「onerepublic connection」的圖片搜尋結果

最愛的OneRepublic今年真的是要強勢回歸啊!♥

身為終極1R腦粉怎麼能不期待呢

除了上次的Start Again(我竟然忘了翻QQ之後補上XD)

又出了這首新歌 Connection啊!

跟往常一樣 這首一聽就中了

根據小道 這應該是他們2018第五張專輯的首支單曲阿

天啊 真的超期待的啊!!!!!相信你們都隔著屏幕接收到我的喜悅了!

Ryan 之前就有提到這第五專已於去年的9月開始製作囉

預計有7-8首歌的樣子(希望可以多一點啊QQ)

新歌Connetion 歌詞我覺得挺好懂的

如今科技日新月異 人與人之間已經失去了那種Connection

那種人與人之間 最特別的那種心之連結

科技隔閡了我們 使我們變得冷漠

我想這首歌 就是希望我們能多與人貼近的互動 

找回那種Connetion吧!

#

[Verse 1]
These days my waves get lost in the oceans 這幾天來 思緒迷失在汪洋腦海之中
Seven billion swimmers, man I'm going through the motions 許多泳將努力爭奪 但我會突破那些思想
Sent up a flare, I need love and devotion 我需要的是那真愛還有無私奉獻 好填滿自己心中的火焰
Traded for some faces that I never know, notion 以前的我這麼做 都是為了討那些陌生臉孔的歡心
Maybe I should try to find the old me 也許我應該試著找回以前的自己
Take me to the places and the people that know me 帶我到那些人們都認識我的地方
Tryin' to disconnect, thinking maybe you could show me 想和世界斷絕聯繫 也許你能夠告訴我
If there's so many people here, then why am I so lonely? 若這世界有那麼多人 為何我還會感到孤寂

[Chorus 1] 
Can I get a connection? 能不能夠 找到一個交心知己
Can I get, can I get a connection? 能不能夠 建立一個心之連結
Can I get a connection? 能不能夠 找到一個真心知音
Can I get, can I get a connection? 能不能夠 建立一個心之連結

[Verse 2]
Real friends, good friends – hard to find, let's face it 真心朋友 好的朋友 難以尋找 面對現實吧
Bought the perfect home and there's a flood in the basement 買棟漂亮的房子 結果地下室起了水災
Made a couple dollars now and I ain't tryna chase it 賺了一點錢 現在財富並不是我的目的
Kids from Oklahoma, man we don't waste it 來自奧克拉荷馬州的孩子 才不會虛度光陰
I'm just tryin' to paint the picture for me 我想做的就只是 實現我內心的憧憬
Something I could give a damn about at maybe 40 想在不惑之年以前做點光榮的大事
Years and I be ready and willing and able to edit the story 年復一年 我早已準備好 有能力改寫我的故事
Cause there's so many people here to be so damn lonely 因為有那麼多人 都只是該死的沉浸在孤寂中

[Chorus 2]
Can I get a connection? 能不能夠 找到一個交心知己
Can I get, can I get a connection? 能不能夠 建立一個心之連結
Can I get a connection? 能不能夠 找到一個真心知音
Can I get, can I get a connection? 能不能夠 建立一個心之連結
I can see it in my, see it in my reflection 我能夠看見 從我的鏡中倒影 看見一切
Oh, can I get a connection? 能不能夠 找到一個交心知己
Can I get, can I get a connection? 能不能夠 建立一個心之連結

[Refrain]
Lonely 再孤寂也要前進

[Bridge]
Right now, right now, I'm switching to a new lane 現在的我 準備奔向人生新跑道
Foot to the floor, man searching for the real thing 腳踏實地 感受一切的真實
Meet somebody else, sometimes ain't no shame 見見這世面 不再感到害羞 
Head to the clouds sayin' 抬頭挺胸 大聲高喊

[Chorus 2]
It's like can I get a connection? 能不能夠 找到一個交心知己
Can I get, can I get a connection? 能不能夠 建立一個心之連結

Can I get a connection? 能不能夠 找到一個真心知音
Can I get, can I get a connection? 能不能夠 建立一個心之連結
I can see it in my, see it in my reflection 我能夠看見 從我的鏡中倒影 看見一切
Oh, can I get a connection? 能不能夠 找到一個交心知己
Can I get, can I get a connection? 能不能夠 建立一個心之連結

[Outro]
Try'na find the old me 試著找回曾經那個自己
Lonely 寂寞也要前行

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()