「ogic - One Day ft. Ryan Tedder」的圖片搜尋結果

繼上次1R和Logic組合出了一首<Start Again>後

就奠定了這個神組合的優秀品質

然後他們又回歸了!

這次是Logic和Ryan(我家寶貝)的合作!♥

也是非常好聽(那是當然)

我快被Ryan完美的聲音給迷倒了阿♥

怎麼可以這麼好聽阿~(是有沒有要好好介紹XDD)

#

And maybe one day I'll be wiser 也許未來有一天 我會變得更聰明
'Cause maybe one day I'll be further from here 總有一天 我會比現在還更有成就
Put all of my faith in tomorrow 把我的信念 全部投諸於那美好的未來
Dark days keep me up all night 那些黑暗的日子總令我輾轉難眠
Only thing I know, it's gonna be 我唯一知道的是 一切都會
Alright 沒事的


You ever wonder what it means to make it by any means 你是否曾經好奇不計一切努力背後的真正含意
And finally obtain your dreams 最後終於實現自己的夢想
On the come up, but they run up in a world of many fiends 在這路上 逐漸發現這世上是由許多惡人所掌控
I been at it since a teen, get this money, get the cream 年輕時就生活在如此的世界 了解金錢的重要 了解金錢制霸一切
Hard work and sacrifice, but not a lot know what I mean 努力工作 犧牲一切 但還是沒多少人了解我的意思
Most these rappers, ain't got no class like bomb threats 大多數的說唱歌首 都沒有什麼高級水準 就像爆炸威脅般
And bein' the illest, the disease, is the on set 裝病裝憐 各種疑難雜症都準備就緒
And it don't matter where you at 無倫你身在何處
If you white or if you black 不管你是黑是白
If you rich, or you poor, we gon' always want more 無論你是富有 抑或貧窮 永遠都想要更多 
But one thing I can be sure, as long as I got the floor 但有件事我很確定 一旦我接近這些需要幫助的階層
I'm 'gon use this power to paint a picture of unity 我會用我的力量 去塗畫一張團結的圖畫 
Yeah I'm rippin' it up with that energy like there's two of me 沒錯我會頗悉這份力量 如同我有個分身似的
Fuck the lights and the cameras, right now it's just you and me 去他的聚光燈和攝像機 此時此刻 只有你和我


One day (one day) 總有一天 (有一天)
I'll be richer than I was before 我會變得比以前更富有
One day (one day) 總有一天 (有一天)
I'm 'gon have enough money to buy the store 我會有足夠的錢 買下一整家店
One day (one day) 總有一天 (有一天)
Young Sinatra said you know I'm finna do it my way 年輕的辛納屈告訴我總有一天 我會找到我自己要走的路 (Young Sinatra是2011 Logic釋出的mixtape)
You on the road to success, I took the highway 你正在通往成功的路上 而我正乘在路上


And maybe one day I'll be wiser 也許未來有一天 我會變得更聰明
'Cause maybe one day I'll be further from here 總有一天 我會比現在還更有成就
Put all of my faith in tomorrow 把我的信念 全部投諸於那美好的未來
Dark days keep me up all night 那些黑暗的日子總令我輾轉難眠
Only thing I know, it's gonna be alright 我唯一知道的是 一切都會沒事的

Yeah, feelin' just like I'm at mass 耶 感受到自己現在擁有強大的力量
Yeah, I'm comin' for that ass 耶 對我是為了那鳥事而來
Game been broken too long, so I guess I am the cast 這遊戲荒廢了太久 我想我應該是裡頭的一個主要角色
Like my section 8 crib, finally found some greener grass 就如同我用Section 8找來的家般 終於找到一個和平的地方 (Section 8是一種政府資助低收入戶家庭的住房的計畫)
So ahead of my time, I wasn't born in the past 在那之前 我可不是生在過去的人
This right here a double-header with Logic and Ryan Tedder 沒錯這裡有兩大領導人 就是我邏輯和萊恩泰德
Oh no, it can't get no better 這一切已美好到無法再更美好
And you know, we know we do it for the children 你也知道 我們是為了我們的後代而如此努力
I never thought I'd see the day I made a million 從來沒有想過將來有一天 自己會賺進百萬
Couple thousand later, feel like everybody feel 'em 很久很久之後 感覺這好像已是眾人皆知
I ain't mean to boast in that last line 我並不是要炫耀還吹噓自己
But counting money's always been my favorite pastime 但是數錢一直是我最愛的娛樂消遣
Especially with a past like mine 特別是有著像我一樣的過去
Drugs in the household 家裡全是毒品
Never had a hand to hold 從來沒有一直首能讓我信任緊握
Even when I was homeless in the blistering cold, but I made it out 即使我無家可歸 深陷極寒 我依然挺了過去
And if I can, you can no doubt 若我都能做到 那我保證你也一定行
I know 我知道


One day 總有一天
I'ma do it like I never did it 我會把一切完成的如魚得水
One day 總有一天
I'ma have the courage to go out and get it 我會擁有站出來為自己爭鬥的那份勇氣
One day 總有一天
Do what I love and support my girl 我會從我所愛 支持我所愛的女孩 
One day 總有一天
I'ma shake up the whole world 我會讓這世界為之震撼


And maybe one day I'll be wiser 也許未來有一天 我會變得更聰明
'Cause maybe one day I'll be further from here總有一天 我會比現在還更有成就
Put all of my faith in tomorrow 把我的信念 全部投諸於那美好的未來
Dark days keep me up all night 那些黑暗的日子總令我輾轉難眠
Only thing I know, it's gonna be alright 我唯一知道的是 一切都會沒事的


Everybody tryna kill my light 每個人都試圖撲滅我的光亮
Only thing I know it's gonna be all right (one day) 我只知道 一切都會沒事的
Everybody tryna kill my light 每個人都試圖奪走我的聚光燈
Only thing I know it's gonna be all right (one day) 我唯一知道的是 一切都會沒事的 (總有一天)
Keep tryna tell myself in the morning things will be better (one day) 每天告訴自己 到了早上一切都會更好的 (總有一天)
Keep tryna tell myself tomorrow's different weather 總是告訴自己 到了明天一切都會變得不一樣


And maybe one day I'll be wiser 也許未來有一天 我會變得更聰明
'Cause maybe one day I'll be further from here 總有一天 我會比現在還更有成就
Put all of my faith in tomorrow 把我的信念 全部投諸於那美好的未來
Dark days keep me up all night 那些黑暗的日子總令我輾轉難眠
Only thing I know, it's gonna be 我唯一知道的是 一切都會沒事的

arrow
arrow

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()