「bazzi myself」的圖片搜尋結果

我最近真的很過時XDD

一直在翻以前的歌

這次要翻的是幾個月前的一首歌

來自Bazzi 本名Andrew Bazzi

以一首Mine迅速敲響了知名度

但比起Mine 我還是比較喜歡這首Myself

歌詞非常淺顯易懂 卻又是那麼貼近現實

#

One, two, three, four 一二三四
I think I'm losing my mind 我想我失去了理智
Trying to stay inside the lines 嘗試去迎合人群
It's like I'm running in place 四處奔波勞苦
How you keep staying the same? 為何你總能始終如一


Baby, I, I guess I'm something different 我想我有點獨特
And I'm okay with that 我對此很釋然
I can't fake no more smiles 無法再做出更多迎合假笑 
That shit gon' drive me mad 那鳥事讓我不爽
I'm focused on the future 雙眼專注於我的未來
Don't care 'bout nothin' else 不去在乎以外的任何事
Oh oh oh


I'm better by myself 我獨自一人會更好
I'm better by myself 我只需要我自己就好
I don't need no one else 我不需要任何人
I'm better by myself 我寧可獨自一人
Myself 獨自一人


Don't wanna answer questions 不想要回答任何問題
Just want your company 只需要你的陪伴
It's all good on the surface 表面上看來一切安好
Show me what's underneath 告訴我內藏了什麼玄機
I'm not concerned with drama 和那些荒唐八卦 毫無關聯
I left that shit in school 我把那些狗屁留在學校
I'm more concerned with commas 與其和你一直在一起
Than keeping up with you 我寧願好好休息一會


Keep that away from me 把那些麻煩 徹底遠離我
I put the Heisman up to bad energy 將葡萄酒放到一旁 這酒讓我倒胃口
No empathy, especially when the kid off Hennessy 不需要任何同情 尤其看到那些小鬼喝到爛醉時
Fake friends to me make my mood go south like Tennessee 那些虛情假意的朋友 總能讓我的好心情沉到深深谷底
Make the fool come out like, "Who is he?" 發出那些愚蠢的言論 問著我是誰
I mean, I tried to tell y'all 我想說 我也試著告訴過你


I'm better by myself 我獨自一人會更好
I'm better by myself 我只需要我自己就好
I don't need no one else 我不需要任何人
I'm better by myself 我寧可獨自一人
Myself 獨自一人
Self 只需要我自己


I don't know who to trust 不知道 該信任誰
These days everyone's shady 這年頭大家城府都很深
Fool me once, I'm on my own 欺騙我一次 我寧願特立獨行
There is no second time, baby 寶貝 沒有所謂第二次機會
That's the shit I don't like 我最討厭這種狗屁
Please no yes, no maybes 請別說好 或或許
What else? 還有什麼


I'm better by myself 我獨自一人會更好
I'm better by myself 我只需要我自己就好
I don't need no one else 我不需要任何人
I'm better by myself 我寧可獨自一人
Myself 獨自一人

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()