Pop Base على تويتر: "🚨| Alternative covers for Demi Lovato's new album ' Dancing With The Devil: The Art Of Starting Over'.… "

這首也是我專輯裡很愛的一首歌

當初Demi釋出snippet的時候我最期待的就是這首了

當初只有釋出小提琴那段我就覺得這首會是一首情緒激昂的傷感歌曲

果然音源出來之後完全不失望阿

背景的弦樂伴奏真的是太加分了

-

[Verse 1: Demi Lovato]
I'll leave through the gift shop, I'm keepin' all my souvenirs 大步離開禮品店 保留所有紀念品
Keychain and a cough drop 鑰匙圈和一瓶感冒糖漿
Postcards say, "I wish that you were here" 那張寫著希望你在這的明信片
And I'll tell you not to worry 告訴你別為我擔憂
To make sure that you believe in me 好確保你能夠相信我

[Pre-Chorus: Demi Lovato]
But the hardest part of leaving, is to make it look so easy 對於離別最困難的便是演得如此輕而易舉
To make it look so easy, yeah 讓其看來像是沒事一樣

[Chorus: Demi Lovato]
The hardest part of leaving is accepting all the reasons 對於分開最難熬的便是接受所有理由藉口
That somehow we keep repeating endlessly 不知怎地最後我們總會無止盡重蹈覆轍
And the hardest part of leavin' is to hold the heavy breathing 對於離別最困難的便是屏住自己沉重的呼吸
Back, from showing you how hard it is for me 對我而言這一切都太難熬太過考驗
To make it look so easy 去將這段心碎裝的輕而易舉

[Verse 2: Noah Cyrus]
I'll leave through the sidestreets 闊步離開這傷心街道
Right by the house where you grew up 正位你成長的屋子旁邊
Our names in the concrete 水泥牆上刻著你我的名字
They're lasting way longer than us 這都比你我的關係還持久
I'm looking for the high road 找尋人生的新航道新方向
I'm smiling just in case, you see 面帶微笑以防你會看見我的心碎


[Pre-Chorus: Demi Lovato & Noah Cyrus, Noah Cyrus]
'Cause the hardest part of leavin', is to make it look so easy, yeah 對於離別最困難的便是演得如此輕而易舉
To make it look so easy, yeah (Yeah, ayy-ayy, ayy, ayy-ayy) 讓其看來像是沒事一樣

[Chorus: Demi Lovato, Noah Cyrus, Both]
The hardest part of leavin' is accepting all the reasons 對於分開最難熬的便是接受所有理由藉口
That somehow we keep repeating endlessly (Oh, oh-oh, ooh-woah) 不知怎地最後我們總會無止盡重蹈覆轍
And the hardest part of leaving is to hold the heavy breathing 對於離別最困難的便是屏住自己沉重的呼吸
Back, from showing you how hard it is for me 對我而言這一切都太難熬太過考驗
To make it look so easy 去將這段心碎裝的輕而易舉

[Bridge: Demi Lovato & Noah Cyrus]
I hope you'll forgive me even though I'm not apologizing 希望你會原諒我即使我最終並未道歉
I will try to do the same for you 我會試著對你設下一樣的標準
Oh, oh-oh, oh-oh 
I hope you'll forgive me for the nights that I've been fantasizing (Ooh, ooh-woah) 希望你最終會原諒我 看在過去我為你創造多少美好夜晚
Hoping that you're thinking 'bout me too 希望你也像我那樣的思念著我

[Chorus: Demi Lovato, Demi Lovato & Noah Cyrus]
The hardest part of leaving is accepting the reasons 對於分開最難熬的便是接受所有理由藉口
That somehow we keep repeating endlessly 不知怎地最後我們總會無止盡重蹈覆轍
The hardest part of leaving is to hold the heavy breathing 對於離別最困難的便是屏住自己沉重的呼吸
Back, from showing you how hard it is for me 對我而言這一切都太難熬太過考驗
To make it look so easy 去將這段心碎裝的輕而易舉

[Outro: Demi Lovato & Noah Cyrus]
I wish I could make it look easy 但願我能讓這段分開看來那樣輕易
So I'll leave through the gift shop 大步離開那充滿回憶的禮品店
I'm keepin' all my souvenirs 但我會留下所有你留下的紀念品

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 階梯 JT 的頭像
    階梯 JT

    JT 的翻譯小窩

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()