Lizzo – Rumors Lyrics | Genius Lyrics

笑死 這兩個人一合作我只覺得感覺迷因值滿滿

結果歌曲跟MV都是美翻天那種 (但還是會莫名想笑XD)

我大麗珠睽違許久終於帶著他的新作品 Rumors 回歸了

這首歌要傳達的東西非常簡明扼要 就是 Lizzo 跟這段時間有嗆過他的所有酸民嗆聲的一首歌

MV讓很多人想起了經典動畫《大力士》的畫面 拍的也是頗有質感

但 tbh 我覺得咱們麗珠這首歌有點被卡蒂蓋過去的感覺

-

[Intro: Lizzo]
They don't know I do it for the culture, goddamn 他們不懂我是為了整體文化才如此
They say I should watch the shit I post, oh, goddamn 說我該注意自己在網上發的東西
Say I'm turnin' big girls into hoes, oh, goddamn 說我把這些大女孩全變成浪蕩化身
They say I get groupies at my shows, oh, goddamn 說我這些作秀賺來一堆追星族

[Verse 1: Lizzo]
All the rumors are true, yeah 這些流言紛飛 句句屬實
What ya heard, that's true, yeah 所有你聽到的都是實話
I fuck him and you, yeah 東搞西搞 全部來一遍
If you believe I do that 若你相信我這麼做了
Had to cut some hoes loose, yeah 或許該放一些浪蕩女自由
NDA, no loose lips 簽訂保密協議 最好口風關緊
Now them hoes tryna sue me 這些人現在還想控訴我
Bitch, I don't give two shits 拜託 老娘一點也部在乎
All the rumors are true, yeah 這些流言怎麼了 說的都是實話阿
I've been in the bamboo, yeah 確實我就是坐擁男人後供
Focused on this music 專注我的音樂事業
My ex nigga, he blew it 我的前任毀了一切
Last year, I thought I would losе it 去年還以為自己會承受不起
Readin' shit on the internеt 讀那些網路上的垃圾留言
My smoothie cleanse and my diet 頭腦清醒 保持飲食均衡
No, I ain't fuck Drake yet (Ha) 可還沒攻略過德瑞克

[Pre-Chorus: Lizzo]
Spendin' all your time tryna break a woman down 花了這麼多時間只為拉垮一個新世代女人
Realer shit is goin' on, baby, take a look around 更真實的事情正在周遭發生 還給我看仔細些 
If you thought that I was ratchet with my ass hangin' out 以為我扭著大臀出去就是沒教養
Just wait until the summer when they let me out the house, bitch 就等這個夏天看我到外面自由奔野

[Chorus: Lizzo & Cardi B]
(Talkin', talkin', talkin') (議論紛紛 流言滿天飛)
Give 'em somethin' to talk about 給他們一些茶餘飯後話題
Sick of rumors (Ooh) 受夠那些紛飛流言
But haters do what they do (Uh) 那些酸民成天就這檔事能做
Haters do what they do (Cardi) 讓酸民隨意說他們要說的吧

[Verse 2: Cardi B, Cardi B & Lizzo, Lizzo]
All the rumors are true, yeah 所有紛飛流言句句屬實
Fake ass, fake boobs, yeah 墊臀墊胸 全都人工造化
Made a million at Sue's, yeah 脫衣俱樂部海薛一番
Y'all be runnin' with fake news, yeah 成天傳這些假新聞
Cardi ain't poppin', no, that's a machine (Huh?) 卡蒂過氣不紅 抱歉老娘賺錢機器
Nobody listen, they buyin' them streams (Hmm) 不聽我的歌 還是得購買串流
They even post it on blogs overseas 到處發文章 流傳天下
And lie in a language I can't even read 翻成某種我看不懂的語言
The fuck do this mean? 這到底有何意義
Look, I'm a Bronx bitch with some pop hits 老娘來自布朗克斯 坐擁多首熱單
Used to pop off when they pop shit (Woo) 老娘在你們碎嘴時早就體驗功成名就
But I'm calmed down and I'm locked in 心態冷靜 從沒因此被撼動過
And my records live in the top ten 所有歌曲穩穩進前十
Lizzo, teach me about big girl coochie (Okay) 麗珠教教我幾個大女孩守則
Last time I got freaky, the FCC sued me 上次試著瘋狂 差點被FCC控告
But I'm gonna keep doin' what I wanna do 但我要繼續恣意做我想做之事
'Cause all the rumors are 因為那些紛飛流言都
All the rumors are true, yeah 所有滿天飛流言都句句屬實

[Bridge: Lizzo, Lizzo & Cardi B] 
They hated on me since school, yeah 學生時代開始就討厭我
I never thought I was cool, yeah 從沒認為自己有酷過
Now me and Cardi, we cool, yeah 卡蒂跟我聯手 我們可酷極了 
I love hoes on poles, yeah (Woo) 女孩就該找個屬於自己的歸屬
I am body goals, yeah 我就是黃金身材比例的典範
This shit from my soul, yeah 這是來自靈魂的呼喊
Black people made rock and roll, yeah 黑人可是搖滾樂的始祖

[Pre-Chorus: Lizzo]
While you're pendin' all your time tryna break a woman down 花了這麼多時間只為拉垮一個新世代女人
Realer shit is goin' on, baby, take a look around 更真實的事情正在周遭發生 還給我看仔細些 
If you thought that I was ratchet with my ass hangin' out 以為我扭著大臀出去就是沒教養
Just wait until the summer when they let me out the house, bitch 就等這個夏天看我到外面自由奔野

[Chorus: Lizzo & Cardi B]
What they say? (Yeah) (他們說了什麼?)
What they say? (Yeah) (他們說了什麼?)
(Talkin', talkin', talkin') (議論紛紛 流言滿天飛)
Give 'em somethin' to talk about 給他們一些茶餘飯後話題
Sick of rumors (Ooh) 受夠那些紛飛流言
But haters do what they do 那些酸民成天就這檔事能做
Haters do what they do 讓酸民隨意說他們要說的吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()