Minefields-Faouzia & John Legend-KKBOX

耶!今天又是要來介紹我的寶藏女孩Faouzia啦

真的是看他一路走到現在可以跟Kelly Clarkson, John Legend等大咖合作真的是越看越驕傲

真的是嫁女兒即視感欸QQ

這首Minefield所在講的就是在愛情的路上縱然總要risk總要試險

但對對方的愛意過於強烈又怎麼能阻擋彼此呢

-

[Verse 1: Faouzia & John Legend]
Now this might be a mistake that I'm calling you this late 如此晚才憶起你或許是個鑄下的錯誤
But these dreams I have of you ain't real enough 但對於你的幻想渴望卻從未足夠過
Started bringing up the past, how the things you love don't last 過去的回憶湧現 那些你所愛的並不會永存
Even though this isn't fair for both of us 即使這對你我來說是如此不公

[Pre-Chorus: Faouzia, with John Legend]
Maybe I'm just a fool 或許我也就只是個傻子
I still belong with you 我仍然隸屬於你
Anywhere you, anywhere you are, oh 無論你身在何處 我都會緊貼你身邊

[Chorus: Faouzia, with John Legend]
These minefields that I walk through 這些我所走過的危險地帶
What I risk to be close to you 如此冒險只會離你近一些
These minefields keeping me from you 這些讓我遠離你的危險區域
What I risk to be close to you 這般涉險也指為與你距離近一些
Close to you 與你密不可分

[Verse 2: Faouzia & John Legend]
I didn't notice what I lost until all the lights were off 直到一切結束前我才發現自己到底失去了什麼
And not knowing what you're up to, tortured me 不曾明瞭究竟你在想什麼 這是如此折磨
Now this might be a mistake, we're broken in so many ways 這或許是我鑄下的一個錯誤 你我間是如此的破碎
But I'll piece us back together slowly, oh 但我會慢穩地將我們再次拼湊成一塊

[Pre-Chorus: Faouzia, with John Legend]
Maybe I'm just a fool 或許我也就只是個傻子
I still belong with you 我仍然隸屬於你
Anywhere you, anywhere you are 無論你身在何處 我都會緊貼你身邊

[Chorus: Faouzia, with John Legend]
These minefields that I walk through 這些我所走過的危險地帶
What I risk to be close to you 如此冒險只會離你近一些
These minefields keeping me from you 這些讓我遠離你的危險區域
What I risk to be close to you 這般涉險也指為與你距離近一些
Close to you 與你密不可分
Close to you 緊緊依偎一起

[Outro: Faouzia]
Now this might be a mistake that I'm calling you this late 如此晚才憶起你或許是個鑄下的錯誤
But these dreams I have of you ain’t real enough 但對於你的幻想渴望卻從未足夠過

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()