「invisible christina」的圖片搜尋結果

We miss you Christina, 

Till Forever.

R.I.P. Christina Grimmie

A brilliant singer that now shining in the sky :)

-

Christina的家人發現Christina這首未公開的的歌曲

如今Christina離開了

這首歌也成為了他離開後的第一部作品

似乎在告訴我們

或許我不在這個世界上了

但我不會是Invicible的 我和我的音樂 將會永存於這世上、

#

I'm solid, not apparition 永遠都存在 絕非暫時性的存在
Better check your vision, see what you're missing, boy 男孩 你應該去 好好看一下眼睛
I don't need your permission 做任何事 不需經過你允許
To go on existing with or without you, boy 男孩 我的生命有你沒你沒有差
I ain't gonna let it go, 'cause this been going on too long 不打算拋下過往 因為人生太長沒那空檔

I won't be another ghost 我不會成為已逝的幽靈
No, I won't be invisible 永遠不會消失的
You see me everywhere you go 追隨你去任何地方
No, I won't be invisible, yeah 我不會隱匿無形

Invisible 消失不見
Invisible 隱匿無形

I had my suspicions, you kept me at a distance 對自己 抱持過多懷疑 導致我們出現距離
I ain't disappearing, boy 男孩 我永遠不會消失
I thought you were worth it 認為你很匹配我
Pulling back the curtain 揭開那虛偽的面具
I see why I was hurting boy 男孩 你是否看見你製造的傷疤
And I ain't gonna let it go 不打算拋下過往
Now you see me with the lights on 你就要看見閃閃發光

I won't be another ghost 我不會成為已逝的幽靈
No, I won't be invisible 永遠不會消失的
You see me everywhere you go 追隨你去任何地方
No, I won't be invisible, yeah 我不會隱匿無形

Invisible 消失不見
Invisible 隱匿無形

I won't be diminished, eclipsed, or hidden 我不可能會消失 不會被隱蔽不見 或選擇逃避
You're gonna see my light blaze black to life 你將會看見我升起那光芒 點燃我的人生
Like the phoenix rise 如同鳳凰展翅
I won't be diminished, eclipsed, or hidden 我不可能會消失 不會被隱藏起來 或選擇逃避
You're gonna see my light blaze black to life 你將會看見我升起那光芒 點燃我的人生
Like the phoenix rise 如同鳳凰張開火焰般的雙翼

Invisible 消失不見
Invisible 隱匿無形
Invisible, tonight 隱匿無形 今生今世

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()