Ariana Grande shares artwork for new single and album, Positions | Daily  Mail Online

我的Ariana終於要回歸了!

這次的新歌叫做Positions是一首探索性欲的歌曲

MV拍得非常漂亮 歌曲部分我會努力消化的QQ

但Ari真的不愧為勤勞天后阿我的天!

#期待AG6

-

[Verse 1]
Heaven sent you to me 天堂賜予你為贈禮
I'm just hopin’ I don't repeat history 只盼我們不要讓歷史重演

[Pre-Chorus]
Boy, I'm tryna meet your mama on a Sunday 在一悠閒週日試著面對你母親
And make a lotta love on a Monday (Ah, ah) 週一時好讓我們恣意妄愛
Never need no (No), no one else, babe 有你有我一切便足矣
’Cause I'll be 因為我會

[Chorus]
Switchin' the positions for you 為你我會恣意變換歡愛姿勢
Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom 一時在廚房烹飪 一時便在床上歡愉
I'm in the Olympics, way I'm jumpin' through hoops 宛若在比奧運般 四處翻滾躍動
Know my love infinite, nothin’ I wouldn’t do 知道我的愛無限量 沒什麼我不敢嘗試
That I won't do, switchin’ for you 沒什麼我不會做的 只為了你勇敢嘗試

[Verse 2]
Perfect, perfect 完美無缺 一切是那樣完美無憾
You're too good to be true (You're too good to be true) 你過分完美到我無法相信為真實 (太過美好到我無法置信)
But I get tired of runnin', fuck it 對那些掙扎努力感到疲倦 管他的
Now, I’m runnin' with you (With you) 現在的我與你共同奔馳前行 (與你偕同)

[Pre-Chorus]
Said, boy, I'm tryna meet your mama on a Sunday 在一悠閒週日試著面對你母親
And make a lotta love on a Monday (Ah, ah) 週一時好讓我們恣意妄愛
Never need no (No), no one elsе, babe 有你有我一切便足矣
'Cause I'll be 因為我會


[Chorus]
Switchin' thе positions for you 為你我會恣意變換歡愛姿勢
Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom 一時在廚房烹飪 一時便在床上歡愉
I'm in the Olympics, way I'm jumpin' through hoops 宛若在比奧運般 四處翻滾躍動
Know my love infinite, nothin' I wouldn't do 知道我的愛無限量 沒什麼我不敢嘗試
That I won't do, switchin' for you 沒什麼我不會做的 只為了你勇敢嘗試
Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom 一時在廚房烹飪 一時便在床上歡愉
I'm in the Olympics, way I'm jumpin' through hoops 宛若在比奧運般 四處翻滾躍動
Know my love infinite, nothin' I wouldn't do (Nothin') 知道我的愛無限量 沒什麼我不敢嘗試 (什麼都願意做)
That I won't do, switchin' for you 沒什麼不敢做的 為了你我變換自如

[Bridge]
This some shit that I usually don't do (Yeah) 這些鳥事我通常不會做 (沒錯)
But for you, I kinda, kinda want to (Mmm) 但為了你 有那麼一絲的妥協 (一絲猶豫)
'Cause you're down for me and I'm down too (And I'm down too) 因為你為我沉醉 而我也偕同沉淪 (也為此沉醉不已)
Yeah, I'm down too 沒錯 我也深陷不已
Switchin' the positions for you 為你我姿勢變換自如
This some shit that I (Yeah) usually don't do (Don't do) 這些鳥事(沒錯)我平常根本不會去做(根本不會去管)
But for you, I kinda, kinda want to (Mmm) 但為了你 我有那麼一絲絲的被說動
'Cause you're down for me and I'm down too ('Cause you're down for me) 因為你為我醉倒 而我也被你徹底迷倒 (為你深深無法自拔)

[Chorus]
Switchin' the positions for you 為你我會恣意變換歡愛姿勢
Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom 一時在廚房烹飪 一時便在床上歡愉
I'm in the Olympics, way I'm jumpin' through hoops (Jumpin', jumpin') 宛若在比奧運般 四處翻滾躍動 (躍跳自如)
Know my love infinite, nothin' I wouldn't do 知道我的愛無限量 沒什麼我不敢嘗試
That I won't do, switchin' for you (Ooh woah) 沒什麼我不會做的 只為了你勇敢嘗試 (難以置信)
Cookin' in the kitchen and I'm in the bedroom 一時在廚房烹飪 一時便在床上歡愉
I'm in the Olympics, way I'm jumpin' through hoops 宛若在比奧運般 四處翻滾躍動
Know my love infinite, nothin' I wouldn't do (I wouldn't do) 知道我的愛無限量 沒什麼我不敢嘗試 (什麼都不會不敢做)
That I won't do, switchin' for you 沒什麼不敢做的 為了你我變換自如

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 階梯 JT 的頭像
    階梯 JT

    JT 的翻譯小窩

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()