尖叫旅社2的配樂找來了五佳人啊!!!

真是------讚哪!

喔天啊 首先Worth It紅不讓紅翻天紅遍全球

接著是這首超級洗腦的IILWAM

整個洗腦到爆阿<3

#

 

[Lauren:]
Oh, he'll buy me a thorn before he'll buy me a rose 他送我椎心尖刺才送我鮮紅玫瑰
Be covered in dirt before I'm covered in gold 為我擋下所有的汙泥爛水
He's trying it on, yeah, he's ticking me off 他努力嘗試 忿然斥責我
Say what you want but I won't ever be told 我從來不知道 你想要的是什麼
Cause I'm in love with a monster 因為我早已情墜野獸

 

[Camila:]
Friends say I'm stupid and I'm out of my mind 朋友說我太傻 失去了真正本色
But without you, boy, I'd be bored all the time 但沒有了你 我將虛度一生
No, I don't really care for the same conversation 我不在乎那些固有的對話
Got everything I need, and I'd rather be chasing 你得到我所有想要的 但我寧願去追尋
Chasing love, with a monster 追尋真愛 情墜野獸

 

[Normani (Ally) Lauren:]
I'm in love (I'm in love) 我深愛著 (深深陷入)
I'm in love (I'm in love) 我深愛著 (無法自拔)
I'm in love with a monster 情墜野獸 深入心坎
I'm in love (I'm in love) 我深愛著 (深深陷入)
I'm in love (I'm in love) 我深愛著 (無法自拔)
I'm in love with a monster 情墜野獸 深深陷入
I'm in love with a monster 情墜野獸 無法自拔

 

[Dinah:]
Wrap me in leather before you wrap me in lace 為我綑上蕾絲前先綑上皮革
We breaking rules like we changing the game 踰矩脫序 改變遊戲
He's trying it on, yeah, he's ticking me off 他努力嘗試 忿然斥責我
Say what you want but I won't ever be told 我從來不知道 你想要的是什麼
I'm in love with a monster 因為我早已情墜野獸

 

[Ally:]
My daddy told me, I should have better taste 我爸爸說我 應該要有更好的味蕾
But I'd rather pay to see the look on his face 但我寧願付錢看看他的臉
No, I don't really care for the same conversation 我不在乎那些固有的對話
Got everything I need, and I'd rather be chasing 你得到我所有想要的 但我寧願去追尋
Chasing love, with a monster 追尋真愛 情墜野獸

 

[Normani (Ally) Lauren:]
I'm in love (I'm in love) 我深愛著 (深深陷入)
I'm in love (I'm in love) 我深愛著 (無法自拔)
I'm in love with a monster 情墜野獸 深入心坎
I'm in love (I'm in love) 我深愛著 (深深陷入)
I'm in love (I'm in love) 我深愛著 (無法自拔)
I'm in love with a monster 情墜野獸 深深陷入
I'm in love with a monster (Hey) 情墜野獸 無法自拔 嘿

 

[Lauren (Camila):]
Sweeter you try, they don't, not getting love from it 親愛的你嘗試過 他們不接受不買單
Ain't worth a dime cause I just don't get enough from it 那完全不值得 因為我就是不滿足
Leave it to me, don't you see, I don't run from it 交給我吧 你看到了嗎 我絕不會逃避
Bitter the better, hey, hey, hey, hey 越苦就能越好 嘿 嘿 嘿 嘿

 

[Normani (Camila) Dinah & Normani:]
You make me crazy, but I love it (I love it baby) 寶貝你使我瘋狂 但我很喜歡 (寶貝我喜歡)
You make me crazy baby, but I love it (pretty baby) 寶貝你使我瘋狂 但我很喜歡 (漂亮寶貝)
You make me crazy, but I love it 寶貝你使我瘋狂 但我很喜歡
You make me crazy baby, but I love it 寶貝你使我瘋狂 但我很喜歡
I'm in love with a monster 我已情墜野獸

 

[Dinah & Normani (Ally) Lauren:]
Everybody now 所有人現在注意
Did you know (Did you know) 你是否知道(你了解嗎)
Did you know (Did you know) 你是否知道(你知道嗎)
Everybody loves a monster (mmm yeah) 所有人都深愛野獸(太好了)
Did you know (Did you know) 你是否知道(你了解嗎)
Did you know (Did you know) 你是否知道(你知道嗎)
Everybody loves a monster (yeah) 所有人都深愛野獸 (太好了)
I'm in love (we're in love) with a monster 我戀愛了 (大家都戀愛了) 情墜於野獸中

 

[Ally (Camila) Dinah & Normani:]
(I'm in love) 墜入情網
I'm in love with a monster 情墜野獸 深入心坎
Are you in love with a monster? I'm In Love 你是否也情墜野獸 墜入情網
I'll never find another monster 我將尋不著其他野獸
I wanna know, I wanna know 我想知道 想要了解
I'm in love with a monster 我已情墜野獸

 

Hit me, hit me, hit me 批評我吧 抨擊我吧 攻擊我吧
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 一二三四五六七八
Thank you, goodnight 謝謝 晚安

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()