Cover.jpg

接下來要繼續往下翻下去囉~

Let Me Down 這首歌曲的一開始節奏稍微慢了一些

但到副歌又開始輕快了起來

這首歌講述的即是在一段關係當中 總會渴望自己被對方所看重

即使過的再安心 都有可能一夕之間風雲變色

我覺得是滿可愛的一首歌!(原諒我略詞窮我真的快睡著了XD)

-

[Verse 1]
Baby, let's pack our bags and head to wherever 讓我們收拾行囊 到處去旅行
Toss these plans out straight through the door 不需要計畫 計畫全給我拋到門外去
Won't you take my hand? It won't be forever 握住我的吧 不會要你握一輩子的 
I don't have to be the one you're looking for 我並不是一定得成為你的命中注定
But I broke my foot, got lost on the mountain 為了你我犧牲許多 迷失自我覓不得方向
Fucked my life again, but I'm sure 人生再次搞砸 但我確定的是
That you're not too far behind, so I'm counting 你並沒有拋我遠去 於是我選擇再次相信
On you to stay when my heart is sore 相信你會在我傷心時伴隨我身邊
Oh, hey, aye, I think I lost my way 我想我又迷失了自我找不到出口
Can you put me back in place? (Hahaha) 你能否帶我回去 讓我恢復正常

[Chorus]
I know you'd never let me down 我知道你不可能讓我失望
But will you lift me off the ground? 但你是否會對我付諸真心
Do you even know my name? 你真知道我姓名為何嗎
And even when I'm safe and sound 即使過得安心沒煩擾
It could always turn around 但一夕間變調也不無可能
But can you remember my face? (Hahaha) 但至少請你記住我的面容


[Post-Chorus]
Dun-dun-dun-da-dun-dun-dun-dun-da-dun
Dun-dun-dun-da-dun-dun-dun-dun
Dun-dun-dun-da-dun-dun-dun-dun-da-dun
Dun-dun-dun-da-dun-dun-dun-dun

[Verse 2]
I know you're depressed, and I know that you're stressed 我知道這些日子你過的太過抑鬱高壓
And I know that you lie to all your friends 知道你對你身邊朋友總撒謊以待
I know that you cry, and I know that you fight 知道你總獨自啜泣 也知道你四處打架
And I know that you tried, but it won't end 知道你過的疲倦 但這不代表人生終結
So, how would it feel if I were to steal 那這樣的感受又該如何言諭
Your heart away along with this pain? 當我用計只為擄獲你的一片真心
'Cause you give me butterflies and I, I need you to stay 因為有你在我就快樂無比 我需要你留在我身邊 
I know what you're thinking, you don't wanna say so 知道你腦子裡怎麼想 不想允諾我的真心
Think I'm catching feelings, I don't wanna say no 說我只是情竇初開 但我一點也不想退卻
I like the way your socks look, you should know I hate to 我愛你襪子的模樣 或許我應該討厭的
Fall for someone new but I like to think about you (Hahaha) 即使愛上新對象 心中也總掛念著你

[Chorus]
I know you'd never let me down 我知道你不可能讓我失望
But will you lift me off the ground? 但你是否會對我付諸真心
Do you even know my name? 你真知道我姓名為何嗎
And even when I'm safe and sound 即使過得安心沒煩擾
It could always turn around 但一夕間變調也不無可能
But can you remember my face? (Hahaha) 但至少請你記住我的面容


[Post-Chorus]
Dun-dun-dun-da-dun-dun-dun-dun-da-dun
Dun-dun-dun-da-dun-dun-dun-dun
Dun-dun-dun-da-dun-dun-dun-dun-da-dun
Dun-dun-dun-da-dun-dun-dun-dun

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()