Cover art for Potion by Calvin Harris, Dua Lipa & Young Thug

我的 DJ 初戀 Calvin 終於正式回歸了(初戀誰?)

Calvin 在近期宣佈了他將釋出他的全新系列的 Funk Wav Bounces Vol. 2

Vol. 1 的時候我其實一開始沒太看好 結果整張出來其實意外的滿多好歌的

雖然說我很希望流行凱文回歸啦 Motion 真的是到現在都還會重播的一張好專輯

但是 我覺得凱文作自己開心的音樂 我就也會跟著他一起開心了

這次的新歌 Potion 先釋出了一小段後 又宣布了合作卡司 

找來了之前跟凱文合作過大紅單曲 One Kiss 的 Dua 以及也是合作過的 Young Thug 來合作

歌曲的風味就完全是 Funk Wave Bounces 風格 如果 get 不到可以去聽第一張你就會懂了 XD 

-

[Pre-Chorus: Dua Lipa]
In the whip on a Tuesday night, got the music high 週二夜晚 讓我們在車內隨著音樂狂歡
And you by my si-i-ide, si-i-ide 有你在我身邊
Top down and the moon is high and the mood is right 由上往下撫觸我 月色明亮高掛 心情愉悅舒暢
And you're by my si-i-ide, si-i-ide, yeah 因為你就在我身邊

[Chorus: Dua Lipa]
Late night conversations 深夜甜蜜話語交談
Electric emotions 彼此交織時的觸電情感
Sprinkled with a little bit of sex 用點情趣來昇華這份情感
And it's a potion, yeah 這就是神奇的愛情迷藥
Late night, bodies achin' 夜深了 身體疼了起來
Mental stimulation 需要些心靈的刺激治癒
Sprinkled with a little bit of sex appeal 用點誘人情趣來小心點綴
And it's a moment, yeah, yeah (Ah, ah-ah, ah-ah, yeah) 製造屬於我們的美好時刻


[Verse: Young Thug]
I've been catchin' love off a backboard 所謂愛情不過是籃板球式的交流
Runnin' from your love, that's what this track for 為逃離你的愛 也是作這首歌的目的
Fuckin' every bitch and never tell 'em, no 四處與女孩狂歡 不多作情感交流
I'm pushin' P, they black and white, a Oreo 我追求自由生活 對象有黑有白像奧利奧
I'vе been catchin' love off a backboard 所謂愛情不過是籃板球式的交流
Runnin' from your love, that's what this track for 為逃離你的愛 也是作這首歌的目的
Buyin' niggas' bitches from thе corner store 花錢給自己買些快樂享受
Thug, why you wanna do that? I don't need this love 為何要如此 我根本不需要這種愛情
Ball like Lebron James in the finals 像總決賽詹皇那樣的精準射擊
We 14Hunna, just like a minor 花費個一萬五上下 像個孩子一樣
I'm yellin' "Free Big Meech" with designers 配著一身名牌大喊還 Big Meech 自由
Fifteen million hoes 'cause I'm undecided 後宮排列滿滿 我可還沒下好決心
I'm kickin' shit, karate, ooh 抱歉我就是如此功夫了得 
I'm servin' bricks somebody hood 每個地盤發些藥讓大家都能爽
Fucked a bitch, catch a charley, ooh 如此享受肉體交歡 弄得我身體都疼了
Gucci flip flops and joggers, ooh 時尚古馳拖鞋搭配運動棉褲上陣

[Pre-Chorus: Dua Lipa]
In the whip on a Tuesday night, got the music high 週二夜晚 讓我們在車內隨著音樂狂歡
And you by my si-i-ide, si-i-ide 有你在我身邊
Top down and the moon is high and the mood is right 由上往下撫觸我 月色明亮高掛 心情愉悅舒暢
And you're by my si-i-ide, si-i-ide, yeah (Ah, ah) 因為你就在我身邊

[Chorus: Dua Lipa]
Late night conversations 深夜甜蜜話語交談
Electric emotions 彼此交織時的觸電情感
Sprinkled with a little bit of sex 用點情趣來昇華這份情感
And it's a potion, yeah 這就是神奇的愛情迷藥
Late night, bodies achin' 夜深了 身體疼了起來
Mental stimulation 需要些心靈的刺激治癒
Sprinkled with a little bit of sex appeal 用點誘人情趣來小心點綴
And it's a moment, yeah, yeah (Ah, ah-ah, ah-ah, yeah) 製造屬於我們的美好時刻


[Bridge: Young Thug]
Feelin' fly tonight, yeah, yeah 今夜讓我快活若遨遊天際
Goin' with the motherfuckin' vibe, yeah 感受何謂自由奔放之氛圍
It's goin' down tonight, oh, yeah 今天的夜晚即將要落幕
But don't you leave, don't you move 但你千萬不准離開我身邊
Ba-da-bing, ba-da-boom 'bout you, ayy, oh 今夜我要徹底與你同享樂

[Chorus: Dua Lipa]
Late night conversations 深夜甜蜜話語交談
Electric emotions 彼此交織時的觸電情感
Sprinkled with a little bit of sex 用點情趣來昇華這份情感
And it's a potion, yeah 這就是神奇的愛情迷藥
Late night, bodies achin' 夜深了 身體疼了起來
Mental stimulation 需要些心靈的刺激治癒
Sprinkled with a little bit of sex appeal 用點誘人情趣來小心點綴
And it's a moment, yeah, yeah (Ah, ah-ah, ah-ah, yeah) 製造屬於我們的美好時刻

[Post-Chorus: Dua Lipa]
Sprinkled with a little bit of sex 用點情趣來昇華這份情感
And it's a potion, yeah 這就是神奇的愛情迷藥
Sprinkled with a little bit of sex appeal 用點誘人情趣來小心點綴
And it's a moment, yeah 製造屬於我們的美好時刻

[Outro: Young Thug]
(Huh)

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()