「Julia Michaels - Issues」的圖片搜尋結果

好久沒碰電腦啦!!!

超嗨的

趁著段考結束放連假來個回歸

我現在打字超卡的XDD

廢話完畢~~~(好短)

#

今天要來介紹的是這首現在在Billboard成績不錯的

Issues By Julia Michaels

很早就有注意這首歌了

只是當時沒有對它有很深厚的感情

就是聽過去

覺得是一首好歌而已

但最近在幫手機載歌的時候

我又重新翻到這首歌 然後我就被洗腦了XD

我覺得這種簡單 輕鬆的風格真的很舒壓

或許哪一天會變成主流也說不定

不過這輕鬆的曲調內

藏著很沉重的感情啊

那種想要佔有對方的感情

無論是哪一方感受到 那都是備感壓力啊!

#

I'm jealous, I'm overzealous 身陷妒忌 全身過熱
When I'm down, I get real down 低潮時 墜入谷底
When I'm high, I don't come down 興奮時 衝破雲端
I get angry, baby, believe me 我有時會生氣 你得要相信我
I could love you just like that 可以那般的愛你
And I could leave you just as fast 也可以快速離開你

But you don't judge me 你沒有資格 評判我
Cause if you did, baby, I would judge you too 你一評論我 我立刻禮尚往來
No, you don't judge me 你沒有能耐 評論我
Cause if you did, baby, I would judge you too 一旦你如此 我立刻評論回去

Cause I got issues 我擁有佔有病
But you got 'em too 但你也擁有
So give 'em all to me 把問題全丟給我
And I'll give mine to you 我會把我的丟給你
Bask in the glory 享受那股榮耀
Of all our problems 我們所有的問題
Cause we got the kind of love 那愛情的良善
It takes to solve 'em 解決了這一切

Yeah, I got issues 沒錯我有佔有病
And one of them is how bad I need you 其中之一的症狀就是我有多麼的需要你

You do shit on purpose 你故意做鳥事
You get mad and you break things 生氣時 你毀壞東西
Feel bad, try to fix things 感到愧疚 試著修復一切
But you're perfect 你是那麼的完美
Poorly wired circuit 這可悲的循環
And got hands like an ocean 如同大海的波浪
Push you out, pull you back in 試著推開你 卻又把你拉回

Cause you don't judge me 你沒有資格 評判我
Cause if you did, baby, I would judge you too 你一評論我 我立刻禮尚往來
No, you don't judge me 你沒有能耐 評論我
Cause you see it from the same point at view 因為我們的觀點 是那麼的相像

Cause I got issues 我擁有佔有病
But you got 'em too 但你也擁有
So give 'em all to me 把問題全丟給我
And I'll give mine to you 我會把我的丟給你
Bask in the glory 享受那股榮耀
Of all our problems 我們所有的問題
Cause we got the kind of love 那愛情的良善
It takes to solve 'em 解決了這一切

Yeah, I got issues 沒錯我有佔有病
And one of them is how bad I need you 其中之一的症狀就是我有多麼的需要你

(I got issues, you got 'em too) 我擁有佔有病 你也擁有
And one of them is how bad I need you  其中之一的症狀就是我有多麼的需要你
(I got issues, you got 'em too) 我擁有佔有病 你也擁有

Cause I got issues 我擁有佔有病
(I got) (沒錯我有)
But you got 'em too 但你也擁有
So give 'em all to me 把問題全丟給我
(You got 'em too) (你也擁有)
And I'll give mine to you 我會把我的丟給你
Bask in the glory 享受那股榮耀
(I got issues) (我擁有佔有病)
Of all our problems 我們所有的問題
Cause we got the kind of love 那愛情的良善
(You got 'em too) (你也擁有)
It takes to solve 'em 解決了這一切

Yeah, I got issues (I got) 沒錯我有佔有病 (沒錯我有)
And one of them is how bad I need you (You got 'em too) 其中之一的症狀就是我有多麼的需要你 (你也擁有)
Yeah, I got issues (I got issues) 沒錯我有佔有病 (我有佔有病)
And one of them is how bad I need you (You got 'em too) 其中之一的症狀就是我有多麼的需要你 (你也擁有)
Yeah, I got issues (I got) 沒錯我有佔有病 (沒錯我有)
And one of them is how bad I need you 其中之一的症狀就是我有多麼的需要你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()