「meghan trainor working on it」的圖片搜尋結果"

Meghan遲滯多年總算是推出他的第三張專輯

胎死腹中好一陣子了

獻上原本封面

「meghan trainor treat myself album cover」的圖片搜尋結果"

真是感謝他換了封面

Meghan自從第二專Thank You發行第三支單曲Better就開始了他的flop之路

其實我也不太懂他為啥會flop成這樣

No Excuses和後續單曲老實說質量都不差

是因為歌詞太幼幼班了嗎還是?

如果說以pop音樂標準來說 Meghan的歌曲還是有在一個標準之上啦

這次新推的Treat Myself老實說質量很好欸

裡面有很多很棒的歌曲 今天就來翻譯這首我個人最愛的Nice To Meet Ya

我超喜歡這首的副歌 會讓人有想跟著扭動的衝動

這首還找來了說要退休但根本在騙人的麻辣雞女王助陣

目前看來MV點閱狀況還行 算Meghan近期狀況沒那麼悽慘的作品QQ

希望Meghan事業回春啊我在這裡獻上最大祝福

這首真的超讚 我已經replay好幾天了哈哈哈

#

[Intro: Meghan Trainor & Nicki Minaj]
Nice to meet ya (Mmm, ooh) 真高興見到你 (歡喜與你相見)
Nice to meet ya (Ooh) 真歡喜遇見你 (開心遇見你)
Nice to meet ya (Meghan Trainor) 與你歡喜相見 (梅根崔娜)
Nice to meet ya (Let's go) 遇見你真美好 (開始吧)

[Verse 1: Meghan Trainor]
I used my makeup to hide (Hide) 用妝彩掩飾自己 (遮掩自己)
Tellin' you there ain't nothin' I haven't tried (Tried) 告訴你沒有任何我沒嘗試過的事物 (嘗試努力過的)
Changed my hair, but I couldn't change up my mind (My-my-my mind) 改變我的髮型 但我無法改變我的想法 (無法變動我內心思想)
You know I've been tryna work it (Yeah, yeah) 你知道我也曾經試著努力過 (沒錯我也努力過)
You know ain't nobody perfect (Yeah, yeah) 你知道這世上沒人完美無缺 (沒錯 人人都有缺陷)
Go ahead, go talk about me (Me) 就去吧 去旁邊對我品頭論足 (對我指教)
You don't know the half of the shit that I've seen (I've seen) 你根本不知道我到底看過了什麼狗屁 (我看過的鳥事)
Go ahead and tell them whatever you heard (What you heard) 就去告訴他們你都聽到了什麼 (你都聽見了什麼)
I look different on the surface (Yeah, yeah) 表面上看起來有些不同 (迥異不同)
You know ain't nobody perfect (Yeah, yeah) 你知道這是沒人是完美的 (沒錯沒人是完美的)

[Chorus: Meghan Trainor]
I am blessed by the heavens 被天堂恩賜祝福
Someone's got a hold on me 有人牽著我的手
Sweet, but I get rough, just what I wanna be 甜美外表 內心堅強 想當什麼自己作主
What I wanna be, just what I wanna be 想成為什麼 恣意自主決定
I don't know you, but 不知道你但
I am blessed by the heavens 我可是被天堂給祝福賜福
Someone's got a hold on me 有人挽著我的手
Sweet, but I get rough, just what I wanna be 外表甜美 剛硬堅強 想做什麼我自己做主
What I wanna be, just what I wanna be 當什麼自己作主 自己決定成為什麼
I don't know you, but I'm just what I wanna be 我不知道你 但我自主決定我成為誰

[Post-Chorus: Meghan Trainor]
Nice to meet ya 真高興見到你
Nice to meet ya 歡喜相見
Nice to meet ya 真開心見到你
Nice to meet ya 開心相見

[Verse 2: Meghan Trainor]
I used to care way too much (Much) 曾經在乎了太多 (過度在乎)
Filtered myself, I thought I wasn't enough (Enough) 武裝自己 以為自己不夠格 (沒資格)
Now I'm givin' myself nothin' but love (But l-l-love) 什麼都不給只給自己愛情 (愛情全奉獻)
'Cause I know that I am worth it (Yeah, yeah) 因為我知道我值得這一切 (沒錯 我值得)
I know ain't nobody perfect (Yeah, yeah) 我知道這世上沒人是完美無缺 (沒有人完美無缺)

[Chorus: Meghan Trainor]
I am blessed by the heavens 被天堂恩賜祝福
Someone's got a hold on me 有人牽著我的手
Sweet, but I get rough, just what I wanna be 甜美外表 內心堅強 想當什麼自己作主
What I wanna be, just what I wanna be 想成為什麼 恣意自主決定
I don't know you, but 不知道你但
I am blessed by the heavens 我可是被天堂給祝福賜福
Someone's got a hold on me 有人挽著我的手
Sweet, but I get rough, just what I wanna be 外表甜美 剛硬堅強 想做什麼我自己做主
What I wanna be, just what I wanna be 當什麼自己作主 自己決定成為什麼
I don't know you, but I'm just what I wanna be 我不知道你 但我自主決定我成為誰

[Post-Chorus: Meghan Trainor]
Nice to meet ya 真高興見到你
Nice to meet ya 歡喜相見
Nice to meet ya 真開心見到你
Nice to meet ya, rrr 開心相見

[Verse 3: Nicki Minaj]
Who you gon' call when you ain't got the, uh 當我沒接到你電話時
Me and Meghan run up in the spot like, uh 我跟梅根衝進現場 爭艷現場
I pop off 'cause I am the reigning champ 突出顯要 因為我是那做主的冠軍
Please no comparisons 'cause you know they can't 請別與我相較 因為你知道沒人能與我比擬
Had to cut the grass, there was snakes in the camp 必須斬草除根 因為有蛇在帳棚裡出沒
They know I'm the billy, I be laughin' 你們知道我可是高手 我會站在高處大笑
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha 
One minute, I'm nice, the next, a monster 一分鐘前我善解人意 下一秒見風轉舵成為猛獸
My guest house alone cost like three tickets 我的客房一間 就需要三張支票支付
And that Rolls truck and that paint job real wicked 我的勞斯勞斯跑車 漆上邪惡美麗顏色
Used to dumb, dumb myself down for these chickens 曾經愚蠢 讓自己為了這些弱雞變的蠢些
Now when dem, dem talk, I smile, it be crickets 讓她們秀讓他們走 宛若蟋蟀般
Boom, I turn every head when I walk in the room 炸裂 一踏進房間就讓大家目不轉睛
Pretty in real life, hit my pics with the zoom 現實生活美麗 用快門捕捉美麗瞬間
A ten when they rate her like tomb 大家都給我十分滿分 高級評價
Elevator to the penthouse, we ain't stoppin' anytime soon 電梯到了我的高級公寓 沒有停歇的瞬間

[Chorus: Meghan Trainor]
Oh, yeah
I am blessed by the heavens 被天堂恩賜祝福
Someone's got a hold on me 有人牽著我的手
Sweet, but I get rough, just what I wanna be 甜美外表 內心堅強 想當什麼自己作主
What I wanna be, just what I wanna be 想成為什麼 恣意自主決定

[Post-Chorus: Meghan Trainor, Both & Nicki Minaj]
Nice to meet ya (Ah, ah, ah) 真高興見到你
Nice to meet ya (Oh, mmm) 歡喜相見
Nice to meet ya (Oh, Ooh) 真開心見到你
Nice to meet ya 開心相見

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()