「Taylor Swift - I Did Something Bad」的圖片搜尋結果

哈囉大家好久不見

最近對於西洋音樂沒啥靈感

就是沒有特別喜歡的歌曲

但是最近聽了絲絲新專就覺得

O M G

我覺得裡面有非常多的好歌

超多

無敵多

那種

例如I Did Something Bad, Don't Blame Me, Getaway Car, This Is Why We Can't Have Nice Things等等都是很讚的歌~

這次來翻這首I Did Something Bad

是我目前整張最愛的一首

歌曲有點黑暗 反正就是很屌的那種風格 我超喜歡的

(好啦我沒話可說了......)

#

I never trust a narcissist 我從不相信那種自以為是的人
But they love me 但他們總是愛戀我
So I play 'em like a violin 所以我玩弄他們像演奏小提琴
And I make it look oh so easy 讓這一切看起來如此的簡單
'Cause for every lie I tell them 因為每一個他們告訴我們的謊言
They tell me three 他們總是謊話連篇
This is how the world works 這就是這世界運作的方式
Now all he thinks about is me 現在他所想到的只有我
I can feel the flames on my skin 我可以感受到灼熱的烈焰炙燒我的皮膚
Crimson red paint on my lips 緋紅塗料沾滿雙唇
If a man talks shit, then I owe him nothing 若有男人說屁話 那麼我什麼也不欠他
I don't regret it one bit, 'cause he had it coming 一點也不後悔 因為這是他自找的
They say I did something bad 他們說我鑄下了大錯
Then why's it feel so good? 那麼為何這感覺如此美妙
They say I did something bad 它們說我犯了大錯
But why's it feel so good? 但為何這感覺如此美好
Most fun I ever had 我所體驗過最大的樂趣
And I'd do it over and over and over again if I could 三番兩次 周而復始 不停地重新犯下
It just felt so good, good 但這感覺實在太美好
I never trust a playboy 我從不相信花花公子
But they love me 但他們都愛我
So I fly him all around the world 所以我帶著他到處遨遊
And I let them think they saved me 讓大家以為他們拯救了我
They never see it comin' 他們寵是無法預料
What I do next 我接下來要做什麼
This is how the world works 這就是世界運作的原則
You gotta leave before you get left 在你被拋棄前你應該選擇離開
I can feel the flames on my skin 我可以感受到灼熱的烈焰炙燒我的皮膚
He says, "Don't throw away a good thing" 他說 別丟棄得來不易的美好
But if he drops my name, then I owe him nothin' 但如果他高攀我 我也沒什麼好欠他的
And if he spends my change, then he had it comin' 如果他費心察覺我的改變 那麼他是自找的
They say I did something bad 他們說我鑄下了大錯
Then why's it feel so good? 那麼為何這感覺如此美妙
They say I did something bad 它們說我犯了大錯
But why's it feel so good? 但為何這感覺如此美好
Most fun I ever had 我所體驗過最大的樂趣
And I'd do it over and over and over again if I could 三番兩次 周而復始 不停地重新犯下
It just felt so good, good 但這感覺實在太美好
It just felt so good 這感覺實在是太美好
They're burning all the witches, even if you aren't one 他們懲戒那些惡毒女人 就算你不是也照罰
They got their pitchforks and proof 他們帶著他們的武器和鐵證
Their receipts and reasons 他們的消息來源和理由
They're burning all the witches, even if you aren't one 他們懲罰那些惡毒女人 就算你不是也照罰
So light me up (light me up), light me up (light me up) 所以點燃我吧 (使我燃起吧) 點燃我吧 (使我燃起吧)
Light me up, go ahead and light me up (light me up) 點燃我吧 快點來點燃我吧 (使我燃起吧)
Light me up (light me up), light me up (light me up) 點燃我吧 (使我燃起吧) 點燃我吧 (使我燃起吧)
Light me up (light me up), light me up (light me up) 點燃我吧 (使我燃起吧) 點燃我吧 (使我燃起吧)
They say I did something bad 他們說我鑄下了大錯
Then why's it feel so good? 那麼為何這感覺如此美妙
They say I did something bad 它們說我犯了大錯
But why's it feel so good? 但為何這感覺如此美好
Most fun I ever had 我所體驗過最大的樂趣
And I'd do it over and over and over again if I could 三番兩次 周而復始 不停地重新犯下
It just felt so good, good 但這感覺實在太美好
Oh, you say I did something bad 喔你說我釀起了一場大禍
Then why's it feel so good, good? 那麼我為何感覺那麼舒暢 那麼爽快
So bad, why's it feel so good? 太糟糕了 但為何感到如此暢快
Why's it feel, why's it feel so good? (Bad) 為何會如此的爽快 感覺如此舒爽 (太糟糕了)
It just felt so good, good 這感覺實在是太美好

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()