Cover art for Caught Up by FLO

好久沒更新冷門系列 but here am I!
今天要來推薦給大家的是 FLO 的新歌 Caught Up
有關注我的 IG 的(請搜尋:jtstransclub)應該都知道我最近真的很愛這首歌
我覺得這三位女孩真的是為歐美樂壇帶來一股全新的生命力
玩味 2000s 的 R&B 曲風之餘又帶有滿滿自己的特色在
三位女孩各自的聲音都無懈可擊 合在一起更是天籟樂章
這首歌光是前奏那個性感的吉他就已經相當勾魂
全程這樣搭配真的會聽得非常過癮
我個人認為 FLO 真的是現今樂壇不可忽視的一大強大勢力
很久沒看到這麼有魅力又有實力的歐美女團了
希望他們可以被大家看見也希望等超久的新專輯可以趕快出來嗚嗚

-

[Intro: Renée, All]
Uh, yeah, listen 給我聽好
Ooh, ah, ooh, ah, ooh
Uh, uh, uh
Ooh, ooh
Let's go, uh, let it flow 準備好出發 順其自然
Ooh, ah, ooh, ah, ooh
Mm, just, just, just let it flow 一切隨波逐流
Ha, ha, ha, Stella, tell 'em 絲黛拉 告訴他們

[Verse 1: Stella, Jorja, Renée]
No, I'm not the type to keep you locked up inside (No) 我不是那種會把你關緊緊的女孩
And I won't start a fight to keep you with me tonight (No) 不會哭鬧吵著要你留下陪我過夜
'Cause I can spot the truth when I look in your face 我無法憑看著你找到背後真相
And I can smell a lie before you walk in my place 在你進我家門前我似乎嗅到謊言的味道
Yeah, you know my reputation, so don't push me (Yeah) 你也知道我的名聲遠播 最好別逼我
I'll get my revenge if I lock away this— (Oh, woah) 被我發現什麼我肯定是加倍奉還
'Cause I'ma find out if you creepin' 若你暗地裡有勾當我最終肯定會發現
It will come to light because the dark just couldn't keep it (Yeah, yeah, yeah) 終有一天會水落石出因為偷來暗去總會曝光

[Pre-Chorus: Jorja]
Yeah, I wanna know, yeah, I wanna know 我真的想知道 我真的很好奇
You ever do that shady shit, boy, bring it to my door 幹過什麼勾當 最好全在我面前攤牌
Why wouldn't I wanna know? It gon' matter if I don't 我為何會不想知道 若我不知問題才大
So you better tell me 你最好誠實以告

[Chorus: Stella, Renée, Jorja, All]
You say you don't know that girl 你說你不認識那女孩
So boy, I'll take your word 男孩我選擇相信你
Hope she don't get you caught up 希望她不會讓你被逮到 
Get you caught up 被我給逮到
Get you caught up 被我給逮個正著
You goin' out with friends 你和你的朋友外出狂歡
Don't be late comin' in 最好別給我晚歸
Won't trip, just don't get caught up 別擔心 只要別被我給逮著
Don't get caught up 別被我逮到
Don't get caught up (I) 別被我給逮個正著

[Verse 2: Renée, Stella, Jorja]
I, I, I found some receipts last night 昨夜我找到了一些收據條
That didn't quite match up with your time 和你出沒的時間似乎不太吻合
You say that you're with your boys on vacation 你說你和兄弟外出度假
And you just post a picture with the girl you say you ain't hit 卻發了張你和那聲稱不來電女孩的合照
Trust issues on a hundred (On a hundred) 信任問題已上升到最高點
Now do somethin' 'bout it (Do somethin' 'bout it) 最好現在採取點措施
Before I get to drivin' 在我選擇離開之前
Ridin' down your block, key your shit, I won't regret it, no 駛離你的街區 傳開你的爛事 我可不會後悔

[Pre-Chorus: Jorja]
Yeah, I wanna know, yeah, I wanna know 我真的想知道 我真的很好奇
You ever do that shady shit, boy, bring it to my door 幹過什麼勾當 最好全在我面前攤牌
Why wouldn't I wanna know? It gon' matter if I don't 我為何會不想知道 若我不知問題才大
So you better tell me (You better tell me, no) 你最好誠實以告


[Chorus: Stella, Renée, Jorja, All]
You say you don't know that girl (Say you don't know that girl) 你說你不認識那女孩
So boy, I'll take your word 男孩我選擇相信你
Hope she don't get you caught up (Ooh) 最好別因為她讓我逮到你
Get you caught up (No, no)  被我給逮到
Get you caught up (Oh, no, no) 被我給逮個正著
You goin' out with friends (Friends) 你和你的朋友外出狂歡
Don't be late comin' in 最好別給我晚歸
Won't trip, just don't get caught up 別擔心 只要別被我給逮著
Don't get caught up 別被我逮到
Don't get caught up 別被我給逮個正著

[Post-Chorus: All, Renée]
Ooh (Yeah, yeah, yeah)
Ooh (Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
Ooh (Don't get caught up) 別被我逮著了
Ooh

[Bridge: Jorja, Stella, Renée, All]
If you're out here on these streets 若你在外面做了虧心事 
At least be honest with me 至少誠實告訴我
'Cause I've been loyal, I've been good to you (You) 因為我待你是如此忠心又善良
Don't make me have to do the same thing too (Oh) 別讓我對你做同樣的事
Here's a bit of advice 這裡給你一些建議
Don't get caught up in your lies (No) 別說了謊還被逮著
'Cause if you're gonna creep, it's best you do it right 想要做虧心事 至少要敢光明正大


[Chorus: Stella, Jorja, Renée, All]
You say you don't know that girl 你說你不認識那女孩
So boy, I'll take your word (I'ma take your word) 男孩我選擇相信你
Hope she don't get you caught up (Don't get caught up) 最好別因為她讓我逮到你
Get you caught up (No, no) 被我給逮到
Get you caught up 被我給逮個正著
You goin' out with friends (If you're out with your friends) 你和你的朋友外出狂歡
Don't be late comin' in (Don't be late comin' in) 最好別給我晚歸
Won't trip, just don't get caught up (Don't get caught up) 別擔心 只要別被我給逮著
Don't get caught up (No) 別被我逮到
Don't get caught up 別被我給逮個正著

[Post-Chorus: All, Jorja, Stella, Renée]
Ooh (Ooh)
Ooh (Ooh)
Ooh (Don't get caught up, don't get caught up) 別被我逮到
Ooh (Don't get caught up) 別被我給逮個正著
Na-na-na-na-na-ah
Na-na-ah
Don't get caught up, oh (I) 別被我給逮個正著

[Outro: Stella, Renée, Jorja, All]
I guess you knew that girl 我猜你根本很了解那女孩
You didn't keep your word 你沒有信守你的諾言
You went and (Ooh) 你終究還是幹了壞事
Got caught up (Ooh) 被我逮個正著 
Got caught up (Ooh) 被我給逮到
Got caught up 直接被我逮著
You didn't go out with friends 你才沒有和朋友外出
Don't bother comin' in 想回來也沒門
You just (Ooh) 你就這麼
Got caught up (Ooh) 被我給逮著
Got caught up (Ooh) 徹底逮著
Got caught up 被我逮個正著 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()