Freya Ridings - Lost Without You | The Current

今天要來介紹的歌曲是Freya Ridings的Lost Without You

這首歌曲厲害的是在多部劇中都有這首歌的影子

(like我個人非常愛的Shadowhunters跟Love Victor都有這首歌的出現

真的很喜歡這首歌 非常hauntingly beautiful

前幾天自己遭遇了一些低潮的時候甚至是聽到掉淚那種

-

[Verse 1]
Standing on the platform, watching you go 佇立守望著 看著你揚長離去
It's like no other pain I've ever known 從未體受過如此椎心的苦痛
To love someone so much, to have no control 如此深愛著一個仁 如此地失去控制
You said, "I wanna see the world" and I said, "Go" 說要探索這世界 我也只能默然放你前行

[Chorus]
But I think I'm lost without you 沒了你的我迷途而失去方向
I just feel crushed without you 空守寂寒的我已被摧毀殆盡
'Cause I've been strong for so long 一直來都那麼堅強的挺過去了 
I never thought how much I needed you 從未意識到自己是多麼的需要你
I think I'm lost without you 沒了你的我 再也找不到人生方向

[Verse 2]
Strangers rushing past, just tryna get home 陌生人行走穿梭 只為返回自己的歸屬
You were the only safe haven that I've known 你是我唯一感到安心的避風港灣
Hits me at full speed, feel like I can't breathe 如此重擊迎向我 使我喘不過氣來
And nobody knows this pain inside me 無人能知曉我內心承受了多少痛苦
My world is crumbling, I should never have let you go 我的世界開始崩塌 早知就不該讓你走

[Bridge]
I think I'm lost without you 沒了你我什麼事也不能成
I think I'm lost, lost, lost 失去人生方向 迷途茫然而未知
Ooh-way, ooh-way, ooh-way, ooh-way, ooh, ooh

[Chorus]
I think I'm lost without you, you 沒了你的我迷途而失去方向
I just feel crushed without you 空守寂寒的我已被摧毀殆盡
And I've been strong for so long 一直來都那麼堅強的挺過去了 
But I never thought how much I love you 從未意識到自己是多麼的需要你

[Outro]
Standing on the platform, watching you go 佇立守望著 看著你揚長離去
You said, "I wanna see the world" and I said, "Go" 說要探索這世界 我也只能默然放你前行

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 階梯 JT 的頭像
    階梯 JT

    JT 的翻譯小窩

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()