「alec benjamin oh my god」的圖片搜尋結果

Alec 終於宣布要釋出新專輯啦

都不知道我等這天等得有多久QQ

這是他生涯第一張專輯 將於今年四月釋出 收錄10首歌曲

真的超期待的!

幾天前他又推出一首歌曲 Oh My God 這首歌也會收錄在他的新專輯裡

這首依舊維持Alec的溫暖基調

也是探討自我內心的溫暖小品

#

[Verse 1]
Looking at the pictures I keep on my shelf 看看那些我保存在櫃子上的老照片
'Cause it's been so long since I've looked like myself 自上次這樣好好端詳自己面容已過了許久
Burn another candle down 時間滴滴答答的流逝
Burn another candle down 宛若蠟燭終將會燒盡
Running low on patience, running now on fumes 緩慢有耐心地前進 帶著衝勁奮力向前
I'm never gonna make it halfway to the moon 絕對不會在半途喊停放棄
But it's too late to turn around 現在回頭早已太遲
But it's too late to turn around 現在已經來不及走回頭路

[Pre-Chorus]
I'm running out of oxygen 缺乏氧氣 呼吸難耐
I'll never be the same again now 現在的我已不會鑄下以前的舊錯
Same again now 我早已蛻變成長

[Chorus]
Oh my god, I can't remember 我的老天 我已無法記得
Who I was just last December 去年十二月的我到底是誰
What have I done, how did I get here? 到底都做了些什麼 到底是如何成為今天的自己
What have I done? 我到底都做了些什麼
Oh my god, look in the mirror 難以置信 當我看見鏡中的自己
I was young, nothing to fear once 那樣的年輕 那樣的無懼前方挑戰
What have I done, how did I get here? 我到底都做了什麼 做了什麼才有今天的我
What have I done? 究竟都做了些什麼

[Verse 2]
Maybe I was foolish, I guess I was naive 也許我愚蠢無知 我想我或許太過天真
I didn't know what I had, and I thought I had to leave 我不知道我擁有什麼 我想我是時候該離開
I wish that I was homeward bound  我希望我是朝著正確的方向
I wish that I was homeward bound 希望我是朝著通往成功的道路
I'm searching for a signal, holding out my phone 尋找那盞信號 手握我的手機
Have I gone too far, am I on my own? 我是否做得太過 這路上是否總是孤身一人
No one here to hold me now 沒有 人在一旁守護我
No one here to hold me now 身旁一個陪伴也沒有

[Pre-Chorus]
I'm running out of oxygen 缺乏氧氣 呼吸難耐
Can't help but wish I'd stayed 無法克制 但希望我能留下
I'm lost just like Will Robinson 向威爾羅賓森那般的迷失自我
A rocket man in space 一個在太空漂泊的太空人

[Chorus]
Oh my god, I can't remember 我的老天 我已無法記得
Who I was just last December 去年十二月的我到底是誰
What have I done, how did I get here? 到底都做了些什麼 到底是如何成為今天的自己
What have I done? 我到底都做了些什麼
Oh my god, look in the mirror 難以置信 當我看見鏡中的自己
I was young, nothing to fear once 那樣的年輕 那樣的無懼前方挑戰
What have I done, how did I get here? 我到底都做了什麼 做了什麼才有今天的我
What have I done? 究竟都做了些什麼

[Post-Chorus]
Mmm, mmm
Mmm, mmm

[Bridge]
Oh my god, I can't remember 我的老天 我已無法記得
Who I was just last December 去年十二月的我 究竟是什麼模樣
Who I was just last December 以前的那個我 到底是怎麼樣的一個存在
Oh my god 難以置信

[Chorus]
Oh my god, look in the mirror 我的老天 照照鏡子看看自己
I was young, nothing to fear once 那樣年輕無懼 彷彿前方空無挑戰
What have I done, how did I get here? 都做了些什麼 是如何到達那樣的境界
What have I done? 都做了些什麼

[Post-Chorus]
Mmm, mmm
Mmm, mmm

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()