「atlantis bridgit mendler」的圖片搜尋結果

大家普遍對Bridgit的印象有兩個

1.我愛夏莉的泰蒂

2.Ready Or Not的那個女歌手

我對她的印象不只這些呢!

她真的美美DER XDDDD

(等等就這樣嗎XDD)

還有啦當然 人家可是迪士尼小公主

也有客串我最愛的少年魔法師啦XD

同時也有出演鼠來寶2 跟小資女孕轉日記(Labor Pains)

真的好喜歡她 如今她回歸了!

帶來新歌 Atalantis

完全不用原音 而是修過的XD

就是電音那種 雖然有點聽不出是誰 而且我一開始聽的時候..確實有一點失望

但越聽真的越上癮了 是不同面貌的布莉姬呢!

#

Deep underwater 在那深深不見底海底
Is where I left my love 是我遺留我的愛的地方
Clean at the surface 純淨的外表
Shallow to the touch 清澈的心靈
Nothing left 什麼也不留下
He's a wreck 他是個遺留殘骸
Buried deep in the sand 深深埋於沙底
Now I don't feel a thing 現在我毫無感覺
When I'm holding his hand 當我緊握他的手
And I'm asking myself 我總是自問自己
Will I sh-sh-sh-sh shiver again 我是否會再次緊張顫抖

Oh, I know how to feel 我知道如何去感受
I know that love exists 我知道真愛是存在的
It's asleep with the fishes 只是與那些過去沉睡
Down in Atlantis 在那海底仙境
Oh my Lord, where's my soul 問問上蒼 靈魂何在
How did we end up like this 為何這是我們的結局
Fast asleep with the fishes 與那些過去一起沉睡
Down in Atlantis 在那亞特蘭提斯

Dig a little deeper 挖得又更深一層
Baby hold your breath 寶貝要屏住呼吸
Take a seat at the counter 拉把椅子坐在櫃台裡
Just give it a chance 再寬容一次機會
Every bro 每個人
In the building 住在裡面的那些人
With his back to the wall 把他逼到牆角
Not for me, be discreet 不是為了我 要分離
I should try not to yawn 應該試著不打呵欠
I shut em' down, shut em' down 我叫他們閉嘴 通通閉嘴
Like a sniper on call 如同一名厲害的狙擊手

Oh, I know how to feel 我知道如何去感受
I know that love exists 我知道真愛是存在的
It's asleep with the fishes 只是與那些過去沉睡
Down in Atlantis 在那海底仙境
Oh my Lord, where's my soul 問問上蒼 靈魂何在
How did we end up like this 為何這是我們的結局
Fast asleep with the fishes 與那些過去一起沉睡
Down in Atlantis 在那亞特蘭提斯

Hey, hey 嘿嘿
I know sometimes we lose sight of hope 我知道有時我們會放棄那明亮的希望
I know that you don't falter often and when you do, you grow 我知道你不常遲疑當你遲疑你就成長了
I know that life can have you lost like your compass broke 我知道你的人生就茫然如失去指引的羅盤
A ship adrift at sea, oh me just tryna be your rope... oh 如同漂流於海上的那艘船 我試著成為你的救命索
And I don't think they really know the rest of it 我真心認為 他們不知道 故事剩下的部分
Everyday is Friday, so your calendar irrelevant 每天週五狂歡夜 與你行事曆何干
Photobombing planets, never planned to take a better pic 照片的破懷狂 從不好好拍張照
Knocking on Atlantis doors, I'm surprised they let us in, let us in 敲敲亞特蘭提斯大門 很驚訝我們允許通行
I can see you working on your patience 我看到你試圖佯裝耐心鎮定
Working on your nerves, need a better occupation 操縱你神經的人 需要更好的職業
You just say the word and then we right back to the basics, yeah 你不過說了幾句話 一切又打回基礎
When you out here ballin', guess you bound to catch a flagrant 當你在那裡招搖炫耀 猜你跑來這裡定大罪
I'm just tryna wild out with the fam 我只是和這群人混野了
We came from the bottom, I don't think you understand 我們從底部爬來的 我猜你根本不了解
House up in the sky, I guess that always was the plan 飄於天上的屋子 我猜那就是我們計畫
You was flying with me, I think I forgot to land 你一同我一起飛行 我猜我忘了要著陸

Oh, I know how to feel 我知道如何去感受
I know that love exists 我知道真愛是存在的
It's asleep with the fishes 只是與那些過去沉睡
Down in Atlantis 在那海底仙境
Oh my Lord, where's my soul 問問上蒼 靈魂何在
How did we end up like this 為何這是我們的結局
Fast asleep with the fishes 與那些過去一起沉睡
Down in Atlantis 在那亞特蘭提斯

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()