500x500.jpg

接下來這首歌看歌名就應該知道有牽涉什麼了吧XDD

34+35=....69!

這首大概是Ari唱了這麼多色色歌以來最直接的一首吧

不過也有人說這首除了是色色歌以外

也是6ix9ine的Diss Track

各位看官意下如何呢?

-

(02/13 附上Remix版翻譯)

欸沒錯Ari除了宣布Positions的deluxe version發行之外

也在日前推出了34+35的remix 更找來了強力卡司Doja Cat跟Megan Thee Stalion

真的是陣容華麗啊! 而且Doja跟Megan的verse真的是超級不修飾XD

(Remix新增歌詞會用粗體表示)

-

[Intro]
Hmm

[Verse 1]
You might think I'm crazy 或許會認為我瘋了
The way I've been cravin' 如此渴望貪求的模樣
If I put it quite plainly 若要我直接了當一點
Just give me them babies 寶貝請將一切全獻給我

[Pre-Chorus]
So what you doing tonight? 今晚你有什麼打算
Better say, "Doin' you right" (Yeah) 最好說今晚來場翻雲覆雨的夜晚 (該行動了)
Watching movies, but we ain't seein' a thing tonight (Yeah) 相伴看電影 但根本什麼也看不下去 (過分興奮)
I don't wanna keep you up (You up) 不想讓你癡苦等待 (不想讓你擱著)
But show me, can you keep it up? (It up) 但請證明你能持久 整晚不休 (持久整夜)
'Cause then I'll have to keep you up 如此我便要使你夜夜亢奮
Shit, maybe I'ma keep you up, boy 或許我還真有那能耐
I've been drinking coffee (I've been drinking coffee; coffee) 咖啡早已入口準備上陣 (咖啡備好 準備整夜不眠)
And I've been eating healthy (I've been eating healthy; healthy) 一直以來都吃得健康清簡 (最近都是健康 簡潔清食)
Know I keep it squeaky, yeah (Know I keep it squeaky)  夜晚時我的熱情可是無法阻擋 (勢不可擋的高漲)
Saving up my energy (Yeah, yeah, saving up my energy) 儲存能量 蓄勢待發 (沒錯 為了今晚囤積能量)

[Chorus]
Can you stay up all night? 你能否整夜不眠不休
Fuck me 'til the daylight 整夜與我床間纏綿至天明
Thirty-four, thirty-five (Yeah, yeah, yeah, yеah) 三十四 三十五 (我就愛這款姿勢)
Can you stay up all night? (All night) 能否整夜不闔上眼 (整夜不休)
Fuck me 'til the daylight 整晚與我歡愉至黎明之時
Thirty-four, thirty-five (Yеah, yeah, yeah, yeah) 你也知道我愛這六十九風味姿勢 (就愛這款)

 

[Verse 2]
You'll drink it just like water (Water) 全部飲下 對你而言如水那般清淡
You'll say it tastes like candy 說這嚐來甜如糖果那般

[Pre-Chorus]
So what you doing tonight?  今晚你有什麼打算
Better say, "Doin' you right" (Yeah) 最好說今晚來場翻雲覆雨的夜晚 (該行動了)
Watching movies, but we ain't seein' a thing tonight (Yeah) 相伴看電影 但根本什麼也看不下去 (過分興奮)
I don't wanna keep you up (You up) 不想讓你癡苦等待 (不想讓你擱著)
But show me, can you keep it up? (It up) 但請證明你能持久 整晚不休 (持久整夜)
'Cause then I'll have to keep you up 如此我便要使你夜夜亢奮
Shit, maybe I'ma keep you up, boy 或許我還真有那能耐
I've been drinking coffee (Said I've been drinking coffee; coffee) 咖啡早已入口準備上陣 (咖啡備好 準備整夜不眠)
And I've been eating healthy (And I've been eating healthy; healthy) 一直以來都吃得健康清簡 (最近都是健康 簡潔清食)
Know I keep it squeaky, yeah (Except this wine, babe) 夜晚時我的熱情可是無法阻擋 (只有這杯酒能阻擋我)
Saving up my energy (Yeah, yeah, yeah) 儲存能量 蓄勢待發 (沒錯 為了今晚囤積能量)

[Verse 2: Doja Cat, Ariana Grande & Both]
Can we stay up all night? Fuck a jet lag 就讓我們徹夜不休 管他什麼時差 
You bring your fine ass and overnight bag 帶好你的美臀跟你過夜的行囊
Add up the numbers or get behind that 加法先算好 不然就給我開滾
Play and rewind that, listen, you'll find that 重複播放重播 而你就會發現
I want that six-nine without Tekashi 我要這激情六九 但別給我6ix9ine
And I want your body and I'll make it obvious 渴望你的身體 我的訴求是那樣明瞭
Wake up the neighbors, we got an audience 把鄰居都吵醒 就有了觀眾看我們激情
They hear the clappin', but we not applaudin' 'em (Yeah, yeah) 聽見拍掌聲 但我們可不是在歡聲鼓掌
Six o'clock and I'm crushin' 都早上六點了 身體依舊火熱難耐
Then it get to seven o'clock, now he want it (Uh) 就這麼到了七點鐘 現在換他渴望了
When it hit eight o'clock, we said, "Fuck it" 當時間來到八點鐘 我們決定放棄了
Forget your girl, pretend that I'm her 別管你的女孩了 就把我當作是她吧
Come make the cat purr, come make my back hurt, ayy 讓這小野貓發出滿足呼嚕 讓我的背部享受疼痛
Makin' that squirt and rain and shower and spray (Ah) 讓你高速噴射 如淋浴般濺灑我全身
Now that's perfect, baby, we don't sleep enough 這是如此完美 睡眠根本一點也不足
But I'ma keep you up if you can keep it up (Baby) 但我會讓你興奮整晚 若你能徹夜挺立

 

[Chorus]
Can you stay up all night? 你能否整夜不眠不休
Fuck me 'til the daylight 整夜與我床間纏綿至天明
Thirty-four, thirty-five (Yeah, yeah, yeah, yеah) 三十四 三十五 (我就愛這款姿勢)
Can you stay up all night? (All night) 能否整夜不闔上眼 (整夜不休)
Fuck me 'til the daylight 整晚與我歡愉至黎明之時
Thirty-four, thirty-five (Yеah, yeah, yeah, yeah) 你也知道我愛這六十九風味姿勢 (就愛這款)

 

[Verse 3]
Oh yeah, yeah
Baby, you might need a seatbelt when I ride it 當我騎乘時 可能得繫上安全帶好保住自己
I'ma leave it open like a door, come inside it 敞開自己宛若敞開大門 好讓你進入探索
Even though I'm wifey, you can hit it like a side chick 即使我備受你寵愛 也請你好好蹂躪我
Don't need no side dick, no 不直接貫穿式的愛我可不買單
Got the neighbors yellin' "Earthquake!" (Earthquake) 瘋狂慾震到鄰居大喊地震警報 (地震來臨)
4.5 when I make the bed shake 震床級數高達四點五級
But you down to hit it even though it's lightweight (It's lightweight, yeah, yeah, yeah, babe) 再怎麼輕巧也要認真迎擊 (是那樣的輕巧)
We'll start it at midnight, go 'til the sunrise (Sunrise) 始於午夜 然而直至日出時分 (直至黎明時刻)
Don't have to save time (Yeah) 不需要節省任何時間 (沒錯)
But who's counting the time when we got it for life? (Got it for life) 恣意享受人生時 誰還會計量每分每秒 (盎然過一生)
I know all your favorite spots (Favorite spots) 知道你所有敏感之處 (所有你愛的部位)
We can take it from the top (From the top) 始時從上 好讓快感從上貫穿 (從上頭襲下)
You such a dream come true, true 你真是美夢成真般的美好
Make a bitch wanna hit snooze, ooh 讓我好想永遠枕你懷中

 

[Verse 3: Megan Thee Stallion]
Ayy, rock you like a baby, but you know I'm 'bout to keep you up (Ah) 像哄小寶寶一樣般的哄你 今夜可沒要讓你睡
Welcome to my channel, and today I'm 'bout to teach you somethin' (Teach you somethin') 歡迎來到我的頻道 今天我來教你些妙招
I can make it pop, legs up like a can-can (Bow, bow)  讓你初夜爽翻天 腿撐開開像跳康康
Wake the neighbors up, make it sound like the band playin' (Mwah, bow) 把鄰居給吵醒 聽起來像樂團演奏
Bitch, let me get cute (Yeah) 今夜讓我可愛妝點
He's about to come through (He about to come through) 他就快要繳械投降
I've been in the shower for 'bout a whole hour (Yeah, yeah) 在浴室盥洗了將近一個小時
He finna act a dog in it so he get the bald kitty (Yeah, yeah) 像隻惡犬般的攻佔我這隻純情小貓
Netflix or Hulu? Baby, you choose (You choose) 要看網飛還葫蘆 任君挑選
I'm up like Starbucks, three pumps, ooh (Pumps, ooh) 喝了三杯星巴克 我現在精神可好得很 
This pussy good for your health, call it superfood (Superfood) 這鮑鮑對你身體有益 超級食物多吃多助益
When I'm by myself, DIY like it's YouTube (Ah, ah) 獨自一人 自己來像看Youtube
Bad, bad bitch, all the boys wanna spank me (Spank me) 我是個壞壞婊貝 男孩都想搭訕我
Left him on read, girlfriend need to thank me (Thank me) 對他已讀不回 女朋友可得好好感謝我 
Make his toes point, ballerina, no tutu 讓他爽到翹腳趾 我是那專業舞孃不穿舞鞋
Baby, I'm the best, I don't know what the rest do (Hey, hey, hey, yeah) 寶貝我是最佳女郎 我不知道其餘的人是如何
Dive in that water like a private island 深入那領海 宛若那是我的私人島嶼
Thirty-four, thirty-five, we can sixty-nine it (Ah) 一上一下交互相錯 你我就能玩六九
And I been a bad girl, but this pussy on the good list (Good list) 我是個壞女孩 但我的服務可說是完美至上
I hope you ain't tired, we ain't stoppin' 'til I finish, ah (Hey, hey, yeah) 希望你別喊累 今夜可沒暫停直至我滿意

[Chorus]
Can you stay up all night? 你能否整夜不眠不休
Fuck me 'til the daylight (Yeah, yeah) 整夜與我床間纏綿至天明 
Thirty-four, thirty-five (Yeah, yeah, yeah, yeah) 三十四 三十五 (我就愛這款姿勢)
(Thirty-four, thirty-five) (三十四 三十五)
Can you stay up all night? (Do you know what that means?) 能否整夜不闔上眼 (知道這什麼意思嗎)
Fuck me 'til the daylight (Do you know what that means?) 整晚與我歡愉至黎明之時 (真的能理解嗎)
Thirty-four, thirty-five (Yeah, yeah, yeah, yeah) 你也知道我愛這六十九風味姿勢 (就愛這款)
Yeah, yeah, yeah

[Outro]
Means I wanna "69" with you 這代表我想和你來場六九之愛
No shit 沒在鬼扯
Math class 這種數學常識
Never was good 從沒多擅長過

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()