「甜到翻」的圖片搜尋結果

為了Ari我偷偷回來了!

下禮拜正式解脫 各位敬請期待~

Ariana新專輯二單7 Rings釋出啦~

(之我想趕快聽到Needy完整版喔QQ)

話說這風格跟我一開始設想的不一樣

因為這7枚戒指是Ari和她6個好姊妹在他遭遇一堆困難時買的

所以我以為會是很難過很感動的歌

結果...這根本Nicki啊!(但我超愛)

Ari這首的詞超猛的 完美的演繹何為SAVAGE

知這首歌的前奏之前就有出現在TUN的MV前段囉

之超愛這首♥ 希望Ari保佑我學測考超好♥♥♥

#

[Verse 1]
Yeah, breakfast at Tiffany's and bottles of bubbles 在蒂芬妮享用豪奢早餐 一桶桶的酒給他灌下去
Girls with tattoos who like getting in trouble 有著刺青的女孩喜歡給自己惹上麻煩
Lashes and diamonds, ATM machines 假睫毛和鑽石 ATM機台
Buy myself all of my favorite things (Yeah) 給自己買下所有喜愛的東西
Been through some bad shit, I should be a sad bitch 經過了這麼多狗屎的事情 我是該成為一個難過的臭婊
Who woulda thought it'd turn me to a savage? 誰曾料想過我會轉變成一個狠角色
Rather be tied up with cuffs and not strings 寧願被手銬銬住 也不要被線給牽制住
Write my own checks like I write what I sing, yeah (Yeah) 自己寫自己的支票 如同我自己寫自己的歌 沒錯

[Pre-Chorus 1]
My wrist, stop watchin', my neck is flossin' 我的手腕 別再看了 我的脖子 引人注目
Make big deposits, my gloss is poppin' 賺進大把鈔票 現在的我光彩奪目
You like my hair? Gee, thanks, just bought it 你愛我的頭髮? 謝了寶貝 想要就自己買吧
I see it, I like it, I want it, I got it (Yeah) 看見一切 我所愛的 我所要的 全在我手裡 (沒錯)

[Chorus]
I want it, I got it, I want it, I got it 我想要的 全得到了 渴望得到的 全到手了
I want it, I got it, I want it, I got it 我想要的 全得到了 渴望得到的 全到手了
You like my hair? Gee, thanks, just bought it 你愛我的頭髮? 寶貝謝了 想要就自己買吧
I see it, I like it, I want it, I got it (Yeah) 看見一切 我所愛的 我所要的 全在我手裡 (沒錯)

[Verse 2]
Wearing a ring, but ain't gon' be no "Mrs." 戴著一枚戒指 但才不想成為誰的太太
Buy matching diamonds for six of my bitches 六個好姊妹 一起戴著相同的戒指
I'd rather spoil all my friends with my riches 我寧願花費所有財富給我的好朋友們
Think retail therapy my new addiction 這種購物療法使我沉迷不已
Whoever said money can't solve your problems 誰說金錢不能解決你的問題的
Must not have had enough money to solve 'em 一定是沒有足夠的金錢去解決那些問題
They say, "Which one?" I say, "Nah, I want all of 'em" 他們說 "想要哪一枚" 我說 "抱歉 我全包下來了"
Happiness is the same price as red-bottoms 快樂和那名貴紅鈕扣鞋是等值昂貴的

[Pre-Chorus 2]
My smile is beamin', my skin is gleamin' 我的笑容 真摯展露 我的肌膚 閃閃發光
The way it shine, I know you've seen it (You've seen it) 它閃耀的方式 我知道你有看過 (你見證過)
I bought a crib just for the closet 剛買了一張新的嬰兒床置於櫥櫃裡
Both his and hers, I want it, I got it, yeah 男孩的女孩的 我都想要 全都買下了 沒錯

[Chorus]
I want it, I got it, I want it, I got it 我想要的 全得到了 渴望得到的 全到手了
I want it, I got it, I want it, I got it (Baby) 我想要的 全得到了 渴望得到的 全到手了 (寶貝)
You like my hair? Gee, thanks, just bought it (Oh yeah) 你愛我的頭髮? 寶貝謝了 想要就自己買吧 (沒錯 自己買吧)
I see it, I like it, I want it, I got it (Yeah) 看見一切 我所愛的 我所要的 全在我手裡 (沒錯)

[Bridge]
I got my receipts, be lookin' like phone numbers 拿到帳單 就像看電話號碼那般
If it ain't money, then wrong number 若那不是錢的話 那抱歉打錯號碼囉
Black card is my business card 黑卡就像我的名片般
The way it be settin' the tone for me 為我處理了各項大小事
I don't mean to brag, but I be like, "Put it in the bag," yeah 沒有要炫耀的意思 但我想說"全放進我包裡吧"
When you see them racks, they stacked up like my ass, yeah 看見那堆鈔票 堆疊得像我的翹臀一樣高
Shoot, go from the store to the booth 該死 從一家店逛到另一家 從來沒停過
Make it all back in one loop, give me the loot 一次搞定 回來時記得順便搜括點東西
Never mind, I got the juice 別介意 全都被我拿到了
Nothing but net when we shoot  每每瞄準必是正中紅心
Look at my neck, look at my jet 看看我的脖子 看看我的噴射機
Ain't got enough money to pay me respect 還沒賺夠 讓我自己對自己感到敬重
Ain't no budget when I'm on the set 一上鏡 預算就無上限
If I like it, then that's what I get, yeah 若我喜歡 那就一定會得到手 沒錯

[Chorus]
I want it, I got it, I want it, I got it (Yeah) 我想要的 全得到了 渴望得到的 全到手了 (全得手了)
I want it, I got it, I want it, I got it (Oh yeah, yeah) 我想要的 全得到了 渴望得到的 全到手了 (沒錯 全都拿到了)
You like my hair? Gee, thanks, just bought it 你愛我的頭髮? 寶貝謝了 想要就自己買吧
I see it, I like it, I want it, I got it (Yeah) 看見一切 我所愛的 我所要的 全在我手裡 (沒錯)

 

紅點兒學測加油!!!一次就上!!!(自我鼓勵加持)

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()