這首紅色代表專輯同名曲

是在紐約首播喔

真的很好聽

翻出來給大家聽

未來打算把TC全解決

這首跟1D有點淵源XDD

#


Stars fall at my feet, keep me grounded as I reach 星子墜落腳邊 使我止步去摘取
Higher than I see, is there something there for me? 實在過高看不見 是否有要給我的東西
Pulling back the reins, letting go again 帶走我的靈魂 再度放開手
I'm not afraid, I'm not 我不再害怕 早已不再

[Chorus:]
All my life, one page at a time 我的一生 一刻刻在一頁
I'll show you my, my true colors 我會給你瞧瞧我的真實色彩
No I won't apologize for the fire in my eyes 不 我不會為了我眼裡的怒火而道歉
Let me show you my, my true colors, it ain't no rainbow 讓你瞧瞧我的真實色彩 它不會是彩色的

A promise with a lie, is broken by design 一個承諾帶著謊 徹底的失敗
What we thought we knew 那些我們以為我們以為我們知道的
Has been swallowed by the truth 早被真實給吞噬
It's time to light the flame, right before it rains 是時候點燃那火苗 在傾盆大雨前
I'm not afraid, I'm not 我不再害怕 早已不再

[Chorus]

Something tells me, I know nothing at all 有時其實自己懵懂無知
We've escaped our capture 我們逃離了束縛
Yet we have our masters 我們還沒有方向
And somehow it's like I've waited 如同我等待的理由

[Chorus]

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()