Pin on Baby

Saddest girl she has to be 
Salty tears stream down her cheek
Her heart’s bigger than her body 

Her name is cry baby 

我的天阿 近來的MV都是扭腰擺臀露奶

很少有深度MV

不要看這支MV一堆幼幼物品

我覺得它非常有深度

那個媽媽有嚴重酗酒問題

孩子不喜歡 於是選擇哭泣

最後 哭成了一片汪洋哭海

其實 梅蘭妮的作品我都很喜歡

也許怪異 但是每一首歌都洗腦且有巧思

我也買了她的Cry Baby實體專輯

她真的好有創意

把13首歌串成一則故事

喜歡她的獨特和前衛 前衛的雙色髮型 還有新穎的曲風

話說她會把13首歌MV都拍出來喔

#

You seem to replace 你似乎調換了
Your brain with your heart 你的腦袋和心臟
You take things so hard 你看事情太認真
And then you fall apart 所以最後跌的太深

You try to explain 你試著解釋
But before you can start 但在你要說話之前
Those cry baby tears 那愛哭鬼的眼淚
Come out of the dark 從黑暗中流出

Someone's turning the handle 有人轉動那開關
To that faucet in your eyes 轉動眼睛上的水龍頭
You pour it out 灑的到處都是
Where everyone can see 每個人都看得見

Your heart's too big for your body 你的心胸太寬大
It's why you won't fit inside 這就是你內心柔弱的原因
You pour it out 灑的到處都是
Where everyone can see 每個人都看得見
 
They call you cry baby 他們叫你 哭泣寶貝 
Cry baby 愛哭鬼
But you don't fucking care 但你該死的不在乎
Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭包
So you laugh through your tears 所以你笑中帶淚

Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
'Cause you don't fucking care 你該死的不在乎
Tears fall to the ground 淚滴掉落地面
We'll just let them drown 就讓它墜落吧

We'll just let them drown 就讓它沉淪吧
Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝

You're all on your own and 你獨來獨往
You lost all your friends 所以失去所有朋友
You told yourself that 你告訴自己
It's not you, it's them 那不是你的錯 是他們

You're one of a kind 你自認的善良
And no one understands 沒有人了解
But those cry baby tears 那愛哭鬼的眼淚
Keep coming back again 又再次重現

Someone's turning the handle 有人轉動那開關
To that faucet in your eyes 轉動眼睛上的水龍頭
You pour it out 灑的到處都是
Where everyone can see 每個人都看得見

Your heart's too big for your body 你的心胸太寬大
It's why you won't fit inside 這就是你內心柔弱的原因
You pour it out 灑的到處都是
Where everyone can see 每個人都看得見

They call you cry baby 他們叫你 哭泣寶貝 
Cry baby 愛哭鬼
But you don't fucking care 但你該死的不在乎
Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭包
So you laugh through your tears 所以你笑中帶淚

Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
'Cause you don't fucking care 你該死的不在乎
Tears fall to the ground 淚滴掉落地面
We'll just let them drown 就讓它墜落吧
Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
We'll just let them drown 就讓它墜落吧
Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
We'll just let them drown 就讓它墜落吧

I look at you and 看著你但我好像
I see myself 看到我自己
And I know you better 我知道你很好
Than anyone else 比起那些壞人

And I have the same faucet in my eyes 我的眼睛也有相同的開關
So your tears are mine 你的眼淚就是我的

They call me cry baby 他們叫我哭泣寶貝 
Cry baby 愛哭寶貝
But I don't fucking care 但我該死的不在乎
Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
I laugh through my tears 我笑中又帶淚

Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
'Cause I don't fucking care 我該死的不在乎
Tears fall to the ground 淚滴掉落地面
I just let them drown 我任由如此

Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
I just let them drown 我就這樣讓以沉淪
Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
We'll just let them drown 就這樣放任墮落
Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
I just let them drown 我就這樣讓以沉淪
Cry baby, cry baby 哭泣寶貝 愛哭寶貝
We'll just let them drown 就這樣放任墜落

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()