「shaed trampoline album cover」的圖片搜尋結果

這首歌近期滿紅的

原因是因為Zayn有一次在推特大肆表白他有多愛這首歌

之後還跟他們錄了一個新版本

其實我跟Shaed也不太熟 只知道他們是一個美國獨立流行三重奏組

這首貌似是他們的第一首歌曲

不過到最近才紅起來 希望之後可以大紅大紫

Trampoline給我的感覺跟近期的流行音樂非常不一樣

有點輕巧 卻又是非常舒服的感覺

#

I've been havin' dreams 內心一直懷抱著夢想
Jumpin' on a trampoline 躍跳在彈跳床上
Flippin' in the air 翻滾跳躍至高空
I never land just float there 從不著陸 只想永遠這樣漂流著
As I'm looking up 頭抬起張望
Suddenly the sky erupts 天空剎那間爆發
Flames alight the trees 樹上燃起點點火花
Spread to fallin' leaves 蔓延至那些落葉
Now they're right upon me 如今他們就在我眼前

Wait if I'm on fire 要是我已深深著迷
How am I so deep in love? 我又為何如此沉浸於愛
When I dream of dying 夢想著死亡終結
I never feel so loved (So loved) 從未感到如此幸福快樂 (如此美好美滿)

I've been havin' dreams 一直懷抱嚮往夢想
Splashin' in a summer stream 徜徉在夏日洪流中
Trip and I fall in 跌跤又再次深陷其中
I wanted it to happen 我要這一切成真發生
My body turns to ice 身體變得冰冷酷寒
Crushin' weight of paradise 失去重量 輕飄至仙境
Solid block of gold 窒礙難行 難以行動
Lying in the cold 身體沐浴在寒冷
I feel right at home 一切似乎都對盤了

Wait if I'm on fire 要是我已深深著迷
How am I so deep in love? 我又為何如此沉浸於愛
When I dream of dying 夢想著死亡終結
I never feel so loved 從未感到如此幸福快樂 

Wait if I'm on fire 要是我已深深著迷
How am I so deep in love? 我又為何如此沉浸於愛
When I dream of dying 夢想著死亡終結
I never feel so loved 從未感到如此幸福快樂 

I never feel so loved 從未感到如此幸福美滿
La la la la la
La la la la la la la
La la la la la
La la la la la la la

Wait if I'm on fire 要是我已深深著迷
How am I so deep in love? 我又為何如此沉浸於愛
When I dream of dying 夢想著死亡終結
I never feel so loved 從未感到如此幸福快樂 

Wait if I'm on fire 要是我已深深著迷
How am I so deep in love? 我又為何如此沉浸於愛
When I dream of dying 夢想著死亡終結
I never feel so loved 從未感到如此幸福快樂 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()