 'cause I really like the pain (Ah) 刺青刺在屁股上 因為我愛疼痛的感覺
He nutted on my butt, I said, "I'm glad that you came" 在我屁股上盡情解放 我說我也開心你能享受
If that nigga had a twin, I would let 'em run a train (Skrrt) 若這男人有雙胞胎 我一定讓他們輪番上陣

[Pre-Chorus]
Big bag bussin' out the Bentley Bentayga 開著賓利跑車 車裡載滿鈔票
Man, Balenciaga Bardi back and all these bitches fucked (Woo) 所有婊子請注意 這是卡蒂重回戰場
It's big bags bussin' out the Bentley Bentayga, man 開著我的賓利 鈔票一袋一袋
Birkin bag, Bardi back and all you bitches fucked (Ooh) 拎著我的柏金包 回歸輾壓全場

[Chorus]
If it's up, then it's up, then it's up, then it's stuck 功成名就 火紅天際 一飛沖天衝破雲端
If it's up, then it's up, then it's up, then it's stuck, huh (Woo) 紅到翻天 名氣不停攀升 直至世界的盡頭
Up, then it's up, if it's up, then it's stuck (Woo)  揚名國際 享譽全球 這熱度永不滅
If it's up, then it's up, then it's up, then it's stuck, huh 火紅天際 名流遠佈 一飛沖天無極限

 

[Outro]

Look gotta play it safe, huh 在外出跳要長眼

No face, no case 不要自己怎麼死的都不知道

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()