OMM.jpg

10/7 我最愛的男孩們要回歸出新專輯了啊!!!

目前專輯還沒發布就已經釋出三首歌曲了~

目前你最愛哪一首呢?

這首新歌Future Looks Good 曲風溫暖 充滿正能量

這次的歌都很有正面陽光力量呢!

01.Let's Hurt Tonight
02.Future Looks Good
03.Oh My My (ft. Cassius)
04.Kids
05.Dream
06.A.I. (ft. Peter Gabriel)
07.Better
08.Born
09.Fingertips
10.Human
11.Let Me Up
12.NbHD (ft. Santigold)
13.Wherever I Go
14.All These Things
15.Heaven

話說和Ari的Summer Wind咧!!!

(敲桌 好啦 我知道一定有 可能在精選輯吧XD

希望哪 10/7 新專輯 Oh My My 我準備好了!

#

Woke up starin' at this, starin' at this empty room 一早醒來 環顧這空蕩蕩 空無一人的房間
Looked at thousand different pictures that your mother took of you 看著每一張你媽媽替你拍的不同照片
You see I had this crazy dream last night - this man, he talked to me 昨天晚上 我做了場瘋狂的夢 這男人他告訴我
He told me everything that's good and bad about my history 他告訴我的故事經驗的優劣處

But he said that you are, you are the future 他說他說 你就是我的未來
He said that you are, you are the future 他說你就是 我應該追求的未來
And the future looks good 而我的未來看似美好
The future looks good 美好的未來

Oh call me any time that every time you're losin' it 只要你一有空 希望你能撥給我
And tell me anyone and everyone who makes you feel like shit 和我抱怨每個讓你心情變差的討厭鬼
Because you know anybody, everybody else can lie 你也知道 沒有任何人 大家都無法說謊瞞騙
But honey I won't see you with a, see you with a broken set of eyes 寶貝 我絕對不會用歧視的眼光看你

I swear that you are, you are the future 我保證 你就是 我註定擁有的未來
I swear that you are, you are the future 我發誓 你就是 我一直尋找的未來
And the future looks good 那美好的未來
Oh, yeah 太美好
The future looks good 那美好的未來
Oh, yeah 太完美

The future looks good 那美好的未來
Oh, yeah 太美好
The future looks good 那美好的未來
Oh, yeah 太完美

You, you, you 就是你
You, you, you 我的命

Woke up starin' at this, starin' at this empty room 一早醒來 環顧這空蕩蕩 空無一人的房間
Looked at thousand different pictures that your mother took of you 看著每一張你媽媽替你拍的不同照片

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()