「cashmere cat quit」的圖片搜尋結果

今天我想翻譯很多歌

因為今天實在太多好歌了XDD

這是Cashmere Cat第三次跟Ari合作了XDD

第一次是在Ari 2014的專輯歌曲Be My Baby

第二次是Cashmere的第一支單曲 Adore

兩隻都沒有好好打歌 所以自然成績不算好

如今又釋出第三首合作啦

我一直覺得Ari只要是跟這個DJ搭就是生好歌出來

但這個DJ也很奇怪喔 他每次合作都找大咖

但都不好好打歌的XDD 上次跟Selena那首是因為MV太爛所以成績不好XD

跟Camilla的根本沒MV阿XD 希望這首好好打個歌吧

我很喜歡這個風格 有點溫柔的Style

#

And you say that I'm the devil you know 你說我是那邪惡的惡魔
And I don't disagree, no, I don't see the harm 我並不否認 我並沒有受到傷害
They say: "You crazy, just leave him, he'll suffocate you" 他們說你瘋了 讓他靜一靜 它會讓你窒息
But I wanna be in your arms 但我想待在你懷裡

They say, "No, don't pick up the phone, let them think there's nobody home" 他們說 不要接起電話 讓他以為沒有人在家
But I'm under your spell 但我早就中了你的魔咒
Cause when you call my heart starts to roll 因為當你打給我時 我整顆心都在悸動
I always want more 總是想要更多
It's my heaven, my hell 這是我的天堂 我的地獄

We're heading deep 深陷其中
Inside lives a voice, a voice so quiet 腦海裡有股聲音 一股微弱的聲音
But I can't hear that voice when your heart beats next to mine 但在你的心跳聲面前 我什麼也聽不見 

I can't quit you 我戒不掉你
I can't quit you 你早已成了我的癮
I can't quit you 我戒不掉你
I can't quit you 你早已讓我上了癮
Yeah, I'm gonna regret it 對我可能會感到後悔
Yeah, I'm gonna regret it 對我可能會感到悔恨
Yeah, I'm gonna regret it 對我可能會因此後悔
I know I'm gonna regret it 我知道我可能會因此而悔恨

When you said: "Baby, I just want you to lay me down and we'll fuck the pain away" 當你說 寶貝我只想要你躺在我身旁 讓我們一起趕走那些痛苦
Cause skin on skin, I feel nothing but the burning of desire 肌膚互相撫觸 只感受到彼此燃燒的慾望
And that's just foreplay 而這只是前戲而已

We're heading deep 深陷其中
Inside lives a voice, a voice so quiet 腦海裡有股聲音 一股微弱的聲音
But I can't hear that voice when your heart beats next to mine 但在你的心跳聲面前 我什麼也聽不見 

I can't quit you 我戒不掉你
I can't quit you 你早已成了我的癮
I can't quit you 我戒不掉你
I can't quit you 你早已讓我上了癮
Yeah, I'm gonna regret it 對我可能會感到後悔
Yeah, I'm gonna regret it 對我可能會感到悔恨
Yeah, I'm gonna regret it 對我可能會因此後悔
I know I'm gonna regret it 我知道我可能會因此而悔恨

I can't quit you 我戒不掉你
I can't quit you, oh baby 寶貝 你早已成了我的癮
I can't quit you 我戒不掉你
I can't quit you, oh babe 寶貝 你早已讓我上了癮
Gonna regret it 可能會感到後悔
Yeah, I'm gonna regret it 對我可能會感到悔恨
Yeah, I'm gonna regret it 對我可能會因此後悔
I'm gonna regret it 我可能會感到後悔
I'm gonna regret it 我可能會感到悔恨
(Babe, babe, babe) (寶貝 寶貝 寶貝)
Gonna regret it 可能會因此後悔
Yeah, I'm gonna regret it 對我可能會因此悔恨

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()