Taylor Swift – You Belong With Me (Taylor's Version) Lyrics | Genius Lyrics

對Taylor怎麼能有越來越愛的問題呢!

Taylor全新版本 只屬於她一人的新專輯Fearless (Taylor's Version)正式釋出了!

這次專輯依舊是泰強大 十分鐘就itunes攻頂了!

這張專輯有許多未釋出的歌曲當作驚喜獻給大家

還有很多舊歌新風味 真的是很滿足寵粉的一張作品

我覺得這張新版本的Fearless比原本的有了更成熟的一種風味

Taylor隨著這麼多的歲月過去 已經成長成一位成熟的女人 在歌曲裡的演繹也更加成熟有自己的風格

許多歌曲的詮釋都不再是以前那個天真的小女孩 而是像見了事故的女子 但我得說兩種風味都很有自己的風格

總言之恭喜Taylor成功奪回屬於自己的音樂 也同時為身在Taylor年代的各位感到幸福啊♡

-

[Verse 1]
You're on the phone with your girlfriend, she's upset 你和你的女友在通電話 她聽來有些沮喪
She's going off about something that you said 為了某句你所說的話而火冒三丈
'Cause she doesn't get your humor like I do 因為她不像你一樣了解你的幽默
I'm in my room, it's a typical Tuesday night 身處我的房間 這是個典型週二夜晚
I'm listening to the kind of music she doesn't like 聽著那些她不喜歡的音樂類型
And she'll never know your story like I do 她永遠不會像我依樣那麼了解你

[Pre-Chorus] 
'Cause she wears short skirts, I wear T-shirts 她穿短裙 我穿T恤
She's Cheer Captain and I'm on the bleachers 她是啦啦隊隊長 我只是個坐板凳的
Dreaming 'bout the day when you wake up and find 總幻想著有天你會清醒並發現
That what you're looking for has been here the whole time 你所尋找的真命天女其實就近在你眼前

[Chorus]
If you could see that I'm the onе who understands you 若你能看清我才是那個真正了解你的
Been here all along, so why can't you see? 一直守候於此 你為何總看不清
You bеlong with me, you belong with me 你永遠屬於我 我們注定得在一起

[Verse 2]
Walking the streets with you and your worn-out jeans 穿著磨損牛仔褲 你我走在大街上
I can't help thinking this is how it ought to be 無法不去想像這才是理想的結局
Laughing on a park bench, thinking to myself 徜徉大笑於公園板凳 獨自思忖著
Hey, isn't this easy? 這難道有多困難嗎
And you've got a smile that could light up this whole town 你有著那可以點明整座城鎮的笑容
I haven't seen it in a while since she brought you down 自從她讓你沮喪過後 就有段時候沒看見 
You say you're fine, I know you better than that 你說你沒事 但我知道你比說的還更好
Hey, whatcha doing with a girl like that? 為何還要耗時間在這種女孩身上

[Pre-Chorus]
She wears high heels, I wear sneakers 她穿高跟鞋 我穿運動鞋
She's Cheer Captain and I'm on the bleachers 她是啦啦隊隊長 我只是個坐板凳的
Dreaming about the day when you wake up and find 總幻想著有天你會清醒並發現
That what you're looking for has been here the whole time 你所尋找的真命天女其實就近在你眼前

[Chorus]
If you could see that I'm the one who understands you 若你能看清我才是那個真正了解你的
Been here all along, so why can't you see? 一直守候於此 你為何總看不清
You belong with me 你永遠屬於我 
Standing by and waiting at your back door 站在一旁 在後門等待著
All this time how could you not know, baby? 這段時間你怎麼能夠一絲都未察覺
You belong with me, you belong with me 你永遠屬於我 我們注定得在一起

[Bridge]
Oh, I remember you driving to my house 還記得你駕車經過我家
In the middle of the night 在夜深人靜之時
I'm the one who makes you laugh 我是那個讓你開懷大笑的女孩
When you know you're 'bout to cry 當你知道快要落下淚時
I know your favorite songs 知道你最愛的歌曲
And you tell me 'bout your dreams 你也曾和我暢談過自己的夢想
Think I know where you belong 我想我知道你屬於哪裡
Think I know it's with me 最佳歸屬便是和我廝守一起

[Chorus] 
Can't you see that I'm the one who understands you 難道你沒看清我才是那個真正了解你的
Been here all along, so why can't you see?  一直守候於此 你為何總看不清
You belong with me 你永遠屬於我

Standing by and waiting at your back door 站在一旁 在後門等待著
All this time how could you not know, baby? 這段時間你怎麼能夠一絲都未察覺
You belong with me, you belong with me 你永遠屬於我 我們注定得在一起

[Outro]
You belong with me 你永遠屬於我
Have you ever thought just maybe 難道你腦海沒有一點想過
You belong with me? 你我注定得在一起
You belong with me 你永遠只能屬於我一人

   
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()