Post Malone在Apple Music 上的《Twelve Carat Toothache》

猛然發現我們部落格裡竟然沒有任何一首 Post 的歌 好令人驚訝

今天來翻的是 Post Malone 新專輯 Twelve Carat Toothache 裡面這首與我們朵佳貓合作的歌曲 I Like That

歌曲有著非常輕快的旋律 講述了對這份愛情的傾心

歌詞也寫的很可愛 我自己特別喜歡這句 "We went to bed in France, then we woke up in Japan"

而且 Post 跟 Doja 的組合真的意外的合 兩個人的段落各有自己的特色

是我這次新專輯裡面最愛的歌~

-

[Intro: Post Malone]
Ooh, ooh, ooh
Ooh, ooh

[Chorus: Post Malone]
Ooh, girl, I like you, I do 女孩我是真心誠意的喜歡妳
I wanna be your friend, go shoppin' in a Benz 想成為妳朋友 開賓士帶妳逛街
I like you, I do 我喜歡妳 真心不騙
I’ll hit you when I land, can you fit me in your plans? 下飛機時必知會妳 能讓我參與妳接下來的規劃嗎
I like you, I do 女孩我喜歡妳 真心喜歡妳
We went to bed in France, then we woke up in Japan 法國上床睡覺 起來一覺到日本
I like you, I do (I do, mm) 女孩我是真心誠意的喜歡妳


[Verse 1: Post Malone]
Oh, girl, I know you only like it fancy (Fancy) 女孩我知道妳只沉醉奢華亮麗
So, I pull up in that Maybach Candy 必是邁巴赫規格款待妳
Yeah, your boyfriend'll never understand me (Understand) 妳的男友從來都無法理解我
'Cause I’m 'bout to pull his girl like a hammy, hammy (Wow) 因為我就要上演誇張戲碼把他女孩給搶來
Let's take a lil' dip, lil' lady, hit PCH, 180 淺淺品嘗 讓我們開上那刺激夜路
Hey, I've been thinkin' lately 最近的我想了很多
That I need someone to save me 意識到自己需要個能拯救我之人
Now that I'm famous, I got hoes all around me 現在我已功成名就 女人要多少有多少
But I need a good girl, I need someone to ground me 但我需要的是個能管住我的好女孩
So, please bе true, don’t fuck around with me 還請妳真心對我 不要糟蹋我一片真心
I need someonе to share this heart with me 我需要有人能共享彼此真切心靈
Fill you up, then run it back again (Run it back again) 填滿妳的內心 滿了就重來無妨

[Chorus: Post Malone]
Ooh, girl, I like you, I do (I do) 女孩我是真心誠意的喜歡妳
I wanna be your friend, go shoppin’ in a Benz (Woo) 想成為妳朋友 開賓士帶妳逛街
I like you, I do (I do) 我喜歡妳 真心不騙
I'll hit you when I land, can you fit me in your plans? 下飛機時必知會妳 能讓我參與妳接下來的規劃嗎
I like you, I do (I do) 女孩我喜歡妳 真心喜歡妳
We went to bed in France, then we woke up in Japan 法國上床睡覺 起來一覺到日本
I like you, I do (Mm, mm, I do) 女孩我是真心誠意的喜歡妳ㄜ

[Verse 2: Doja Cat]
Let me know when you’re free 讓我知道你何時有空
'Cause I been tryna hit it all week, babe 因為我整週都試著聯繫你
Why you actin' all sweet? 為何你要假裝如此溫順甜蜜
I know that you want little ol' me 我知道你內心對我也有一絲渴望
I get a little OD, but ain’t shit new to a freak 有點嗑的太多 但這對怪胎來說可不稀奇
Let me drop bands, put a jewel in ya teeth 為你花上大把金錢 只為幫你芽裝顆鑽石
He love the way I drip, turn that pool to the beach 他愛我高潮時 能將小泳池變成海灘
And I coulda copped a Birkin but I cop Celine 買的起柏金 但最後還是選了思琳
Why we got the same taste for the finer things? 為何我們對這些奢侈品的品味能夠這麼相像
Brand new nigga with the same old team 同樣年輕氣盛 卻有著如此復古品味
Now he got me on a leash 'cause he said no strings 將我的心給套牢 他就是這麼自由奔放的存在
You know I'm cool with that 你知道我一點也不會介意這些
Stole the pussy, you ain't get sued for that (Get sued, sued)  與我共度歡愉 但這也並非什麼滔天大罪
Wonder what a nigga might do for that (Do, might do) 納悶這世上還有男人會做到這地步嗎
I could be your Chaka, where Rufus at? (Where?) 我願成為你的夏卡 我的魯夫斯在哪
80 in the Benz when that roof go back, ayy 賓士共乘今晚我們穿梭八零年代
They don't wanna see us get too attached 人們不想看見我們太過親密
I just got a feelin' that we might be friends for a long, long time 有種預感你我能成為長久深交的好友
You don't mind and you know I like you for that  別介意 你也知道這是我喜歡你的地方


[Chorus: Post Malone, Doja Cat, Both]
Ooh, girl, I like you, I do (I do) 女孩我是真心誠意的喜歡妳
I wanna be your friend, go shoppin' in a Benz 想成為妳朋友 開賓士帶妳逛街
I like you, I do (I do) 我喜歡妳 真心不騙
I'll hit you when I land, can you fit me in your plans? (Baby, yeah) 下飛機時必知會妳 能讓我參與妳接下來的規劃嗎
I like you, I do (I do) 女孩我喜歡妳 真心喜歡妳
We went to bed in France, then we woke up in Japan 法國上床睡覺 起來一覺到日本
I like you, I do (I do, mm, I do) 女孩我是真心誠意的喜歡妳

[Bridge: Post Malone & Doja Cat]
I just want you, I just want you 我就是想要妳 無法克制對妳的慾望
Your heart's so big, but that ass is huge 心臟如此大顆 又有如此美麗的翹臀
Just want you 心中只裝得下妳
Oh, baby, do you like me too? Ooh, ooh (Yeah, I like you too) 親愛的妳是否也喜歡著我呢

[Chorus: Post Malone, Doja Cat, Both]
Girl, I like you, I do (I do) 女孩我是真心誠意的喜歡妳
I wanna be your friend, go shoppin' in a Benz 想成為妳朋友 開賓士帶妳逛街
I like you, I do (I do, mm, I do) 我喜歡妳 真心不騙

[Outro: Doja Cat]
I like you 我真心地喜歡你
Don't want it now, I'm with you 此刻我別無所求 內心只想要你

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()