Watch new Lady Gaga and Ariana Grande "Rain on Me" video - Los ...

兩大Divas聯手出擊啦♥

在Gaga釋出Stupid Love就一直有謠傳要和我們Starbucks姐官爹合作

嗚嗚嗚 都不知道證實合作那天的我有多嗨

這首歌真的意義滿滿 選在Manchesters事件的周年日5/22釋出

Gaga跟Ariana都是經歷過許多苦難磨練的人

就是有了這些苦難 他們才能成長蛻變成為現在的女神及角色

這首歌就是在展現他們的力量 告訴世人就算再多苦難他們也不害怕

#

[Verse 1: Lady Gaga]
I didn't ask for a free ride 沒說過要搭便車
I only asked you to show me a real good time 只希望你能帶我迎向快樂光明
I never asked for the rainfall 從未要求受這些苦難
At least I showed up, you showed me nothing at all 但至少我重新站起 而你什麼也沒給我

[Pre-Chorus: Lady Gaga]
It's coming down on me 全潑到身上迎向我
Water like misery 這水宛若苦難似的
It's coming down on me 全部衝向我
I'm ready, rain on me 我早已蓄勢待發 

[Chorus: Lady Gaga]
I'd rather be dry, but at least I'm alive 寧可保持乾燥無事 但至少我安然活著
Rain on me, rain, rain 天降苦水於我吧 我早已準備就緒
Rain on me, rain, rain 降下那災水於我 我已有備而來就緒
I'd rather be dry, but at least I'm alive 寧可乾燥安然無事 但至少我依舊倖存著
Rain on me, rain, rain 讓那雨水沖刷我 徹徹底底地衝向我吧
Rain on me 天降苦水

[Post-Chorus: Lady Gaga & Ariana Grande]
Rain on me 天降苦水於我吧
Mmm, oh yeah, baby 沒錯 就這樣來吧 寶貝
Rain on me 天降苦水於我

[Verse 2: Ariana Grande]
Livin' in a world where no one's innocent 居住在一個沒人是真正無辜純潔的世界
Oh, but at least we try, mmm 但至少我們嘗試過了
Gotta live my truth, not keep it bottled in 真實的活出自我 沒打算隱瞞什麼
So I don't lose my mind, baby, yeah 寶貝我保持清醒思想清晰 絕不會遺失自己

[Pre-Chorus: Ariana Grande & Lady Gaga]
I can feel it on my skin (It's comin' down on me) 皮膚真切感受到 (這雨沖刷到我身上)
Teardrops on my face (Water like misery) 臉上的淚滴不停流 (這水宛若苦難般)
Let it wash away my sins (It's coming down on me) 就讓它沖刷我的罪惡吧 (全迎向了我)
Let it wash away, yeah 就讓它沖刷掉吧 沒錯

[Chorus: Lady Gaga & Ariana Grande, Lady Gaga & Ariana Grande]

I'd rather be dry, but at least I'm alive 寧可保持乾燥無事 但至少我安然活著
Rain on me, rain, rain 天降苦水於我吧 我早已準備就緒
Rain on me, rain, rain 降下那災水於我 我已有備而來就緒
I'd rather be dry, but at least I'm alive 寧可乾燥安然無事 但至少我依舊倖存著
Rain on me, rain, rain 讓那雨水沖刷我 徹徹底底地衝向我吧
Rain (Rain) on (On) me 天降苦水 (降下吧)

[Post-Chorus: Ariana Grande, Both & Lady Gaga]
Rain on me 天降苦水於我吧
Rain on me 天降苦水於我
Oh yeah, yeah 沒錯 就讓它降下吧
Rain on me, ooh yeah 天降苦水於我吧 沒錯
Rain on me 讓雨水沖刷我
Rain on me, ooh 全部都向著我

[Bridge: Lady Gaga & Ariana Grande, Lady Gaga & Ariana Grande]
Hands up to the sky 伸手高舉朝向天
I'll be your galaxy 我會成為你的銀河系
I'm about to fly 興奮高漲像要飛起
Rain on me, tsunami 降雨於我 如海嘯般
Hands up to the sky 雙手高舉朝向天
I'll be your galaxy 我會變成你的銀河系
I'm about to fly 快了得像要升天
Rain on me (Rain on me) 降下那苦水朝向我 (讓雨水浸濕我)

[Chorus: Lady Gaga & Ariana Grande, Ariana Grande & Lady Gaga]
I'd rather be dry, but at least I'm alive (Rain on me) 寧可保持乾燥無事 但至少我安然活著 (降雨於我)
Rain on me, rain, rain 天降苦水於我吧 我早已準備就緒
Rain on me, rain, rain (Rain on me) 降下那災水於我 我已有備而來就緒 (降水於我)
I'd rather be dry, but at least I'm alive (At least I'm alive) 寧可乾燥安然無事 但至少我依舊倖存著 (活著坐握生命力)
Rain on me, rain, rain (Rain on me, babe) 讓那雨水沖刷我 徹徹底底地衝向我吧 (寶貝就降下那苦水吧)
Rain on me (Rain on me) 天降苦水 (全沖向我)

[Outro: Lady Gaga & Ariana Grande, Lady Gaga & Ariana Grande]
I hear the thunder comin' down 聽見了雷鳴的聲響
Won't you rain on me? 你是否要降下災厄
Eh, eh, yeah (Rain on, woo) 沒錯 (降下那苦水)
I hear the thunder comin' down 雷鳴悄悄的近到
Won't you rain on me? (Me)  你是否會降下罪惡 (加諸於我)
Eh, eh, yeah 沒錯 天降苦水
Rain on me 天降苦水於我

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()